Citat:
Ursprungligen postat av
slampen
Nu vet jag inte vart du jobbar, men när jag kom tillbaka från permitionen hade jag precis samma krav på mig som precis innan. Jag gissar även att de flesta som varit frånvarande från sina jobb hade samma krav.
Krav är en sak det har jag aldrig förnekat är detsamma, hur alla presterar en annan. Det tar alltid lite tid att sätta sig in i det igen efter längre frånvaro.
Sedan är det klart att det går snabbare för en som hamnar och ska sortera samma skruvar på precis samma sätt efter ha gjort samma sak i 10 år än en annan som måste läsa in sig på en massa och där felbeslut får betydligt större konsekvenser.
Samma för spelarna, det tar alltid några matcher innan det sitter.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheJacket
Jo visst funkade det oftare när resten av laget funkade. Visst måste medspelarna göra sitt med, men tycker att han igår visade att han inte har jättemycket annat i sin repertoar.
Men ingen var särskilt bra igår.
Om resten av laget kan lyfta sig tills nästa match så gör han nog det med!
Det räckte för Johnny att ha överstegsfinten, så nog räcker det Aiesh har i sin arsenal med.
Sedan lär som redan skrivits många ytterbackar få kort när han lurar bort dom, borde varit betydligt fler kort och utvisningar redan för hans motståndare på kanten sedan han anslöt ifjol.
Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Mix Diskerud måste vara världens skönaste människa:
https://twitter.com/MixDiskerud/status/1272602601167749125
Vad fan tänker man när man skriver något sådant här efter att ens lag fått pisk med 3 mål.
Mix är en hjälte, han skrev ju också att han inte vill möta "sitt älskade Göteborg"
Man undrar ju vilka alternativ som fanns och hur "tvingad" han blev att gå till Helsingörs granne.