2020-05-29, 08:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Korrekt, frihet, helt utan ansvar. Och ett annat ord för "slave" är "boy" eller som i våra grannländer "drängar".

Återigen. Flytta ut. Låt dem brinna inne i sitt vansinne. (känner hatet från dem just nu, födkroken är i fara)
Citera
2020-05-29, 08:56
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Återigen. Flytta ut. Låt dem brinna inne i sitt vansinne. (känner hatet från dem just nu, födkroken är i fara)
Jag ska. Jag vill ha mitt hus i ordning först, som JBP skrev.
Citera
2020-05-29, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det finns inga belägg för att det är skadligt att ha sex med någon som man inte är betuttad i, eller att alla kvinnor mår dåligt av det. Det är skitsnack från er moralkärringar.

Human Rights Watch och Amnesty International vill avkriminalisera sexhandel eftersom förbud bryter mot mänskliga rättigheter. Varför vill du fortsätta att kränka mänskliga rättigheter?

Allt fler delstater i USA börjar nu överväga total avkriminalisering av sexhandel också. Bland andra vänsterliberala New York State. Efter cannabislegaliseringarna börjar delstaterna fatta vilka skatteintäkter och affärsmöjligheter de går miste om. Detta kommer även att gälla Sverige på sikt, i synnerhet nu som vi går in en ekonomisk depression. Sverige är totalt efterblivet i den här frågan.

Efterkommande kommer att döma ut er feminister som bakåtsträvande gamla kyrktanter.

Nej men det finns väldigt mycket belägg för att det är skadligt tvingas ha sex mot sin vilja.

Varför tycker du det ska vara en mänsklig rättighet att köpa sex? eller att få lov ligga med människor man VET inte vill, ska det då även vara en mänsklig rättighet tvinga, våldta, hota, kränka etc etc?

USA har förbud mot all prostituion, inkl sälja sex i flera stater. och är nog snarare kriminaliserandet av prostituerade som man funderar kring.
Senast redigerad av Merapi 2020-05-29 kl. 09:50.
Citera
2020-05-29, 09:20
Avslutad
Citat:
Jag ska. Jag vill ha mitt hus i ordning först, som JBP skrev.

Bra där. Jag stack inte i en hast heller. Vill gärna ta en PM session men jag har bestämt att inte ta risker. Fråga gärna här om du vill ha hjälp. Jag har 20+ år i regionen och mycket bra nätverk.
Citera
2020-05-29, 09:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nej men det finns väldigt mycket belägg för att det är skadligt tvingas ha sex mot sin vilja.

Varför tycker du det ska vara en mänsklig rättighet att köpa sex? eller att få lov ligga med människor man VET inte vill, ska det då även vara en mänsklig rättighet tvinga, våldta, hota, kränka etc etc?

Du har fortfarande inte svarat på min fråga.
Citera
2020-05-29, 10:21
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Bra där. Jag stack inte i en hast heller. Vill gärna ta en PM session men jag har bestämt att inte ta risker. Fråga gärna här om du vill ha hjälp. Jag har 20+ år i regionen och mycket bra nätverk.
Jag har ett stort nätverk i "regionen" också.
Bra att veta att ändå, att det finns folk som stödjer folk, som det var förr.

Vill kvinnorna bryta sig ut och ansluta till feminismen, trots att de inte har något att vinna på det förutom ensamhet, bitterhet och hat, så låt dem.

Det är dags för män att sluta ihop och förbrödras. Kvinnor däremellan får helt enkelt välja sida.
Citera
2020-05-29, 13:00
Avslutad
Citat:
Jag har ett stort nätverk i "regionen" också.
Bra att veta att ändå, att det finns folk som stödjer folk, som det var förr.

Vill kvinnorna bryta sig ut och ansluta till feminismen, trots att de inte har något att vinna på det förutom ensamhet, bitterhet och hat, så låt dem.

