2020-06-03, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkort
Så mycket fel du har.

Testa själv att googla på bilden du har på en profil eller så går du in på ratsit och slår på uppgifterna i profilen så kommer du att se att det inte finns nån vid det namnet i den orten.

Haha men din åsna. Lägg bara ner, alla vet att du är en av snuskisarna som försöker får 19åriga Agnes på rygg! Det är väl självklart att orten för tjejerna inte stämmer då man har nya kunder hela tiden? Tänk efter lite själv
2020-06-03, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Haha men din åsna. Lägg bara ner, alla vet att du är en av snuskisarna som försöker får 19åriga Agnes på rygg! Det är väl självklart att orten för tjejerna inte stämmer då man har nya kunder hela tiden? Tänk efter lite själv

Du borde tänka lite, kunden chattar alltid med samma person det är du som operatör som har nya kunder hela tiden. Den här stackars personen som chattar får ju betala massa stålar ihopp om att få till en träff me en tjej som inte finns.
2020-06-03, 18:55
Medlem
Citat:
Du borde tänka lite, kunden chattar alltid med samma person det är du som operatör som har nya kunder hela tiden. Den här stackars personen som chattar får ju betala massa stålar ihopp om att få till en träff me en tjej som inte finns.

Du skrev ju precis om att man skulle kolla på ratsit och googla efter tjejens bild och ort?
Nä men vill de träffa drömtjejen kanske de inte ska vara på dessa sidor? Herregud. Gå till match eller någon annan om du inte är nöjd med utfallet.
2020-06-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Du skrev ju precis om att man skulle kolla på ratsit och googla efter tjejens bild och ort?
Nä men vill de träffa drömtjejen kanske de inte ska vara på dessa sidor? Herregud. Gå till match eller någon annan om du inte är nöjd med utfallet.

Ja för att opperatören ska kolla vart bilden kommer från ja. Detta för att förhoppningsvis några ska förstå vad de sysslar med. Opperatörerna ger desperata män hopp om att de ska få till en träff med en kvinna som inte finns. Sedan blir männen mjölkade på pengar av en person som de trodde va en kvinna men egentligen är en man.
2020-06-03, 19:24
Medlem
Citat:

Ja det känns ju lite hårt att inte 74 årige Ove som gillar våldssex får till den där träffen IRL med 18 åriga Anna..eller kanske lika bra vad vet jag.
2020-06-03, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Ja det känns ju lite hårt att inte 74 årige Ove som gillar våldssex får till den där träffen IRL med 18 åriga Anna..eller kanske lika bra vad vet jag.

Exakt vi kan till och med ta åldern lägre än så mannen tror verkligen att kvinnan tycker om honom när det i verkligheten är en kille han sitter och skriver med. Åldern på mannen menar jag då alla profiler på kvinnor ska vara över 18.
Senast redigerad av Moderkort 2020-06-03 kl. 19:30.
2020-06-03, 19:31
Medlem
Citat:
Exakt vi kan till och med ta åldern lägre än så mannen tror verkligen att kvinnan tycker om honom när det i verkligheten är en kille han sitter och skriver med. Åldern på mannen menar jag då alla profiler på kvinnor ska vara över 18.

Ja och så slutar det med att han får sitta och dra i skinnspiken där i sin ensamhet och smiska sej själv.
2020-06-03, 19:35
Medlem
Citat:
Ja och så slutar det med att han får sitta och dra i skinnspiken där i sin ensamhet och smiska sej själv.

Sorry jag han inte redigera det finns som sagt dating-sidor där mannen tror att han har träffat den rätte där man inte skrivit nånting om sex där männen bara vill träffa en kvinna. Det är dessa jag har pratat om hela tiden där mannen tror att han ska få till en vanlig dejt när egentligen profilen drivs av en chattoperatör.
2020-06-03, 19:54
Medlem
Citat:
Sorry jag han inte redigera det finns som sagt dating-sidor där mannen tror att han har träffat den rätte där man inte skrivit nånting om sex där männen bara vill träffa en kvinna. Det är dessa jag har pratat om hela tiden där mannen tror att han ska få till en vanlig dejt när egentligen profilen drivs av en chattoperatör.

Ja det är i de lägena man ångrar att man inte läste det finstilta
2020-06-03, 19:56
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Du är bara mer yr i huvvet om du tänker med logik så arbetar säkert 70% med detta redan i tråden.
Vad är det du vill predika ok egentligen med dina inlägg?Har du lagt 10,000 kronor på detta och har en tår i ögat.Stör dig en massa så plånboken blöder gick inte banklånet igenom så du inte kunde skriva till Linda 22?Tror du att vi som arbetar med detta tycker synd om dessa män vad är det du vill få ut av detta?Som jag säger no 1 care så berätta för oss så vi får flina lite mer av dina inlägg.
Som jag sa innan lägg dina kommentarer på andra trådar där du berör.Jag vet inte ens vad du gör på denna tråden.
2020-06-03, 19:56
Medlem
Citat:
Ja det är i de lägena man ångrar att man inte läste det finstilta

Därför undrar jag hur chattoperatörerna kan leva med sig själva.
2020-06-03, 20:00
Medlem
Citat:

Du kan väl dela med dig av dina erfarenheter lite. Hur lång tid tog det innan du insåg att du inte kunde träffa drömtjejen? Blev du ledsen när du i vredesmod läste igenom det finstilta och där fann att det eventuellt inte kunde gå att träffa alla profiler från sidan "på riktigt"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in