2020-07-22, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
Jag har en fråga,
Jag jobbar på JH och jag fascineras över antal meddelanden som en del verkar skriva per dag eller timme.

Har ni tips om hur ni gör?
Loggar ni inte alla uppgifter eller skriver ni på bara?

Hur lång tid tog det innan ni kom upp i detta antal??

Tacksam för tips,

Från en långsam jävel
Har spelat wow sen jag var 12 så för mig är det standard att skriva snabbt sedan är internet skitsnabbt här i Oman så jag cirka 2k meddelanden per dag. Skriv från Iphone och tala in alla meddelanden, funkar perfekt när man är ute och handlar.
2020-07-22, 18:15
Medlem
JaredLetos avatar
Rätt skön bonus nu på fredag, 2x pengarna.
2020-07-22, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jag hade inte brytt mig. Jag har en sensuell härlig röst så jag är bra på att använda den. Lite svårare om man är man och jobbar med detta, blir lite svårare att ringa då?

Jag har för tiotal år sedan jobbat på en kontaktlinje som var uppbyggd precis som chatten där gubbarna skulle stanna online på betalsamtal så lång tid som möjligt och klicka mellan olika inloggade tjejer som sökte träff. Alla tjejer var givetvis fejk. Så att gå från det till chatten var ett enkelt kliv jag var redan van vid att lura dem hit oh dit med rösten. Att skriva till dem är rena barnleken.

Kan ju använda sej utav en röstförvrängare så man får en riktigt sexig kvinnoröst ha ha
Satt och lekte lite här men det blir lite som att R2D2 eller 3PO sitter i andra ändan men med lite justeringar så
2020-07-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Kan ju använda sej utav en röstförvrängare så man får en riktigt sexig kvinnoröst ha ha
Satt och lekte lite här men det blir lite som att R2D2 eller 3PO sitter i andra ändan men med lite justeringar så

Tänk positivt, gubbarna är ju så desperata att de nog inte är så kräsna bara de hör något som låter som en kvinnoröst, så länge du inte låter som en transa. Fast en del backar ju inte för det heller!
2020-07-22, 18:59
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Nocco gang, lets go!
Ah, det är den du vet, klämt en Limon och nu öppnade jag en Miami. Fan, ska pumpa ut 400 mess nu ikväll, behöver all energi jag kan få liksom
2020-07-22, 22:32
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto

Lördag med! Puss påre
2020-07-22, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Var får du denna info?
2020-07-23, 00:22
Medlem
Citat:
Var får du denna info?

E-mail, kolla skräpposten.
2020-07-23, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Har spelat wow sen jag var 12 så för mig är det standard att skriva snabbt sedan är internet skitsnabbt här i Oman så jag cirka 2k meddelanden per dag. Skriv från Iphone och tala in alla meddelanden, funkar perfekt när man är ute och handlar.
Hur menar du att man ska skriva från iPhone och tala in alla meddelanden?
2020-07-23, 01:43
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Det är en teknik som är skit. Du kommer få mycket fel samt en coach som ligger i häcken på dig.
2020-07-23, 03:44
Medlem
Citat:
Text till tal funktionen, finns säkert på andra telefoner men det är så jag lyckas med mina 2k meddelanden
2020-07-23, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Text till tal funktionen, finns säkert på andra telefoner men det är så jag lyckas med mina 2k meddelanden
Jag har iphone, vilken app använder ni???

En fråga till, har ni fått er bonus på kontot idag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in