Citat:
Ursprungligen postat av
aritgeo
Hur gick det?

Det blev en dag senare men jag blev glatt verraskad. Den jag hade tnkt beska dagen innan kte hem till sitt hemland men en annan frmga med sm men otroligt fasta och klmvnliga bolt-ons tog emot mig i 120 dryga minuter. Jag fick inget erbjudande om FS men hade inte rknat med det d jag inte ser ut som adonis och inte heller beter mig speciellt avslappnat i sna sammanhang, blir ltt nervs. Valde till extra b2b och det var ven denna gngen ngot av det mest spnnande och upphetsande jag varit med om. Min kompis kallar det fr att jag blev sniglad, och s kan man ju sga, men det var lngt mycket mer mysigt.
Hon var snll och omtnksam, och omhndertagande, vilket ledde till en utomordentlig upplevelse till slut. Hon pillade litet p rynktrden men jag visade inget intresse fr det, hade s klart gtt att lgga till fr 300pix.
Ett stort minus r vrmen just nu, d de saknar AC. Jag var hal som en l av svettet, men det blandades tursamt nog med oljan ganska omgende s jag behvde inte skmmas s lnge. Fick duscha innan och efter. Blir garanterat fler liknande besk.