Jeg forstår ikke helt hvordan en del her inne har vanskeligheter med å¨se T.H som GM. Mange ser ikke noe klart motiv. Selvfølgelig finnes det ikke motiv eller noen som helst mening i å ta livet av sin livspartner. Likevel skjer det planlagte drap på ektefeller Husker der Chris Watts? De fleste trodde han og konemor var lykkelige sammen. Ikke noe klart motiv i den saken. Bare en ektemann som man etterhvert forstod var skyldig. En klassisk psykopat som tror seg hevet over oss andre, som ser seg selv som umåtelig smart. Så smart faktisk at de kan tro de vil komme unna med alt. Mord inkludert. Svært høye tanker om seg selv og tilsvarende lave tanker om andre er et fellestrekk. Skal ikke gi TH noen diagnose, men etter å ha fulgt saken ser tett synes jeg å ane konturene av en kynisk mann med psykopatiske trekk.
Min personlige teori er at TEH er innblandet. Hvorfor? Jeg er sikkert farget av ting jeg har lest her inne. Dessuten blir jeg kvalm og får gåsehud når jeg leser enkelte innlegg der han nevnes. Årets svakeste argument.
Har skrevet i et tidligere innlegg at TEH passet hund og var den som snakket med AE sist. Jeg så en dansk nyhetsreportasje og der ble dette sagt. Har ikke link.