2020-06-12, 01:30
Medlem
TT har riktigt jävla fin kratom. I samma klass som flera europeiska shoppar. Enligt mig slår de SS med råge. De har alltid fräscht och potent kratom och servicen är 5/5.
Citera
2020-06-12, 23:45
Medlem
Skitsnabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovethesilence
TT har riktigt jävla fin kratom. I samma klass som flera europeiska shoppar. Enligt mig slår de SS med råge. De har alltid fräscht och potent kratom och servicen är 5/5.

Har testat båda TT och SS under en tid tidigare. Jag föredrar helt klart Eco***.se idag.
Inget trams, bara bra skit som fungerar för min ångest. Alla mina Kratomvänner som haft liknande besvär. Dock får man aldrig hjälp om man frågar om råd. Dom säljer aldrig till personer som tänker ta det som drog.Väljer man det trots allt är det på eget ansvar. Dom hjälper en däremot om man vill göra fungerande tvål och salvor.

Vad är det för speciellt med Europeiska shopar? Dom blandar ju upp med skit för att få effekt. Vill man droga ner sig finns bättre än kratom att göra så med.
Senast redigerad av Skitsnabb 2020-06-12 kl. 23:47.
Citera
2020-06-14, 22:53
Medlem
maadsteezes avatar
Jag beställde Red Maeng Da från SS och tyckte att det var rätt schysst alltså! Kändes typ som en ganska låg dos tram men tillräckligt för att det skulle vara en najs upplevelse.

Tog typ 1.5 tesked men prövar nog minst två nästa gång.
Citera
2020-06-15, 11:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Jag tog reda på info själv istället.. Han lär ha rätt i mycket, men verkar överdriven när det kommer till avtändning av kratom. Men jag ska bara ta det nångång ibland ändå efter att ha lyssna på denna kille, men han verkar överdriva abstinenssymptom dock. Men jag kommer inte ta det mer än nångång i veckan ibland efter att ha lyssnat på honom.

https://www.youtube.com/watch?v=HedEeSDzNSY

Har använt kratom i cirka 4 år - on and off.
Senaste rundan körde jag på det i cirka ett år, dagligen och doserade ungefär 5-7.5g en gång var fjärde timme.

Dock försvinner den härliga känslan när man brukar lite för ofta. Rekommenderar att man kör det över helgen t.ex. eller när man "behöver" det.

Angående AT så körde jag en månad där jag gick från 5g till 0,5g - trappade ner och det enda jag notera va lite nedstämdhet. Dock så har jag slutat abrupt förut och då brukar huvudvärk, svårt att sova och trötthet hänga med. Men det går att handskas med.

Utöver det så är det nog den ultimata drogen för att jobba, träna och använda för dagligt bruk.
Citera
2020-06-16, 01:52
Medlem
Minns tider när man köpte kratom från utlandet...fy satan vad bra kvalité det var på det mesta. Jag tycker allt som säljs i Sverige är riktigt dåligt. Inte helt värdelöst men inte av samma kvalité som utlandet. Innan det dog ut i England så köpte jag 1kg som blev konfiskerat. Om tullen tar det så står det bara att det ska förstöras eller liknande, inget man behöver bry sig om.

Jag kör på grön MD, det jag gillar med gröna är att det är balanserad effekt. Vita är energi givande och röda sederande. Nu är ju kratom en enligt mig svag substans iaf för oss som använt metadon/heroin etc.

Man ska alltid ta lite av något om man aldrig provat, det gäller vad det än är för substans. Det kan vara ojämn kvalité vilket gör att man lätt kan underskatta. Jag har provat 25x och 50x extrakt. Köpte 1 gram förut med 25x och nu snackar vi inte om skit kvalité utan grym. Vissa extrakt tex. sånna man kan köpa från a*arius suger rejält, det är avårt å hitta bra extrakt. Men det absolut bästa är att skippa extrakten för det fuckar upp toleransen.
Citera
2020-06-16, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Minns tider när man köpte kratom från utlandet...fy satan vad bra kvalité det var på det mesta. Jag tycker allt som säljs i Sverige är riktigt dåligt. Inte helt värdelöst men inte av samma kvalité som utlandet. Innan det dog ut i England så köpte jag 1kg som blev konfiskerat. Om tullen tar det så står det bara att det ska förstöras eller liknande, inget man behöver bry sig om.

Jag kör på grön MD, det jag gillar med gröna är att det är balanserad effekt. Vita är energi givande och röda sederande. Nu är ju kratom en enligt mig svag substans iaf för oss som använt metadon/heroin etc.

