2020-06-25, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
och här kommer bilden

https://postimg.cc/BX29xm8D

Ser verkligen ut som att hon har gjort fillers i kinden
Citera
2020-06-25, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Liveversionen av detta var läskig. Han juckar mot tjejen och försöker ge henne en puss medan hon med obehag värjer sig. Jo jo Anna, din son är nog helt oskyldig till våldtäkten...
Och Anna är så jävla korkad att hon lägger upp detta till allmän beskådan. Antonio kan tacka sin mamma för att han blir än mer illa sedd av folk!
Citera
2020-06-25, 10:46
Medlem
Jag är nyfiken på vem/vilka som sköter städningen hemmavid. Dammsugning, disk, tvätt och allmänt plock som sig bör. Man såg henne vika tvätt en gång på en live men that's it. Och handla mat? De har ju otroliga mängder mat men vem handlar? Eller beställs det online?
Citera
2020-06-25, 10:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Och Anna är så jävla korkad att hon lägger upp detta till allmän beskådan. Antonio kan tacka sin mamma för att han blir än mer illa sedd av folk!
Anna såg detta som en oskyldig dans. Men alla andra ser hur obekväm tjejen blir när han kommer juckandes mot henne.
Citera
2020-06-25, 12:12
Medlem
Vad ni överdriver. Den snutten jag ser så är det en dans där han rör på höfterna, inte juckar. Tjejen ser generad ut när han pussar men ser inget direkt övertramp.
Var det en live också när han gick längre än så? Den har jag inte sett men det lilla jag såg var ju inte nåt speciellt.
Citera
2020-06-25, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Vad ni överdriver. Den snutten jag ser så är det en dans där han rör på höfterna, inte juckar. Tjejen ser generad ut när han pussar men ser inget direkt övertramp.
Var det en live också när han gick längre än så? Den har jag inte sett men det lilla jag såg var ju inte nåt speciellt.
Jag vidhåller det jag skrev, att hon inte verkar uppskatta det. Och inte heller uppskattas att få musiken rakt in i örat på snutten efter. Säkert något som många gjort sig skyldiga till nån gång i livet, men här ligger det till allmän beskådan på nätet och då tycker folk till om det. Och om smartheten i att lägga ut det när det handlar om en ung man som redan anklagats för gränslöst beteende.
Citera
2020-06-25, 12:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
och här kommer bilden

https://postimg.cc/BX29xm8D

Hon glömde i sedvanlig ordning att nämna att hon även satte på sig ett filter...
förutom nattlinnet.
Citera
2020-06-25, 14:04
Medlem
nu är det live men tittade bara ett par minuter o där satt hon o babbla om spanska serier o sen plinga det på dörren o hon börja pjata bäbisspjåk, jo hon sa oxå att hon gjort tänderna i sverige men den tandisen är inte verksam längre. två foto tog jag

https://postimg.cc/gallery/mcSv78d
Citera
2020-06-25, 14:23
Medlem
Citat:
nu är det live men tittade bara ett par minuter o där satt hon o babbla om spanska serier o sen plinga det på dörren o hon börja pjata bäbisspjåk, jo hon sa oxå att hon gjort tänderna i sverige men den tandisen är inte verksam längre. två foto tog jag

https://postimg.cc/gallery/mcSv78d
Hon berättade också ca 25 gånger att hon har städat och bäddat åt My när hon va borta. SnElLa kÅmpiChEn
Citera
2020-06-25, 14:29
Medlem
Det skröts rätt rejält om att hon läst i sin bok i HELA 20 minuter.
Citera
2020-06-25, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Jag är nyfiken på vem/vilka som sköter städningen hemmavid. Dammsugning, disk, tvätt och allmänt plock som sig bör. Man såg henne vika tvätt en gång på en live men that's it. Och handla mat? De har ju otroliga mängder mat men vem handlar? Eller beställs det online?

Celine Dion, Britney Spears, Beyonce och alla andra vänner och kollegor till Tunnan har ju personal för städning, matlagning m.m. Givetvis har Tunnan det med. Hon vill ju inte vara sämre än bästisen och kollegan Celine Dion.
Citera
2020-06-25, 15:04
Medlem
Väldigt vad mycket tid hon spenderar med My nuförtiden.
Undrar hur länge det håller.........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in