Citat:
Ursprungligen postat av
aritgeo
Hur gick det?

Det blev en dag senare men jag blev glatt överraskad. Den jag hade tänkt besöka dagen innan åkte hem till sitt hemland men en annan förmåga med små men otroligt fasta och klämvänliga bolt-ons tog emot mig i 120 dryga minuter. Jag fick inget erbjudande om FS men hade inte räknat med det då jag inte ser ut som adonis och inte heller beter mig speciellt avslappnat i såna sammanhang, blir lätt nervös. Valde till extra b2b och det var även denna gången något av det mest spännande och upphetsande jag varit med om. Min kompis kallar det för att jag blev sniglad, och så kan man ju säga, men det var långt mycket mer mysigt.
Hon var snäll och omtänksam, och omhändertagande, vilket ledde till en utomordentlig upplevelse till slut. Hon pillade litet på rynktråden men jag visade inget intresse för det, hade så klart gått att lägga till för 300pix.
Ett stort minus är värmen just nu, då de saknar AC. Jag var hal som en ål av svettet, men det blandades tursamt nog med oljan ganska omgående så jag behövde inte skämmas så länge. Fick duscha innan och efter. Blir garanterat fler liknande besök.