Jag har exempelvis inte alls använt mycket, käkade upp 200gram på 2 veckor ungefär och skulle säga att avtändningen är starkare än de jag upplevt på lyrica, benso och morfin. Det förvånade faktiskt mig.
~14.2g per dag. Det är inga astronomiska mängder men inte direkt lite heller. Till den oinsatta rekommenderar jag att inte gå över 6g per dag. Har man väldigt ont eller så kanske inte det räcker. Men då får man ha det i åtanke, att man antagligen kommer behöva trappa ner innan man slutar.
Edit: kratom är ganska snällt men man måste fortfarande ha respekt för den här växten. Ta minsta möjliga dos om tar varje dag. Ta helst inte varje dag.
Senast redigerad av passadhi 2020-06-07 kl. 06:37.
~14.2g per dag. Det är inga astronomiska mängder men inte direkt lite heller. Till den oinsatta rekommenderar jag att inte gå över 6g per dag. Har man väldigt ont eller så kanske inte det räcker. Men då får man ha det i åtanke, att man antagligen kommer behöva trappa ner innan man slutar.
Edit: kratom är ganska snällt men man måste fortfarande ha respekt för den här växten. Ta minsta möjliga dos om tar varje dag. Ta helst inte varje dag.
Stämmer, men har käkat mycket höga doser av andra substanser och upplevt att avtändningen då varit mycket enklare än kratom.
RED BALI är den ultimata enligt mig, du får allt i den. red bali skilljer sig från de andra röda då du också får lite energi/eufori av den. Håller nån med mig?
Absolut. Men tar man för mycket så får jag jäkla klåda på händerna. Har testat flera andra , men bara av röd bali som detta händer.
Hej! Har verkligen funnit kratomet igen och insett vad det kan hjälpa mig med, som en skänk från ovan!
Har köpt några gånger från den allmänna FS, men känns som att priserna där är way high, runt 4500kr kilot.
Hade varit överlycklig ifall någon hade velat pma med mig lite
Hej! Har verkligen funnit kratomet igen och insett vad det kan hjälpa mig med, som en skänk från ovan!
Har köpt några gånger från den allmänna FS, men känns som att priserna där är way high, runt 4500kr kilot.
Hade varit överlycklig ifall någon hade velat pma med mig lite
Fridens på er, Tainu
Lyckades leta mig fram till TT och SS.. vilken skulle ni rekommendera, eller någon helt annan?
Senast redigerad av tainu 2020-06-09 kl. 04:34.
Vad du gör så fortsätt inte med Krypton. Det är farligt. 7 ungdomar dog för några år sedan. Det är därför myndigheter vill stoppa. Man använder det som argument.
PM:ar dig
Jag gick på krypton för 10+ år sedan, visste inte ens att det fanns längre..
Ja, minns när det där hände. Iom din varning tänkte jag att du trodde att jag gick på det fortfarande det var därför jag svarade och berättade att det var åratal sedan jag gick på det. Så ingen risk att jag fortsätter med det