Det är dags för män att sluta ihop och förbrödras. Kvinnor däremellan får helt enkelt välja sida.

Ja, sån 'gemenskap' de har funkar bara när det finns en skattetutte att suga på. I min värld är det ärlighet och god kamratskap som gäller. Här tar vi hand om varandra. Fyfasen att bo där. Urk.
Citera
2020-05-29, 13:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
En del av männen som vandrar på vår jord är helt enkelt fekvridna i skallen. Det är inte en slump att det är män som florerar i alla historier om galningar i olika dokumentärer. Jag vet inte om du har sett i huvudet på en gärningsman på tv3, men man blir mållös.
En del av männen som föds får helt enkelt avskrivas som livsfarliga våldsverkare som helst aldrig skulle ha sett dagens ljus.

Lägg därtill alla torskar, nazister, maktmissbrukare, psykopater, pedofiler etc, etc...män, män och män i 99% av fallen.

nja, nu överdriver du nog allt, 99% gäller ju allt gott, vackert, viktigt och nödvändigt som MÄN har åstadkommit för oss alla, titta dig omkring där du sitter i detta ögonblick bara, Du har män att tacka för elen till dit ljus, värmen i ditt hem, taket över ditt huvud, osvsovosvosvosv.

det blir inte mindre sant bara för att du ljuger och fabulerar...

när det kommer till de negativa sakern så stämmer det ju inte, (inte ens bland dömda pedofiler.... https://www.livochratt.se/far-man-prata-om-kvinnliga-pedofiler/)
Citera
2020-05-29, 14:05
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LorineTalhaoui
Nej, kvinnor ska inte brännas och stenas.

Ni ska piskas med läderpiska.

Ja vi börjar med att piska skiten ur din mamma för att ha fött upp ett rövhål.
Citera
2020-05-29, 14:10
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Män och kvinnor är nog tänkta att dela det här lilla utrymmet vi kallar världen och det är nog väldigt bra att etablera några gemensamma hygieniska spelregler att förhålla sig till för att hålla nån form av borgfred.
Lite som "tvätta händerna-uppmaningen under coronan.
Du behöver inte, du får vara en idiot för du kan inte undvika oss idioter utan annat än att bygga läger, skaffa en massa tåg och låta någon köra oss idioter dit dygnet runt, men det blir trångt även i de mest välplanerade läger till slut, så Zyklon B och stora kremeringsugnar kanske...?

Jag vet vad din sort gjorde historiskt med den här sortens problem.

Oh wait, kan det till och med vara så att du gör dig till talesperson för väldigt många kvinnor nu?
Varav en del är våra mammor, fruar, systrar och döttrar?

Du är bitter och bevakar dina privilegier, det förstår jag. Ingen pekar ju normalt ut dem, fast de är så uppenbara eller bristen på ditt egna ansvar "skit i gud, men inför denna församling", eller som vi säger idag " samhället" ringde och sa att detta behöver vi för att det ska funka.

Du är en del av det. Ta lite eget ansvar eller skit i det och bli utanför.

Du tappade tråden, fullständigt. Inte ens värt att bemöta det här bittra sentimenatala irrationella skitsnacket.
Citera
2020-05-29, 14:30
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nä jag bryr mig inte på så sätt att jag skulle få för mig att ligga sömnlös över det eller att aktivt försöka bestämma hur någon annan ska göra. Bara för att jag argumenterar för en åsikt här betyder det inte att jag hade beslutat si eller så i verkliga livet.
Allting handlar om från vems infallsvinkel man tittar på situationen ur.
Okej, bara för att du argumenterar för en åsikt, behöver inte betyda att du tycker det?

Inte ens efter "500" inlägg och mothugg i tråden?

Fattar jag helt fel nu?
Citera
2020-05-29, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja vi börjar med att piska skiten ur din mamma för att ha fött upp ett rövhål.

Nej, det är bara yngre kvinnor som ska piskas upp. Kaxiga yngre kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in