2020-07-10, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Okej gött! Motsvarar det AVI/OCR-numret på fakturan då eller? För ser inget IBAN/BIC på min hyresavi. Annars kan man dra till turkkiosk med va? Så kan de väl betala för 50 kr i avgift

AVI/OCR är referensnummer för att betalningsmottagaren ska kunna identifiera vems faktura det är som betalas.
2020-07-10, 11:09
Medlem
Vad fan ska man säga när en gubbe säger att han vill träffas?
har ni några ''go to'' repliker som ni använder?
2020-07-10, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JTwiin2

Det beror lite på players profil och hur länge de har pratat. Säger han det efter några meddelanden kan du säga att det är lite tidigt att träffas nu redan etc. Är player i en relation kan du säga att det måste planeras och du vet inte riktigt när det kan gå sen pga make/sambo etc. Det har gått ganska bra att skylla på corona, men dom är jävligt trötta på det nu. I övrigt säger du något i stil med att du ska kolla på det bara.

Edit: Säg INTE att du tror att ni kan träffas en specifik dag. T.ex. om Gösta säger "Kan vi ses på onsdag kl 19 utanför Ica?" Så ska du INTE svara "Jo men det kanske går." Gubben kommer att tolka det som att det är hugget i sten och sen blir det bara ett jävla liv när det inte går. Inte alls omöjligt att han kommer att stå och vänta.
Senast redigerad av NyttKontoLL 2020-07-10 kl. 11:39.
2020-07-10, 12:40
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Du säger att det är på dina villkor, för inte vill väl fina gubben gå miste om chansen att få sig en ung fitta att smaka på. Har de snackat flera månader kommer han vika sig direkt. Du för samtalet och sätter gubbarna på plats.
2020-07-10, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det beror lite på players profil och hur länge de har pratat. Säger han det efter några meddelanden kan du säga att det är lite tidigt att träffas nu redan etc. Är player i en relation kan du säga att det måste planeras och du vet inte riktigt när det kan gå sen pga make/sambo etc. Det har gått ganska bra att skylla på corona, men dom är jävligt trötta på det nu. I övrigt säger du något i stil med att du ska kolla på det bara.

Edit: Säg INTE att du tror att ni kan träffas en specifik dag. T.ex. om Gösta säger "Kan vi ses på onsdag kl 19 utanför Ica?" Så ska du INTE svara "Jo men det kanske går." Gubben kommer att tolka det som att det är hugget i sten och sen blir det bara ett jävla liv när det inte går. Inte alls omöjligt att han kommer att stå och vänta.

Ok men bara för att vara clear så jobbar jag inte än. sökte till operador och fick ett litet test som jag måste göra med olika frågor osv. Men är det verkligen någon som kommer att träffas eller är det bara fejk profiler som bara går på chatt och mjölka tills gubbarna tröttnar på dig för att du inte vill träffas??
2020-07-10, 13:20
Medlem
Citat:
Ok men bara för att vara clear så jobbar jag inte än. sökte till operador och fick ett litet test som jag måste göra med olika frågor osv. Men är det verkligen någon som kommer att träffas eller är det bara fejk profiler som bara går på chatt och mjölka tills gubbarna tröttnar på dig för att du inte vill träffas??

Vad menar du? Du har väl inte planerat att träffa gubbarna?
2020-07-10, 13:41
Medlem
Citat:
Vad menar du? Du har väl inte planerat att träffa gubbarna?
Hahah ne mannen äru dum elle. Asså om dom säger att dom vill träffas. Ska man bara undvika att träffas hela tiden tills dom tröttnar på att ''tjejen'' inte vill träffas?
2020-07-10, 13:55
Medlem
Citat:
Hahah ne mannen äru dum elle. Asså om dom säger att dom vill träffas. Ska man bara undvika att träffas hela tiden tills dom tröttnar på att ''tjejen'' inte vill träffas?
Om du e smart stäm träff med shunnon sen gör en chicano på han stå med grabbarna där
2020-07-10, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Om du e smart stäm träff med shunnon sen gör en chicano på han stå med grabbarna där
Hahah det roliga är jag tror it due ''orten grabb'' påriktigt. Bakom skärmen det är säkert 25 åriga Gunnar Larsson från göteborg som tömmer 3 snusdosor per dag
2020-07-10, 14:16
Medlem
Citat:

Jag drev med dig. Men vad är det för fråga? Vad tror du? Du kan ju inte träffa dom, eller hur? Så det är väl uppenbart vad du ska göra?
2020-07-10, 14:22
Medlem
Citat:
Jag drev med dig. Men vad är det för fråga? Vad tror du? Du kan ju inte träffa dom, eller hur? Så det är väl uppenbart vad du ska göra?
Fan vet jag om sånna grejer. Är helt ny till dehär. Okej om jag ens får jobbet, det sägs de tar 2 - 3 månader att få svar från Operador.
2020-07-10, 14:59
Medlem
Fan va segt det är ibland när så gott som alla mess man får är 600+ tecken och alla är sura och tjatar om att ses nu, igår, om en timme.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in