Man ska alltid ta lite av något om man aldrig provat, det gäller vad det än är för substans. Det kan vara ojämn kvalité vilket gör att man lätt kan underskatta. Jag har provat 25x och 50x extrakt. Köpte 1 gram förut med 25x och nu snackar vi inte om skit kvalité utan grym. Vissa extrakt tex. sånna man kan köpa från a*arius suger rejält, det är avårt å hitta bra extrakt. Men det absolut bästa är att skippa extrakten för det fuckar upp toleransen.
Vad hände, vad menar du med dog ut? Blev det helt förbjudet där?
Citera
2020-06-16, 08:29
Medlem
Skog-mans avatar
Jag tycker kratom fungerade imponerande bra faktiskt. Jävligt svårdoserat dock. Köpt grön malay och röd mae daeng från TT, tyckte det gröna var bra mycket bättre skjuts i. Funkar bäst när man är nyvaken och bakis, är som låg dos tram. Mått riktigt gött när jag fått till doseringen rätt.
Citera
2020-06-16, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skog-man
Jag tycker kratom fungerade imponerande bra faktiskt. Jävligt svårdoserat dock. Köpt grön malay och röd mae daeng från TT, tyckte det gröna var bra mycket bättre skjuts i. Funkar bäst när man är nyvaken och bakis, är som låg dos tram. Mått riktigt gött när jag fått till doseringen rätt.

Lite likt är det, men personligen tycker jag tram är lik mdma pga. Serotonin effekten. Jag får ingen vidare effekt av kratom nuförtiden, kan vara kvalité eller min över konsumtion av metadon/sub/oxy/horse. Men det curbar AT'n helt okej. Låter kanon om det fungerar bra för dig. Personligen väljer jag bort röda strains slentrianmässigt. Vita o gröna fungerar utmärkt för den med kronisk trötthet. Sen väljer nog folk som enbart tar kratom på kvällen röda strains.
Senast redigerad av ImovaneKungen 2020-06-16 kl. 09:14. Anledning: Felstav
Citera
2020-06-16, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksmupp
Vad hände, vad menar du med dog ut? Blev det helt förbjudet där?

Okej ska vara tydligare...innan alla shoppar dog i UK.

In the UK, since 2016, the sale, import, and export of kratom are prohibited under the Psychoactive Substances Act. In 2017, kratom was designated a Schedule 1 illegal drug (the highest level) in the Republic of Ireland, under the names 7-hydroxymitragynine and mitragynine.
Citera
2020-06-17, 13:49
Medlem
Fjelltrone666s avatar
Nu har inte jag gått igenom tråden så jäkla nog från början, så min fråga kanske redan finns. Men det finns svenska sidor som säljer kratom och tvåltillbehör helt lagligt och synliga, är denna kratom som säljs, samma som man kan använda för droger? Jag hänger inte med riktigt, Kratom är lagligt i Sverige till att använda som tvål, men inte att intaga som berusningsmedel. Men det finns sidor på darknet tex F******mp som säljer Kratom, men varför göra det i smyg när det finns sidor som är helt lagliga?

Snäll kan någon förklara för mig hur det ligger till? Tackar och bockar för svar.
Citera
2020-06-17, 14:02
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjelltrone666
Nu har inte jag gått igenom tråden så jäkla nog från början, så min fråga kanske redan finns. Men det finns svenska sidor som säljer kratom och tvåltillbehör helt lagligt och synliga, är denna kratom som säljs, samma som man kan använda för droger? Jag hänger inte med riktigt, Kratom är lagligt i Sverige till att använda som tvål, men inte att intaga som berusningsmedel. Men det finns sidor på darknet tex F******mp som säljer Kratom, men varför göra det i smyg när det finns sidor som är helt lagliga?

Snäll kan någon förklara för mig hur det ligger till? Tackar och bockar för svar.
Du kan köpa kratom helt lagligt, bara att inta hur du vill. Brukar köpa hem en del. sedan tar jag en tesked från påsen och sätter det i ett glas vatten och dricker. Smakar illa, men det gör gott. Har tagit det rätt mycket nu senaste tiden, då jag har rätt ont i kroppen. Och det hjälper jätte bra mot verk som ångest.
Citera
2020-06-21, 16:02
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjelltrone666

På flugsvamp säljer dem kratom i kapslar vilket inte är lagligt i Sverige. Sen tror jag att det är ett jävligt lätt sätt att hitta kunder på, det är nog den största anledningen till att de säljer där! Förmodligen köps kratomet in i bulk från typ TT och säljs till ett högre pris på fs.

Jag har bara kört typ två-tre teskedar men igår tog jag typ 4 och fyllde på med typ 3 till efter ett tag och fan vilken effekt jag fick. Blev typ noddig och det satt i långt in på morgonen!

Kratom e fan nice!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in