2020-05-29, 00:47
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Vill man inte ha citronsmak också? Pressad citron ger ju bara syra (som visserligen balanserar sötman) men lite citronsmak lär väl inte skada?

Tror nog de är ute efter sockret bara

Roliga är påstående från henne att hon inte dricker läsk utan bara hemmagjord lemonad (som om den skulle vara nyttigare).
Citera
2020-05-29, 01:32
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Tror nog de är ute efter sockret bara

Roliga är påstående från henne att hon inte dricker läsk utan bara hemmagjord lemonad (som om den skulle vara nyttigare).

Inte att förglömma ..Anna dricker även Lidls iste.
Citera
2020-05-29, 01:40
Medlem
Måste säga att av bilder etc att döma. Har Anna gått upp iallafall 80% av sin kroppsvikt igen sedan Biggest Loser. Hon stod ju i direktsändningar, tidningar efteråt och sa att detta var hennes nya liv.., att detta var något hon ville fortsätta med.. att vara smal. Höll inte så länge.
Citera
2020-05-29, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos
Måste säga att av bilder etc att döma. Har Anna gått upp iallafall 80% av sin kroppsvikt igen sedan Biggest Loser. Hon stod ju i direktsändningar, tidningar efteråt och sa att detta var hennes nya liv.., att detta var något hon ville fortsätta med.. att vara smal. Höll inte så länge.
Ja det är märkligt, hon fick världens chans och kastade sen bort den efter BL. Att hon gick upp lite grand tyckte jag bara var klädsamt, hon såg för mager ut när finalen gick. Men att då tillåta sig att förfalla återigen efter att ha fixat även bukplastik är så dumt. Jag menar varför sitter hon och tuggar i sig wienerbröd till vardags tex. Hon har ju lärt sig på BL hur hon ska äta och röra sig varje dag. Hon är uttråkad och äter för att trösta sig själv. Synd hon inte kan erkänna för sig själv hur allting ligger till, då hade jag inte tyckt illa om henne. Det är det där förnekandet och tron att hon är en trevlig, god omtänksam människa som gör mig äcklad. Övervikten och utseendet är irrelevant. Nä Anna, erkänn för dig själv att du är en nobody men låtsas vara en stjärna. Gör du det och jobbar med din attityd gentemot andra och visar lite ödmjukhet så kan även du bli en normalt funtad människa även om du bär på lite övervikt, har lite rynkor och är gråhårig.
Citera
2020-05-29, 04:28
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ser ut som receptet som finns i hemkunskaps böckerna för mellanstadiet. Tror jag har boken kvar någonstans bland mina matlagningsböcker. Sparade den för den hade så enkla recept. Hade för mig att man fick göra lemonad i en hink på hemkunskapen.
Vilket mongo du är!

😁

Hon har inte påstått de kom på lemonaden.

Delade med sig ett recept.

Citera
2020-05-29, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Förlåt men man kan inte rå för hur man ser ut. Anna gör mycket dumt men att vara fet är många och jag tycker vi är bättre än så. Hon är ful för att hon är en elak, manipulativ och kriminell person. Finns ju många feta kändisar som vi inte skulle skriva om deras utseende ex Sune Mangs, Cindy Peeters, Mamas osv.
Skillnaden med märstatunnan är att hon lägger på en massa filter och förskönar grovt. Allt för att försöka dölja sanningen.
Citera
2020-05-29, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Vilket mongo du är!

😁

Hon har inte påstått de kom på lemonaden.

Delade med sig ett recept.

annatoledanobook

"🍋 Här kommer nu Receptet på vår egengjorda Pink Citron Lemonad 🍋 Som ger 1 1/2 - 2 liter färdig lemonad. Felicia var så snäll och gjorde denna till mig, när jag plötsligt blev sugen på Pink lemon lemonade 🍋 Detta är vad som behövs."

VÅR egengjorda.
Senast redigerad av HELIKOPTERPILOTEN 2020-05-29 kl. 05:52.
Citera
2020-05-29, 06:37
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Väldigt mkt socker i denna dricka!

2,5 dl strösocker till 1.5 liter färdig lemonad.

Blir ju 5 st glas med 30 cl och då blir det ju en halv deciliter socker per glas.

Klart familjen Book gillar denna sockerlag 😂
Tur att Anna har salladsblad istället för bröd på burgaren, så hon är nyttigt iallafall.
Citera
2020-05-29, 06:38
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
annatoledanobook

"🍋 Här kommer nu Receptet på vår egengjorda Pink Citron Lemonad 🍋 Som ger 1 1/2 - 2 liter färdig lemonad. Felicia var så snäll och gjorde denna till mig, när jag plötsligt blev sugen på Pink lemon lemonade 🍋 Detta är vad som behövs."

VÅR egengjorda.
Läs igen. Det står inte "vårt egengjorda recept på Pink Citron Lemonad". De har alltså gjort lemonaden själva, inte receptet.

Jag har roats av denna tråd tidigare men detta hat som lyser igenom av vissa börjar bli löjligt. Att skicka saker hem till hennes 50-årsdag t. ex. Flashback förtjänar en högre nivå...
Citera
2020-05-29, 06:45
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
annatoledanobook

VÅR egengjorda.

Med tanke på att Anna tar åt sig äran för Goohs färdigrätt, knorrs pulversåser osv
så ...
https://bloggbevakning.se/2016/05/21/tramsfrans-vs-anna-book/
Anna, allas vår fettokopiator, kom naturligtvis i bråk med Bloggaren TramsFrans...
För hon menade att hon inte alls ljugit,vilket han skrev om
i sin blogg att hon hade gjort.
Anna surar därefter som en tvååring och ...under en sekund..
Observera!!...en sekund tappade Anna matlusten!
Anna blev nämligen blev såååå kränkt för att någon
faktiskt sa som det var ..att Anna är en lögnare..Anna i sitt esse..
Citera
2020-05-29, 06:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Väldigt mkt socker i denna dricka!

2,5 dl strösocker till 1.5 liter färdig lemonad.

Blir ju 5 st glas med 30 cl och då blir det ju en halv deciliter socker per glas.

Klart familjen Book gillar denna sockerlag 😂
Jävlar va socker! Den lemonaden kan enbart smaka socker.
Citera
2020-05-29, 07:18
Medlem
kommit ett par kommentarer om sockret

https://postimg.cc/7fVRzDXq
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in