2020-06-02, 23:24
Varit p tv olika salonger i huvudstaden. Detta gr i min mening inte att jmfra med thaimassage. Tv helt olika vrldar. Vrt att betala det extra.

En sak jag funderat lite p, varfr ker de nda ut till Sverige? Vad lockar dem att ppna upp salonger hr? Kan de ta mycket hgre priser n i Tjeckien t.ex?
Citera
2020-06-03, 09:27
Medlem
Jmfr antalet "Tantra-salonger" i Prag med Stockholm och Gteborg samt prisnivn s har du svaret.
60 min i Prag ca 600 kr, i Sverige ca 1500 kr plus diverse tillgg. I stort sett noll konkurrens.
Citera
2020-06-03, 18:26
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Jmfr antalet "Tantra-salonger" i Prag med Stockholm och Gteborg samt prisnivn s har du svaret.
60 min i Prag ca 600 kr, i Sverige ca 1500 kr plus diverse tillgg. I stort sett noll konkurrens.

Mjo, men tjnar de verkligen s mycket mer p det? Fr deras lokaler ska det betalas hyra, tjejerna ska ha sin ln, transport till och frn Prag osv. Vet inte vad dessa salonger kan dra in p en dag, men hlla igng en sdan verksamhet i Sverige lr g segt nd.
Citera
2020-06-03, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aritgeo
Mjo, men tjnar de verkligen s mycket mer p det? Fr deras lokaler ska det betalas hyra, tjejerna ska ha sin ln, transport till och frn Prag osv. Vet inte vad dessa salonger kan dra in p en dag, men hlla igng en sdan verksamhet i Sverige lr g segt nd.

S vad r ditt frslag?

Varfr r de hr?
Citera
2020-06-03, 19:27
Citat:
S vad r ditt frslag?

Varfr r de hr?

Fast ja, iofs, den pengen de drar in hr r ju rtt mycket i Tjeckien. S r vl som du sger. Men hlla igng verksamheten hr lr ju ocks kosta.
Citera
2020-06-04, 09:23
Medlem
Prag - Gteborg ca 115 mil om de ker bil, brnslekostnad ca 1000 - 1500 kr enkel vg, sedan tillkommer lite andra kostnader fr frja, bro, vgtullar etc.

Har tidigare gtt att flyga med Ryan fr en spottstyver, ca 400-500 kr t.o.r. direktflyg fram till nedstngningen

Hyra lgenhet i Gteborg max 12 000 kr/mnad = 360 kr per dag.

En tjej kanske drar in 10 000 per dag (frmodligen lgt rknat) = 300 000 per mnad
Citera
2020-06-04, 21:02
Citat:
Prag - Gteborg ca 115 mil om de ker bil, brnslekostnad ca 1000 - 1500 kr enkel vg, sedan tillkommer lite andra kostnader fr frja, bro, vgtullar etc.

Har tidigare gtt att flyga med Ryan fr en spottstyver, ca 400-500 kr t.o.r. direktflyg fram till nedstngningen

Hyra lgenhet i Gteborg max 12 000 kr/mnad = 360 kr per dag.

En tjej kanske drar in 10 000 per dag (frmodligen lgt rknat) = 300 000 per mnad

Hmm, intressant nr du lgger fram det sdr. Och de hr salongerna kr ju mn-sn samma tider. S det blir ju massvis med stlar.

Ja, i vilket fall. Fantastiskt med denna typ av massage. Man mr s bra eftert.
Citera
2020-06-07, 19:46
Medlem
Citat:
Vad betyder det med till eggs avgifter? r det inte s att det r lite smtt bordell vrksamhet
Citera
2020-06-08, 10:51
Medlem
Det r ju bara att du kollar p deras webbsidor vad gller tillgg, brukar finnas exempelvis "body-to-body" fr ca 300-400 kr tillgg, "duscha tillsammans" fr ngot liknande tillgg o.s.v.
Citera
2020-06-18, 14:42
Medlem
Har testat 4st olika stllen med 10st olika tjejer i stora staden och kan bara instmma att det finns dom som gr det med knsla och fr att dom vill gra det och sen finns det dom som kr mekaniskt.
Behandlar alltid dom med respekt osv och har blivit erbjuden FS utan extra kostnad men avbjt.
Har bara blivit lite besviken p utseendet 1 gng men det var nog bara det att bilden var lite missvisande, hon var verkligen inte ful p ngot vis.
Brukar betala extra fr att f massera dom om det knns rtt vilket det i 2/3 fall gr.
Erfarenheten sger att dom dyrare har varit "bttre", iaf fr mig.
Citera
2020-06-18, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneHjort666
Har testat 4st olika stllen med 10st olika tjejer i stora staden och kan bara instmma att det finns dom som gr det med knsla och fr att dom vill gra det och sen finns det dom som kr mekaniskt.
Behandlar alltid dom med respekt osv och har blivit erbjuden FS utan extra kostnad men avbjt.
Har bara blivit lite besviken p utseendet 1 gng men det var nog bara det att bilden var lite missvisande, hon var verkligen inte ful p ngot vis.
Brukar betala extra fr att f massera dom om det knns rtt vilket det i 2/3 fall gr.
Erfarenheten sger att dom dyrare har varit "bttre", iaf fr mig.

Om man fr frga. Var det hos dom dyrare mer seris tantra aktiga eller ngon av dom billigare som gav dig det erbjudandet?
Har nmligen ocks ftt sdana inviter utan att merfrsljning kom p tal. Blev faktiskt mkta frvnad nr det hnde.
Men till skillnad frn dig kunde jag inte tacka nej;P
Citera
2020-06-19, 20:03
Medlem
BokenTPs avatar
DEtta r de bsta som finns! Har ocks provat cirka 10 tjejer i stora stan, helt fantastiskt verlag, trffat p en som varit oengagerad resten superbra.
Nu senast i frrgr med den vackraste skapelse jag sett, vilken kropp! Kom tillbaka igr fr hela paketet, svvar p moln hela midsommar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in