2020-06-27, 14:56
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Var ungarna drogade? :O

Japp. Dom flesta av gångerna.
Citera
2020-06-27, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Japp. Dom flesta av gångerna.

Narkotika? Sömntabletter? Eller vad?
Citera
2020-06-27, 15:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Narkotika? Sömntabletter? Eller vad?
Benso, Stesolid, vill jag minnas.
Citera
2020-06-27, 16:54
Medlem
Men va fan är det för fel på människor?
Citera
2020-06-27, 17:11
Medlem
talgtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelle46
Men va fan är det för fel på människor?
Alla möjliga, oftast olika från fall till fall.
Citera
2020-06-27, 20:32
Medlem
Varför skriver ni CL istället för Carita Löf?
Varför vill man inte att denna tråd ska dyka upp ifall någon googlar hennes namn?
Det handlar ju om pedofilen Carita Löf som tagit video då hon pissar sina barn i nyllet och bett hennes kille filma det, och tror hon kan komma lindrigare undan om hon skyller på att "allt var min pojkväns ide".

Vad är erat problem som "skyddar" denna kvinna från uthängning?
Citera
2020-06-27, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Varför vill man inte att denna tråd ska dyka upp ifall någon googlar hennes namn?
Det handlar ju om pedofilen Carita Löf som tagit video då hon pissar sina barn i nyllet och bett hennes kille filma det, och tror hon kan komma lindrigare undan om hon skyller på att "allt var min pojkväns ide".

Lättare att skriva, ärligt talat. Lathet. Utöver det så är det bara vett och etikett att inte skriva ut hela namnet på folk som inte dömts ännu. Nu är det ju helt uppenbart att hon är skyldig och hennes namn finns över hela nätet men.. Ja, Flashback-etikett.
Citera
2020-06-27, 21:34
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pineapple-99
MIN kvinnliga intuition säger något helt annat. Tur att vi är olika för annars hade världen sett riktigt illa ut.

I min värld kan man inte mana en annan människa att trycka in en dildo i röven på sin 5 åriga son och samtidigt pissa på ungen när han är drogad. Oavsett hur mycket man älskar en person så hade de där känslorna förändrats blixtsnabbt om en pojkvän hade uppmanat en mamma att våldföra sig sexuellt på sina söner.

Hon var inte tvingad, hon har gjort ett aktivt val, att droga barnen och äckla sig på dem. Hade något stått med en pistol mot min tinning hade jag bett dem trycka av.
För det är FEL! Jävligt fel.

Och det har inte ett skit med NP-diagnos.

Han var drygt 3,5 år första gången det dokumenterades att hon våldtog honom med en dildo.

O lillebror var 14 månader vid första dokumenterade övergreppet, då hon sög på hans kön, pissade honom i ansiktet o tryckte hans oskyldiga lilla ansikte mot hennes nakna kön.

Det är så vidrigt att läsa om det, skriva om det, tänka på det.
Jag vill spy på henne och hennes pojkvän.
Nästan synd att de sitter häktade - jag kan tänka mig att det finns människor i samhället som gärna skulle dela ut ett mer passande straff än staten kommer göra.

Nä, npf känns inte direkt relevant.
Lågbegåvad (hon visste inte ens om hon tagit studenten? Så jävla länge sedan var det inte).
Samt svag, svag, svag.
Ett jävla vider som borde ha aborterats för 26 år sedan.
Citera
2020-06-27, 21:37
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omori
Lättare att skriva, ärligt talat. Lathet. Utöver det så är det bara vett och etikett att inte skriva ut hela namnet på folk som inte dömts ännu. Nu är det ju helt uppenbart att hon är skyldig och hennes namn finns över hela nätet men.. Ja, Flashback-etikett.

Jag brukar försöka följa den etiketten, men i det här fallet är bevisen så starka, o brotten så vidriga att jag skiter i att göra rätt.

Men kudos till er som sköter er!
🍻
Citera
2020-06-27, 21:52
Medlem
KnivStinas avatar
CL kan inte hysa stora känslor för sina söner med tanke på det hon har gjort och jag är rätt övertygad om att hon njutit av övergreppen, faktiskt. Hon har ju genomfört dem? Det här handlar inte om att hon är korkad utan om att hon är helt jävla empatistörd och att hennes partners njutning har kommit i första hand för henne, och när han njuter njuter hon.

