2020-06-17, 09:17
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Man vet att det går dåligt hos CW när JH har värvat Per aka musikern.
Jag vet inte varför du tänker och tycker att det går dåligt på CW.Har du erfarenhet av dom eller är det bara som att du läser och tror.
Jag brukar alltid landa mellan 4 och 600 meddelanden per dag.Hur kan det då vara lite att göra tänkte du nu?
2020-06-17, 09:20
Medlem
Per is back för övrigt, med färsk profilbild där han poserar som 20 åring. Det är klockrent när man är tre gånger äldre i nuläget.
2020-06-17, 09:21
Medlem
Deagle66s avatar
Ursäkta en dum fråga.
Vart kan man söka dessa jobb?
Vilka kriterier måste man uppfylla?

Kanske lönen inte är den bästa men jag och frugan siktar på att flytta till Filipinerna inom en 4-5 år.
Jobbar nu i Schweiz men skulle vara bra att ha något när vi flyttat.
2020-06-17, 09:24
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Ursäkta en dum fråga.

Kanske lönen inte är den bästa men jag och frugan siktar på att flytta till Filipinerna inom en 4-5 år.
Det är bara gå tillbaka och Scrolla i tråden så hittar du företagen.
Du kan söka på jobba hemma eller på Cloudworkers.Dessa företag har olika kriterier såklart.
Alla har olika policyn.Men det betalar typ mellan 0.12-0.18 per mess.
2020-06-17, 09:45
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
jag och frugan siktar på att flytta till Filipinerna inom en 4-5 år.
Finns inga dumma frågor, bara dumma svar. Tipsar dock om att flytta till Oman är mycket bättre om du siktar på en karriär inom detta schyssta yrke, mer lönsamt utan inkomstskatt.
2020-06-17, 09:48
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Finns inga dumma frågor, bara dumma svar. Tipsar dock om att flytta till Oman är mycket bättre om du siktar på en karriär inom detta schyssta yrke, mer lönsamt utan inkomstskatt.
Försök inte dribbla bort grabben till OMAN.Skitställe man gör inte mess som 2400 om dagen,
Man får inga billiga visum.Så lägg ner dom ideerna han frågade inte ens om OMAN av alla länder.
2020-06-17, 10:41
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Försök inte dribbla bort grabben till OMAN.
Lika lite som jag vill att CW blir överbefolkat vill jag att Oman blir överbefolkat. Jag och musikern drar dit på smekmånad. Tillsammans når vi 9k mess i månaden. Minst.
2020-06-17, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Försök inte dribbla bort grabben till OMAN.Skitställe man gör inte mess som 2400 om dagen,
Man får inga billiga visum.Så lägg ner dom ideerna han frågade inte ens om OMAN av alla länder.

Vad snackar du om? I Oman skriver man per automatik 180 mess i timmen 18 timmar per dygn. Det är nåt i luften i Oman som trigger det sjunde sinnet.
2020-06-17, 10:54
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Per is back för övrigt, med färsk profilbild där han poserar som 20 åring. Det är klockrent när man är tre gånger äldre i nuläget.
Lmao rockstar status, hörde att han turnera med ozzy på 80-talet.
2020-06-17, 10:56
Medlem
Citat:
Ursäkta en dum fråga.

Det finns ett gäng olika företag, olika lön och olika krav. Du får kolla vad som passar dig bäst. Det enda kriteriet är att du är 18+, inte är rädd för kukar och kan skriva svenska obehindrat. Känner till dessa men det finns säkert flera.

-Jobba-Hemifrån
-Operador
-Cloudworkers
-Nexxie (De marknadsför som kundtjänst men det är det inte)
-Operating4U
-Content mods
-Malibu (Inte sett på länge)
-Netaporter

Nu har jag ingen aning om vad du jobbar med i Schweiz men det kommer gissningsvis vara stor skillnad mot att göra denna smutsiga sysslan.
2020-06-17, 11:00
Medlem
Det är ju långt fler än rockstjärnan Per som har konversationer igång med 10+ tjejer. Har ni inte sett han med photoshoppad kuk? Han har gjort sin kuk så stor att den ser ut som en underarm.
2020-06-17, 11:51
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Lika lite som jag vill att CW blir överbefolkat vill jag att Oman blir överbefolkat. Jag och musikern drar dit på smekmånad. Tillsammans når vi 9k mess i månaden. Minst.
Varför vill du inte det ska bli överbefolkat då är du avis:Är du rädd för att dom ska
sno era kunder?Det finns alltid kunder så det är absolut inget att vara rädd för.
Jag tycker att JH CW kan ha hur mycket som dom vill inte ska man vara sån att änka på det viset.
Bara gilla läget såklart bara in med mer så kan folk casha in fler pengar det är mest seriöst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in