2020-06-10, 06:50
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Journalisten54321
Konstigt också att mina inlägg blir anmälda som "trams och off topic" när jag citerar och påvisar att "Spritnota" inte gjorde en helt korrekt jämförelse. Nån är lite känslig med att få sin dom outad tror jag.

Du kan lita på en sak: jag har aldrig blockat någon ever eller anmält ett enda jävla inlägg på något plattform. Men det här inlägget var ett av få på typ tre år som fick mig sur - men även skatta belåtet!

Förtalsfitthorunge och bölare, inlägg här blir anmälda och raderade hela jävla tiden satans n00b.
Citera
2020-06-10, 07:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeroyJenkinz
Men du verkar ha info om att allt är fint mellan dessa parter nu, så vänligen bevisa detta.

Missförstå mig inte nu, men du verkar inte riktigt vara en person man ska lämna ut information som rör familjeförhållanden och barn till. Du verkar inte bry dig om barnet alls utan verkar mest vara ute för att skada med dina postningar.
Citera
2020-06-11, 00:42
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Klart bästa podcasten jag lyssnat på. Klockrena analyser och sjukt rolig humor på det.
Citera
2020-06-11, 02:05
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatepunkerz
Klart bästa podcasten jag lyssnat på. Klockrena analyser och sjukt rolig humor på det.
Du är sarkastisk, eller? Exakt samma skräp som alla andra avsnitt på sistone. Läsa upp någon obskyr meningsmotståndare och göra sig lustig över dem med krystade skratt från bägge håll. Totalt innehållslöst ryggdunk utan någonting att egentligen säga om sakfrågorna annat än "jag håller med dig!"
Citera
2020-06-11, 02:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Du är sarkastisk, eller? Exakt samma skräp som alla andra avsnitt på sistone. Läsa upp någon obskyr meningsmotståndare och göra sig lustig över dem med krystade skratt från bägge håll. Totalt innehållslöst ryggdunk utan någonting att egentligen säga om sakfrågorna annat än "jag håller med dig!"
Jag gillade deras avsnitt om Linnea Claesson men alla andra har som du säger bara varit ett "Höhö, vi mycket bättre än alla jävla horungar vi är".
Citera
2020-06-11, 03:44
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag gillade deras avsnitt om Linnea Claesson men alla andra har som du säger bara varit ett "Höhö, vi mycket bättre än alla jävla horungar vi är".
Är det inte så att de bara använder sjukt mycket ironi? Tror knappast de anser sig vara bättre än andra, jag personligen uppfattar det som att de använder sig av mycket ironi i sin jargong.
Citera
2020-06-11, 03:48
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Skräp vet jag inte. Sedan att alla inte gillar jargongen har jag full förståelse för. Jag uppfattar dem som sjukt ironiska och ja, de driver med dem de tycker är skräp. Men det gör vi nog alla tillhands. Jag uppskattar iaf podden och tycker den är underhållande.
Citera
2020-06-11, 06:39
Avslutad
Citat:
Skräp vet jag inte. Sedan att alla inte gillar jargongen har jag full förståelse för. Jag uppfattar dem som sjukt ironiska och ja, de driver med dem de tycker är skräp. Men det gör vi nog alla tillhands. Jag uppskattar iaf podden och tycker den är underhållande.

Det hade nog varit OK om man fick driva med dem tillbaka, men det har visat sig saknas en hel del självdistans bakom den där ironin.

Det är bra att du uppskattar dem, vi är ju alla olika inte sant?
Citera
2020-06-11, 06:43
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Ja så är det ju. Jag vet ju inte hur de är privat då jag inte känner dem. Däremot så tycker jag deras podd är jäkligt underhållande pga den svarta humorn. Jag har själv ganska låg humor.
Citera
2020-06-11, 08:04
Avslutad
Citat:
Ja så är det ju. Jag vet ju inte hur de är privat då jag inte känner dem. Däremot så tycker jag deras podd är jäkligt underhållande pga den svarta humorn. Jag har själv ganska låg humor.

Då kan jag tipsa om trådstarterna med Axels självoutade konto ( (FB) Haveristerna) innan han blev en framgångsrik poddare, en serie roliga incidenter som jag har hör hans forna kamratkrets fortfarande talar om. En legend helt enkelt. Med det är förstås länge sen och han har ju rest sig ur smutsen.

(FB) Stöld eller egenmäktigt förfarande?
(FB) Stjäla tillbaka något stulet?
(FB) Begynnande konflikt med värden.
(FB) Misstankesregistret.

Osv. Bonusmaterial
Senast redigerad av ALZ112 2020-06-11 kl. 08:09.
Citera
2020-06-11, 09:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Är det inte så att de bara använder sjukt mycket ironi? Tror knappast de anser sig vara bättre än andra, jag personligen uppfattar det som att de använder sig av mycket ironi i sin jargong.
Får snarare bilden av att dom använder ironi som ett förvar i stil med "Just a prank bro!".
Citera
2020-06-11, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Får snarare bilden av att dom använder ironi som ett förvar i stil med "Just a prank bro!".

Håller inte med dig. Tycker ofta att de jobbar med olika former av satiriska utspel kring sina egna tillkortakommanden. Sen har ju den nya klipparen även lagt på en dimension av detta när hon klipper in när de till ex säger emot sig själv.

Det är få poddar som jag stött på som är såpass transparenta med just sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in