Det finns gott om lättmanipulerade kvinnor men det ska krävas empatistörningar för att ens röra sitt barn på ett sexuellt sätt. Tvi fan
Citera
2020-06-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam

Kan hålla med ibland blir förkortningar svåra att hålla isär. Skriver det själv ibland. Det är väl latheten när man skriver.
Citera
2020-06-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Många verkar upprörda över de som inte tror Carita är pedofil. Som om den gissningen skulle vara ett försvar.

Det är det givetvis inte. Hon har fortfarande urinerat på sina barn, skändat och plågat dem. Om hon gjort det för att tillfredställa en sexuell böjelse eller för att behålla sin pojkvän är lika illa. Det är i båda fallen själviska motiv. Det handlar i båda fallen om att plåga den hjälplösa för att tillfredställa något hos sig själv.

Jag tror inte Carita är pedofil. Framförallt för att kvinnor inte har särskilt mycket sexlust överhuvudtaget. Jag vet att man måste feminist-låtsas som att kvinnor är precis som män, men det är de inte. Att en kvinna skulle ha så stark sexdrift att hon riskerar sitt anseende, jobb, familj, vårdnad, bostad och frihet för att tillfredställa den. Det är absurt ovanligt.

En drift som däremot är extremt stark hos kvinnor är att skaffa/behålla en kille. Och då vanligen genom att bjuda på det som män söker med stor drift - sex.

I den bemärkelsen är Caritas relation inte särskilt annorlunda. Hon har en drift att behålla sin beskyddare/försörjare/pojkvän. Han har en sexdrift. Hon tillfredställer hans drift i utbyte mot att han stannar kvar och tillfredställer hennes.

Vad som för relationen unik är att hans sexdrift var pedofeli. Och att de båda var så hjärtlösa att de kunde låta små barn plågas för att då sina behov tillfredsställda.

Denna gissning är inte att tillskriva Carita några förmildrande omständigheter. Det är bara en kvalificerad gissning av parets motiv utifrån män och kvinnors skilda drifter.

Det var en annan härva för några år sen med 22 kvinnor som tillverkat och spridit barnporr (sina egna barnbarn). Ingen av kvinnorna hade något annat material utöver bilderna de själva tagit och det fanns inget som antydde att de haft sådant intresse. I deras datorer fanns ingen historik som visade intresse för sex överhuvudtaget. Däremot desto större intresse för att hitta en karl - dejtingsidor, kontaktannonser osv.

Inte oväntat hade alla 22 kvinnor också haft kontakt med samma man, som också, efter att ha inlett relation med kvinnorna, ”introducerat” intresse för barn och bett dem ta bilder på blöjbyten etc. Kvinnorna berättade att de gjort det för att behålla relationen.

Jag tror dem. Och jag tror det är samma för Carita.

De är inte pedofiler. För kvinnor har överhuvudtaget inte särskilt stor sexlust. Däremot är de precis lika hjärtlösa som män. En lika stor andel av män som är beredda att plåga andra för att få sina sexdrifter tillfredsställda, en lika stor andel kvinnor är beredda att låta plågandet ske och själva utföra det, för att få sin relations-drift tillfredställd.

Förmodligen är andelen hjärtlösa kvinnor större. De är överlag sällan det kön som reser sig mot invasioner, slaveri, förtryck. Vår kultur har på något sätt inbillat sig att kvinnor representerar det empatiska, toleranta, förlåtande, kärleksfulla. Men det är bara för att det alltid är så en makt beskriver sig själv och kvinnor är mer benägna att aktivt hålla med makten. Därför är de alltid största anhängarna till DAGENS moral, som alltid varierat mellan tid och plats.

Men tittar man på moralen objektivt så är inte kvinnor särskilt moraliska. Det är snarare män som följer en inneboende moralisk patos.

Kort sagt;

Det krävs en sällsynt sjuk man, en pedofil, för att vilja förgripa sig på barn. Men det räcker med att en hyfsat normal kvinna ska frukta att bli lämnad ensam för att acceptera sådana övergrepp.

Vad tusan yrar du om? "En hyfsat normal kvinna" skulle ALDRIG skada sina barn. En hyfsat normal kvinna hade i detta fall bett vederbörande pojkvän dra åt helvete. Hon är pedofil och sjuk. Ingen frisk människa är så rädd för att vara ensam så de förgriper sig på barn!!! Hon vet precis vad hon har gjort och det kan hon inte skylla på någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in