2020-06-02, 19:28
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Du glömmer att kunden alltid har rätt.

Humor på hög nivå
2020-06-02, 20:27
Medlem
Suchkas avatar
Haha, sluta nu. Du har sällan blivit tillfrågad att jobba med detta. Du har möjligtvis sett en annons och tagit det personligt. Fast mer sannolikt, med tanke på informationen du har och hur du framställer den så har du varit kund på någon sida. Ingen i denna tråden kommer tycka synd om dig.
2020-06-02, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkort
Jag har blivit tillfrågad att börja med det här jobbet så jag fick insikt i hur det fungerar.

Det är många singlar som verkligen tror att det är riktiga kvinnor de skriver med i hopp om att träffa nån.

Sidorna snor bilder på tjejer från Google där de sedan skapar en profil att kvinnan skulle va singel bo på en ort som sedan chattöoperatörerna håller i"liv" bara här måste det ju va ett brott att sno nån annans bild.

Männen får betala massa pengar i hopp om att de träffat en äkta kvinna det va nån som blivit av med 10 000kr bara på några meddelanden.

Chattöoperatörernas uppgift är att få mannen att skriva tillbaka men efter ett tag blir männen sura för att profilen aldrig vill ses då fattar de att profilen bara vill tjäna pengar.

Jag har varit med svängen ett tag jag vet hur det funkar
Menade mer hur fan vissa här orkat kriga så länge.

Har svårt att tro att du blev TILLFRÅGAD detta jobb, om du nu inte är ruskigt känd på snusktextande under din fritid på onlinedatingsidor och ngn fått upp ögonen. Men det finner jag föga troligt

Du sökte jobbet precis som resten av oss snuskgubbar här inne
2020-06-02, 21:20
Medlem
Citat:
Bestäm en träff med din "kund" i verkligheten så han får se dig på riktigt så ska vi se hur allvarligt det blir.

Det farligaste bör vara om kunden bryter höftleden på väg ut ur färdtjänsten.

I och med att du blivit tillfrågad bör du vara proffs på sånt här. Då vet du att klientelet inte direkt är fist fight-kompatibla.
2020-06-02, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop

I och med att du blivit tillfrågad bör du vara proffs på sånt här. Då vet du att klientelet inte direkt är fist fight-kompatibla.

Eller dyker upp med en banan i röven och i full latexmundering. Det hade varit lite skrämmande. Sen ramlar löständerna ut till råga på allt. Huva!
2020-06-02, 23:29
Medlem
Citat:
Eller dyker upp med en banan i röven och i full latexmundering. Det hade varit lite skrämmande. Sen ramlar löständerna ut till råga på allt. Huva!

Vi får inte glömma att bara HÄLFTEN av alla gubbar inleder konversationerna med "Innan vi påbörjar något så vill jag meddela att jag ej kan få erektion".

Den andra hälften kan vara mycket viril och farlig, fekalier och annat snusk kan leda till infektioner vet du så handgemäng med 50-potentarna kan leda till en långsamt död på intensiven.

Hade inte vågat spulla en gnutta blodvite i närheten av dom!

Bara att lägga sig ner och gapa för att invänta kisset som gäller, eller gå in i rollen som dominant för att tygla deras ev. hetska temperament till de blir fromma som lamm igen.

Var försiktiga därute gott folk!
2020-06-03, 02:20
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Bestäm en träff med din "kund" i verkligheten så han får se dig på riktigt så ska vi se hur allvarligt det blir.
Om du mår dåligt så ska du kanske kliva av tråden än att berätta saker som vi som kör på detta skiter i.
Jävla predikande gå till kyrkan med 1 gurkhelvete i röva så ler du kanske mer.
Som många säger är dom så korkade får man skylla sig själv.Sen har du noll koll på om bilderna
är stulna eller hur.Har du bevis för dina påstående?
2020-06-03, 10:50
Medlem
Nån.som.träffat.på.den.här.mannen.han.kom.nyligen. tillbaka.han.langar.mess.som.en.annan.langar.köttb ullar.och.han.befinner.sig.ofta.på.olika.platser.i .hela.världen.samtidigt.livet.leker.
2020-06-03, 16:27
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Nån.som.träffat.på.den.här.mannen.han.kom.nyligen. tillbaka.han.langar.mess.som.en.annan.langar.köttb ullar.och.han.befinner.sig.ofta.på.olika.platser.i .hela.världen.samtidigt.livet.leker.

Jag.ska.åka.till.paris.fast.covid.härjar.loss?
2020-06-03, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Jag.ska.åka.till.paris.fast.covid.härjar.loss?

Jag.har.trekant.med.negresser.men.jag.älskar.dig.n u.kör.vi.jag.är.i.mariefred.nej.globen.eller.jag.k ör.bil.till.travet.puss
2020-06-03, 18:14
Medlem
Citat:
Jag har varit med svängen ett tag jag vet hur det funkar
Menade mer hur fan vissa här orkat kriga så länge.

Har svårt att tro att du blev TILLFRÅGAD detta jobb, om du nu inte är ruskigt känd på snusktextande under din fritid på onlinedatingsidor och ngn fått upp ögonen. Men det finner jag föga troligt

Du sökte jobbet precis som resten av oss snuskgubbar här inne

Citat:

Så mycket fel du har.

Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Om du mår dåligt så ska du kanske kliva av tråden än att berätta saker som vi som kör på detta skiter i.
Jävla predikande gå till kyrkan med 1 gurkhelvete i röva så ler du kanske mer.
Som många säger är dom så korkade får man skylla sig själv.Sen har du noll koll på om bilderna
är stulna eller hur.Har du bevis för dina påstående?

Testa själv att googla på bilden du har på en profil eller så går du in på ratsit och slår på uppgifterna i profilen så kommer du att se att det inte finns nån vid det namnet i den orten.
Senast redigerad av Moderkort 2020-06-03 kl. 18:17.
2020-06-03, 18:30
Medlem
Är det någon som vet hur man byter telefonummer på sitt konto på Bitsafe? Inte lyckats hitta det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in