Citat:
Ursprungligen postat av
Pung
Vad fan är det för goja du rapar ur dig?
Det är ganska tröttsamt att en klick ockuperat tråden och kastar sig över tangentbordet efter att ha läst frasen ”hon behöver inte vara pedofil”. Genast är ni där med er jävla ”HON ÄR VISST PEDOFIL, HON KAN INTE SKYLLA IFRÅN SIG”.
Du får gärna tro att hon är pedofil. Men nu har du sagt det. Sluta upprepa dig. Du blir sjukt långtråkig.
Jag tror inte att hon är pedofil. Mina argument för det var att hon är kvinna och kvinnor har generellt inte så starka sexdrifter, vare sig sjuka eller friska. Det verkar också som att alla övergrepp är beställda och inget på hennes eget initiativ. Kan man begå övergrepp på barn utan att vara pedofil? Ja, det krävs bara att man är sjuk, empatilös och har ett annat motiv. I Caritas fall kan man tänka sig viljan att behålla sin pojkvän. Det var motivet i en annan härva med 22 kvinnor som sysslat med barnporr. De gjorde det för att behålla en man.
Ska du argumentera emot så gör gärna det. Men skriv inte en enda jävla gång till att hon ”inte kan skylla från sig” för då svarar jag inte. Ska du diskutera får du hålla dig till det jag skriver och inte läsa en mening, bli triggad och kasta dig över tangentbordet. Du beter sig som en fjant.
Jag tror också att kvinnor kan vara hyfsat normala men ändå begå vidriga saker, medan det krävs en sinnessjuk man för att göra liknande.
Tittar man historiskt så är det män som i allmänhet haft en inneboende moralisk kompass som de följer oavsett konsekvenser, medan kvinnor bara följer direktiv. Just därför är deras moral så inkonsekvent. Moral för dem kan vara att vita ska slicka svarta människors fötter efter ett enda fall av misstänkt polisvåld. Samtidigt som de kan delta i ”krama en muslim”-kampanj efter att musliner för tusende gången begått massmord på vita i Europa.
Det är ingen riktig moral. Det är NPC. Robotar som kan programmeras till vad som helst.
När en kvinna träffar en pedofil kan kanske 5 procent låta sig programmeras till att börja begå övergrepp. Medan 0,001 procent av männen är pedofiler och 0 procent skulle låta sig programmeras till det.
Kvinnor är i högre utsträckning robotar. Som kan programmeras till gott och ont. Överlag gör det dem ondare eftersom de inte lika ofta som män har egen inneboende moral.
Detta är liksom ganska allmänt vedertaget i många kulturer. I väst har män däremot satt kvinnan på pedistalen som är moraliskt, empatiskt, kärleksfullt överlägsen varelse. Medan det manliga anses vara kallt och rationellt anses det kvinnliga vara varmt och känslofyllt. Och titta på hur det går för matriarkatet i väst. Med mord, våldtäkter, invasion, rån.
Det är inte naiv kärlek och tolerans som skapat det. Det är NPC utan känslor överhuvudtaget som istället kan programmeras till att bli upprörda över vissa saker med rycka på axlarna åt andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
MsFarsta
Jag har inte upprepat mig, då det var mitt första inlägg någonsin här

ja tänka sig, jag läste faktiskt
hela ditt inlägg. Det var mest biten där du skrev att "en hyfsat normal
kvinna" kan göra något sånt här vilket jag emotsatte mig. Och det var det jag svarade på.
Jag undrar ju då vad som anses vara "normal". Jag anser mig själ inte vara normal, men hade en kille bett mig så mycket som att fota mitt barn hade den fått en skruvmejsel eller 2 i ögonen.

Hade jag haft en pistol mot huvudet hade jag inte heller rört mitt barn.
Så dessa kvinnor du nämner måste vara grovt sjuka i huvudet och ska ej få röra sig fritt i samhället. En pedofil har man inte i bekantskapskretsen, desto mindre i sängkammaren. Om man är
hyfsat normal kvinna dvs. Och ja, när man begår såpass grova våldtäckter som detta monster gjort, då kan man inte vara annat än pedofil. Hon hade dessutom mer barnponografi i datorn.
Själv tycker jag det är tröttsamt med de som skriver att hon aldrig skulle gjort detta om det inte var för killen osv. Det skiter jag fullständigt i, det är hennes aktiva val. Hon ska stå för vad hon gjort utan att skylla på någon annan. Jag hade kanske haft en
liiiten annan åsikt om hon haft en pistol mot huvudet och det hänt 1 gång. Men detta är systematiska våldtäckter utförda av en kvinnlig pedofil. Motivet är egentligen helt orelevant.
Vore bra om man kunde återinföra tvångssteriliseringar

Jag håller faktiskt med Pung, bara för att man har sex med barn behöver man inte vara pedofil.
I det här fallet verkar det som att det är en del av en destruktiv relation mellan CL och CA. Dvs barnen är bara en del av spelet, en del av att tillfredsställa honom.
Jag vet inte om han är pedofil heller. Fastställt är att han tänder på kiss.
Hon kissar nog på offren för hans skull mer än sin.
Dvs hon gör det för att tillfredsställa honom.
Dock menar jag inte på att de inte är sjukt för det är det. Men ni måste skilja på att ageranden kan vara sjuka och att vara sjuk.
Men båda dessa personer anses friska i p7an.
Hon är ju störd som utsätter sina barn för detta.
Men deras sexuella läggning, är tveksam om hon tänder på barn. Dvs är hon pedofil, skulle hon begå övergrepp på andra barn?
Kan ha fel, men jag tror inte hon gör det.
Tänder hon på barn borde det finnas filmer/bilder på andra barn.
Annars som sagt, är de verktyg i relationen mellan de två.
Samma gäller honom, är han pedofil borde det finnas bilder/filmer på andra barn. Från nätet eller vad som.
Jag har lyft det tidigare, För mig finns det några intressanta frågor.
Har han krävt filmer när det varit slut?
Eller har hon skapat filmer när det varit slut för att få honom tillbaks? Dvs gett honom sexuella drömmar.
Samt har övergreppen bara skett när det varit slut eller har de skett utan filmer när de bott ihop.
Eftersom det är två perioder är detta just intressant.
Det är därför man vill läsa förhören.