Citat:
Ursprungligen postat av
Jonas Hallberg
Vad gör man i forumdelen? och vad diskuteras? får man pluspoäng därinne?
Är det där du har spanat in dina "(s)vettiga killar"?

och vilkas om kan föra basal konversation
Såhär bra går det varje gång! att använda sig av kontakta oss via mail på deras hemsida
Så nu har jag fått skicka till support@bodycontact.com istället, ett system jag litar mindre på att jag kommer få svar igenom.
I forumdelen finns lite av varje att diskutera eller dela med sig av, beroende på intresse.
Men där finns trådar med tips på hur man söker kontakt på ett så lyckat sätt som möjligt, man kan få andras åsikter om ens profil (innehåll och bildval tex), trådar med erotiska berättelser och mycket mera. Men mycket givande tycker jag, men som inte inloggad kan jag inte söka på det ämne jag vill, och inte heller på användare, och inte heller svara på något inlägg tyvärr.
Har inte spanat in dom vettiga männen där, utan det har skett genom deras profiltexter, då jag bildat mig en uppfattning om mannen som verkar stämma rätt bra då vi väl träffats.
Kika på forumet och se om det står något om störningar nu, vet att det varit problem med bilduppladdning senaste veckan och för en vecka sen var hela systemet trögt som sirap, men trögheten är avhjälpt. Men dom verkar ha haft problem med någon server.