2020-06-16, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaxelnhallo
Hur noga är ni med att logga infon från targets?

Logga alltid namn, ort, jobb, familj och om han gillar avvikande saker inom sex. Vissa saker är bra att logga om det är nåt som kan vara värt att veta, t.ex. om han ska till läkaren eller på en begravning. Svara även på targets fråga om vart p bor och logga det.

Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Lol 150 kr timmen? Fick en spec på 288 meddelanden (tog väl kanske 3-4 timmar) som låg på 35 euro. Snarare 100 kr timmen

Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Snacka skit, man gör som max 60-70 meddelanden i timmen.

Det går att skriva runt 100 i timmen även på JH om det finns trafik och om man slipper en massa noveller och nya konversationer som kräver en massa loggande. På en vecka snittar jag ca 70 per timme vilket blir ungefär 130-140 kr tim om man räknar in bonusar.

Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Någon som tagit bort Bitsafe appen från mobilen efter att man blivit godkänd för kontot?
Undrar mest om kontot fungerar utan appen, eller om man måste ha skiten på telefonen då den ändå inte verkar göra någon nytta?

Jag tog bort den för jag trodde att det var nåt fel på den, den verkar inte fylla nån funktion. Sen var jag tvungen att be support om hjälp med att synka den till kontot igen. Men den verkar fortfarande inte fylla nån funktion, man kan inte se saldo eller nåt i den.

Citat:
Ursprungligen postat av Crimsoneyez
Vad menar du med att det inte är aktuellt att sitta och vara jättesnabb på JH? Tycker att kön är ganska så bra när man byggt upp den lite samt om man väljer rätt tid på dygnet.

Som han sa, ska du skriva över 100 mess i timmen blir det jävligt svårt att hålla längden på tecken och logga allt. Inte bara svårt det blir omöjligt. Du kan ju göra det men då får du nog kicken förr eller senare.
2020-06-16, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Jag tog bort den för jag trodde att det var nåt fel på den, den verkar inte fylla nån funktion. Sen var jag tvungen att be support om hjälp med att synka den till kontot igen. Men den verkar fortfarande inte fylla nån funktion, man kan inte se saldo eller nåt i den.

Så appen måste finnas på telefonen för att allting ska lira som det ska med Bitsafe kontot alltså? Eller vadå? Märkte du av någon skillnad, alltså. Fick du betalt och ditt konto fungerade utan appen? Eller varför var du tvungen att få den synkad?
2020-06-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Så appen måste finnas på telefonen för att allting ska lira som det ska med Bitsafe kontot alltså? Eller vadå? Märkte du av någon skillnad, alltså. Fick du betalt och ditt konto fungerade utan appen? Eller varför var du tvungen att få den synkad?

Jag har ingen aning om vad den fyller för funktion, om någon. Men jag har den i alla fall.
2020-06-16, 20:20
Medlem
vaxelnhallos avatar
Citat:
Logga alltid namn, ort, jobb, familj och om han gillar avvikande saker inom sex. Vissa saker är bra att logga om det är nåt som kan vara värt att veta, t.ex. om han ska till läkaren eller på en begravning. Svara även på targets fråga om vart p bor och logga det.

Jo sånt förstår jag är viktigt. Blir det mycket loggning eller är det ofta samma personer med mycket info som kommer.

Något annan jag funderar på. Funkar det smidigt att jobba på telefon/padda eller är dator att föredra?
2020-06-16, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaxelnhallo
Jo sånt förstår jag är viktigt. Blir det mycket loggning eller är det ofta samma personer med mycket info som kommer.

Något annan jag funderar på. Funkar det smidigt att jobba på telefon/padda eller är dator att föredra?

Det är mest om du får flera nya konversationer när namn, jobb etc inte har kommit upp ännu som det blir mkt att logga och tar lång tid. Glömde skriva att du ska logga bilder också, vad som är på bilden. Har inte testat mobil lr padda men det säger sig själv att det tar längre tid att skriva där.
2020-06-16, 22:52
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Det är mest om du får flera nya konversationer när namn, jobb etc inte har kommit upp ännu som det blir mkt att logga och tar lång tid. Glömde skriva att du ska logga bilder också, vad som är på bilden. Har inte testat mobil lr padda men det säger sig själv att det tar längre tid att skriva där.
Hur många gör du om dagen?
2020-06-16, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Hur många gör du om dagen?

Jobbar inte jättemycket, gör oftast mellan 250-450 per dag.
2020-06-17, 00:08
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Jobbar inte jättemycket, gör oftast mellan 250-450 per dag.
Läckra man, det låter bra.
2020-06-17, 07:51
Medlem
se8035s avatar
Man vet att det går dåligt hos CW när JH har värvat Per aka musikern.
2020-06-17, 08:21
Medlem
Citat:

Det har nog gått rätt bra med tanke på att tokfan suttit och skrivit till tio profiler varje dag i ett år, man kan inte lasta cw för att han byter jaktmarker.
2020-06-17, 08:44
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Hahahahaha
2020-06-17, 09:16
Medlem
sebastian66s avatar
Ja vad ska man säga om gulle grabben Per han får snart sälja sina bilar och hus.
Sedan stämmer det inte att han pratar med tio profiler jag tror mer på 110.
Faktiskt mycket närmare sanningen om man ska vara ärlig.Men vi gillar ju alla goa profiler
som matar oss med 0.12 euro.Om han så heter Per gunnar eller Eskil kan jag absolut skita i.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in