2020-06-17, 11:54
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det är ju långt fler än rockstjärnan Per som har konversationer igång med 10+ tjejer. Har ni inte sett han med photoshoppad kuk? Han har gjort sin kuk så stor att den ser ut som en underarm.
Det är en sjukdom har man väl börjat leka med 1 dam så vill m,an ju ha fler.Inget unikt
alla känner sig som kungar och är coola när massa unga damer på 30 bast jagar en 73 åring.
Hur kan man INTE bli fartblind liksom.
Låt männen få känna sig attraktiva klappa sig på bröstet det gör bara lönen större..Dvs vi som arbetar med detta kan garva mer och bara ruska på huvudet.
2020-06-17, 16:10
Medlem
se8035s avatar
Blir irriterad på alla som inte loggar stad, nästan varje meddelande ser jag. Frågan är kommer de få varning om man kontaktar coach?
2020-06-17, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Blir irriterad på alla som inte loggar stad, nästan varje meddelande ser jag. Frågan är kommer de få varning om man kontaktar coach?

Ja ta print och skicka till coach så skickar de vidare det till den operatören med en varning. Men anmäl inte för små saker, alla kan göra missar, men är det uppenbart att de struntat i det så varför inte.
2020-06-17, 18:01
Medlem
toalettrullen14s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Ja ta print och skicka till coach så skickar de vidare det till den operatören med en varning. Men anmäl inte för små saker, alla kan göra missar, men är det uppenbart att de struntat i det så varför inte.

Håller helt med Ictura.
Flög på en jävla hora som sket i att logga namn & stad, totalt skippade att svara på frågan om eget namn samt skrev en uppenbar "copy-paste"-text, utan att på något sätt addressera target.
Gäller det en längre text så visst, men när target skrev 90 karaktärer med väldigt konkret och lätt info att logga, och horungen till operatör inte ens kunde snegla på meddelandet, då förtjänar dem fan ban.
Men som Ictura tänker, skriver våra läckra vackra män 5-raders-stycken så var inte en jävla tönt och rapportera ifall ngn missat en-två saker. Ska du lägga 2 min på att printa och rapportera så hade du istället kunnat tjäna en 10:a till.

Är folk hora mot dig så var hora tillbaka.
2020-06-17, 19:28
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Ictura

Det händer att jag anmäler när någon inte svarat på vart p bor också. Men som sagt, alla kan missa, men t.ex. om operatören svarat "jag bor nära dig" eller nåt liknande så är det ju bara för att hen inte vill lägga tid på att kolla upp stad och logga. Rent generellt skita i att svara på frågor är störande, för då måste nästa ta det jobbet istället. Jag är inte säker men jag tror att det är "feedback" bara på det, inte varning. Dock varning på om man inte loggat att target vill ses, det är ju weird för det vill ju alla alltid.
2020-06-17, 19:33
Medlem
sebastian66s avatar
Ärligt talat det brukar ge sig efter ett tag att man blir avstängd om man inte sköter sig.
Jag tycker liksom inte man ska lägga ner en massa minuter på att ta print bla bla bla.
Visst är det irriterande men det ger inte så mycket i sista änden de sållar ut sig själva.
Jag tycker att resonera som trots allt är inte vårat arbete och hålla reda på det.
Företagen kan faktiskt anställa folk som ombesörjer sådana saker utan problem.
Varför ska vi som tjänar små pengarna hålla reda på alltihopa och rätta det dom själva kan göra.
Troligen kostar det massa pengar att anställa två personer som ser och såna saker.Dvs egentligen skiter ägarna i det bara messen svaras på så ler alla.Utan golbögarna som sitter och gråter.
2020-06-18, 08:44
Medlem
Skit i att logga ni med då, kanske JH taggar ner lite till slut.
2020-06-18, 13:03
Medlem
R4hu7s avatar
För den som vill skriva på den svenska avdelningen så finns det en ny plats. Jag fokuserar helt på den australienska och Nya Zeelandiska avdelningen.
https://imgur.com/EbWPu4F
2020-06-18, 13:17
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
För den som vill skriva på den svenska avdelningen så finns det en ny plats. Jag fokuserar helt på den australienska och Nya Zeelandiska avdelningen.
Trodde du skulle visa en bild på din styva kuk, man är väl arbetsskadad.
2020-06-18, 13:19
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Trodde du skulle visa en bild på din styva kuk, man är väl arbetsskadad.
Är operatör, inte betalande gubbe din imbecill!
2020-06-18, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7

Hehe jo men det är ju väntelista så dom tar väl ett cv ur högen bara, din plats lär redan vara tillsatt. Eller så är det redan mättat även om tio drar.
2020-06-18, 13:43
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Hehe jo men det är ju väntelista så dom tar väl ett cv ur högen bara, din plats lär redan vara tillsatt. Eller så är det redan mättat även om tio drar.
Ingen aning hur de går tillväga haha. Finns ju mycket meddelanden av samma snubbar så de har nog utrymme får en handfull fler operatörer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in