Citat:
Ursprungligen postat av
Pineapple-99
MIN kvinnliga intuition säger något helt annat. Tur att vi är olika för annars hade världen sett riktigt illa ut.
I min värld kan man inte mana en annan människa att trycka in en dildo i röven på sin 5 åriga son och samtidigt pissa på ungen när han är drogad. Oavsett hur mycket man älskar en person så hade de där känslorna förändrats blixtsnabbt om en pojkvän hade uppmanat en mamma att våldföra sig sexuellt på sina söner.
Hon var inte tvingad, hon har gjort ett aktivt val, att droga barnen och äckla sig på dem. Hade något stått med en pistol mot min tinning hade jag bett dem trycka av.
För det är FEL! Jävligt fel.
Och det har inte ett skit med NP-diagnos.
Han var drygt 3,5 år första gången det dokumenterades att hon våldtog honom med en dildo.
O lillebror var 14 månader vid första dokumenterade övergreppet, då hon sög på hans kön, pissade honom i ansiktet o tryckte hans oskyldiga lilla ansikte mot hennes nakna kön.
Det är så vidrigt att läsa om det, skriva om det, tänka på det.
Jag vill spy på henne och hennes pojkvän.
Nästan synd att de sitter häktade - jag kan tänka mig att det finns människor i samhället som gärna skulle dela ut ett mer passande straff än staten kommer göra.
Nä, npf känns inte direkt relevant.
Lågbegåvad (hon visste inte ens om hon tagit studenten? Så jävla länge sedan var det inte).
Samt svag, svag, svag.
Ett jävla vider som borde ha aborterats för 26 år sedan.