Flashback bygger pepparkakshus!
2020-06-16, 11:44
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
Dom verkar ha tekniska problem vid fel tidpunkt.
Registreringen och sms med 10 kr har inte lyckats godkännas, trög support.

Ta med en man istället som du får sätta på i gengasen istället, fråga runt på stan, jag ville håna dig för att du är så förutsägbar

Kan hålla med om att supporten verkar nästan obefintlig

Skickade en förfrågan om varför jag inte kan logga in på forumet där för två månader sen, inget svar än...
Citera
2020-06-16, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kan hålla med om att supporten verkar nästan obefintlig

Skickade en förfrågan om varför jag inte kan logga in på forumet där för två månader sen, inget svar än...
Så vi är båda strandsatta med samma problem?, vad gar du föt medelande, mitt konto inväntar verifiering
Citera
2020-06-16, 12:03
Medlem
Kungen84s avatar
Citat:
Dom verkar ha tekniska problem vid fel tidpunkt.
Registreringen och sms med 10 kr har inte lyckats godkännas, trög support.

Ta med en man istället som du får sätta på i gengasen istället, fråga runt på stan, jag ville håna dig för att du är så förutsägbar

Ursäkta?
Citera
2020-06-16, 12:05
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Så vi är båda strandsatta med samma problem?, vad gar du föt medelande, mitt konto inväntar verifiering

Nä, jag är medlem sen tidigare, så det är inget problem. Jag vill bara kunna logga in på forumdelen också, men det har inte funkat på 4 månader...

Det jag märker nu, är att dom kanske reagerat på att det är problem, då mina pluspoäng inte minskat på flera dagar, så dom gör kanske vad dom kan?
Citera
2020-06-16, 12:46
Medlem
Citat:
Nä, jag är medlem sen tidigare, så det är inget problem. Jag vill bara kunna logga in på forumdelen också, men det har inte funkat på 4 månader...

Det jag märker nu, är att dom kanske reagerat på att det är problem, då mina pluspoäng inte minskat på flera dagar, så dom gör kanske vad dom kan?
Vad gör man i forumdelen? och vad diskuteras? får man pluspoäng därinne?

Är det där du har spanat in dina "(s)vettiga killar"? och vilkas om kan föra basal konversation

Såhär bra går det varje gång! att använda sig av kontakta oss via mail på deras hemsida
Citat:
"This is the mail system at host web09.bodycontact.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<support@bodycontact.com>:"
Så nu har jag fått skicka till support@bodycontact.com istället, ett system jag litar mindre på att jag kommer få svar igenom.
Citera
2020-06-16, 16:35
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Vad gör man i forumdelen? och vad diskuteras? får man pluspoäng därinne?

Är det där du har spanat in dina "(s)vettiga killar"? och vilkas om kan föra basal konversation

Såhär bra går det varje gång! att använda sig av kontakta oss via mail på deras hemsida
Så nu har jag fått skicka till support@bodycontact.com istället, ett system jag litar mindre på att jag kommer få svar igenom.

I forumdelen finns lite av varje att diskutera eller dela med sig av, beroende på intresse.
Men där finns trådar med tips på hur man söker kontakt på ett så lyckat sätt som möjligt, man kan få andras åsikter om ens profil (innehåll och bildval tex), trådar med erotiska berättelser och mycket mera. Men mycket givande tycker jag, men som inte inloggad kan jag inte söka på det ämne jag vill, och inte heller på användare, och inte heller svara på något inlägg tyvärr.

Har inte spanat in dom vettiga männen där, utan det har skett genom deras profiltexter, då jag bildat mig en uppfattning om mannen som verkar stämma rätt bra då vi väl träffats.

Kika på forumet och se om det står något om störningar nu, vet att det varit problem med bilduppladdning senaste veckan och för en vecka sen var hela systemet trögt som sirap, men trögheten är avhjälpt. Men dom verkar ha haft problem med någon server.
Citera
2020-06-17, 13:10
Medlem
Jag kommer snart få ett raseriutbrott av denna sega hantering och skicka 10 kr till för en ny-aktivering
eftersom ingen kan utesluta att jag gjorde något fel vid första försöker

Kan dom inte ta emot nyreg då borde dom snarare lägga sidan på is.
Just nu framstår sidan ganska icke-seriös
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-06-17 kl. 13:21.
Citera
2020-06-17, 19:02
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag kommer snart få ett raseriutbrott av denna sega hantering och skicka 10 kr till för en ny-aktivering
eftersom ingen kan utesluta att jag gjorde något fel vid första försöker

Kan dom inte ta emot nyreg då borde dom snarare lägga sidan på is.
Just nu framstår sidan ganska icke-seriös

Då jag inte kan logga in på forum-delen kan jag inte heller bidra genom att skriva om ditt bekymmer där Annars kanske någon användare där haft något tips.
Men det verkar vara något allmänt knas någonstans, då pluspoängen ligger kvar oförändrade trots att det gått flera dagar...
Citera
2020-06-18, 01:48
Medlem
Hansattesigners avatar
Reggade mig igen, det var några år sedan.
Shit vad den sidan har schangserat!
Citera
2020-06-18, 02:07
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hansattesigner

På vilket sätt?
Hängt där bara sen i fjol sommar, så nyfiken på vad som var bättre förut ☺
Citera
2020-06-18, 09:18
Medlem
Hansattesigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hansattesigner

Citat:
På vilket sätt?
Hängt där bara sen i fjol sommar, så nyfiken på vad som var bättre förut ☺

Äh jag var nog för snabb på revolvern. Verkar vara samma. Det berodde nog på mina inställningar.

Men supporten och underhåll, som sägs här, verkar vara obefintlig.
Senast redigerad av Hansattesigner 2020-06-18 kl. 09:24.
Citera
2020-06-19, 10:54
Medlem
Har träffat ett par stycken därigenom.
En var riktigt bra. Undergiven så det stod härliga till. Första träffen på en pub så hade hon en plugg i stjärten när hon satte sig i mitt knä. Det bar snarast iväg hemmåt där det blev mycket snusk.
Vid träffar började hon ofta att kåta upp mig genom att strippa riktigt sexigt medan hon showade med leksaker i alla hennes öppningar.
Hon gillade ordentligt med deepthroat och analt.
Kommer aldrig att glömma henne..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in