2021-03-14, 15:02
Medlem
yournotlikemes avatar
Det enda Kratom har gjort för mig är att väldigt subtilt lindrat en Subutex AT för länge sen. Har aldrig fått något rus och ärligt talat är jag inte intresserad av det med Kratom heller då det finns riktiga saker om man väl vill få rus.

Då testade jag både från SS och KS och olika sorter, men som sagt helt värdelöst verkar det ju inte då det hjälpte mig en del och tog bort en del av symptomen fysiskt när jag var dålig men inte mer än så.
Citera
2021-03-14, 21:00
Medlem
-Beelzebub-s avatar
Verkar som jag har blivit hooked på kratom.....

Köpte nått kilo för nån månad sen och tar ca 1 matsked 2 gånger om dagen o har nu börjat ta en tesked innan jobbet också. Det är avslappnande. Är det svårt att tända av på (har inte gjort något försök ännu)?
Citera
2021-03-15, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Beelzebub-
Verkar som jag har blivit hooked på kratom.....

Köpte nått kilo för nån månad sen och tar ca 1 matsked 2 gånger om dagen o har nu börjat ta en tesked innan jobbet också. Det är avslappnande. Är det svårt att tända av på (har inte gjort något försök ännu)?
Nej, det svåra är att verkligen bestämma sig. Du har bara doserat två gånger om dan ett par månader, antingen klipper du rakt av och har svårt att sova några nätter, eller så minskar du lite varje dag en vecka eller två. Köp en våg
Citera
2021-03-16, 13:36
Medlem
Väntar på beställning från SS. Har en enorm abstinens och SVIMMADE av diarre och blodtrycksfall?

Kratom är inget att leka med
Citera
2021-03-16, 13:39
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Dricker kratom oftast bara i ett glas med kallvatten direkt från kökskranen. Dricker så för jag tycker det är lättas och det går fortare. Men just nu är jag ledig och har gott om tid, så jag kokade lite vatten och blandade det med kratom i en mugg och lite mjölk på det, blir faktiskt gott.
Citera
2021-03-16, 13:44
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Väntar på beställning från SS. Har en enorm abstinens och SVIMMADE av diarre och blodtrycksfall?

Hur mycket kratom brukar du ta per dag, och hur ofta har du brukat det? Har aldrig upplevt det där, men vi regerar alla olika.
Citera
2021-03-16, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Hur mycket kratom brukar du ta per dag, och hur ofta har du brukat det? Har aldrig upplevt det där, men vi regerar alla olika.
Nu har jag varit uppe i 25g som mest och det är för mycket! Vanligtvis max 15-20g (fortf för mycket)

Därav hae jag trappat ned ett tag och nu gick jag CT 2 dar och jag har fått hemsk avtändning. Har dock använt varje dag sen december.
Citera
2021-03-16, 14:01
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Nu har jag varit uppe i 25g som mest och det är för mycket! Vanligtvis max 15-20g (fortf för mycket)

Därav hae jag trappat ned ett tag och nu gick jag CT 2 dar och jag har fått hemsk avtändning. Har dock använt varje dag sen december.

Oj, det låter inget vidare. Ganska höga doser som du brukar där av blir det väl hårdare AT. Själv brukar jag försöka ta lägre doser, ungefär max 6g per dag ibland blir det mer och ibland mindre.
Har haft ett litet uppehåll på kratom i några dagar nu och fick hem mera kratom idag.
Citera
2021-03-16, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Oj, det låter inget vidare. Ganska höga doser som du brukar där av blir det väl hårdare AT. Själv brukar jag försöka ta lägre doser, ungefär max 6g per dag ibland blir det mer och ibland mindre.
Har haft ett litet uppehåll på kratom i några dagar nu och fick hem mera kratom idag.
Ja så är det. Hae tänt av på lägre o de var inte lika jobbigt. Är nere på 14g nu ska ner så långt de går. Att gå cold turkey är ingen bra ide. Klarar man trappa ner så ska man
Citera
2021-03-16, 14:14
Medlem
Citat:

Oj svimmade du?? Är du säker på att de bara betor på kratom abstinens? Jag är själv uppe i lite väl höga doser (15-20 gram), får nog ta ett uppehåll om Atn kan vara så jobbig.
Citera
2021-03-16, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Oj svimmade du?? Är du säker på att de bara betor på kratom abstinens? Jag är själv uppe i lite väl höga doser (15-20 gram), får nog ta ett uppehåll om Atn kan vara så jobbig.
Ja det är AT och det är inte roligt kan jag säga. Jag får inte behålla mat. Magen gör uppror och därav svimmade jag. Får väldiga blodtrycksfall eller socker, ver inte va de kallas. Kan ej resa mig jag får stjärnor för ögonen. Men det värsta är RLS en. Går inte att sova när det kryper under huden. Var försiktig med kratomet!!!
Citera
2021-03-16, 15:51
Medlem
Nu när SS green maeng da inte är i sortimentet så tycker jag Green Malay gör jobbet perfekt. I mitt tycke är den bättre än borneo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in