Citat:
Ursprungligen postat av
LorineTalhaoui
Okey, du har rätt. Jag ändrar mig. Sexköpare är patetiska.
https://samnytt.se/oppet-brev-till-annika-strandhall-fran-en-blivande-sexkopare/
Man vill ju bli sedd som tuff och cool när man köper sex, inte som ett handikappat efterblivet mongo.
Mannen i ditt exempel är ett undantag. Genomsnittsköparen är en vanlig familjefar. Som är beredd att ge upp hela sin familj för lite mekaniskt in-ut-sprut utan kärlek. Många prostituerade är så äcklade av hela situationen att de inte ens vill hångla med/kyssa sina "kunder" på munnen till köparnas stora förtret som behöver bekräftelse, om än köpt, för att ens komma med någon de köpt.
För detta vill de ändra hela svenska samhället, för detta är de beredda att öststatsmaffia etablerar sig i samhället, för detta är de beredda att göda gängen än mer, för detta är de beredda att tvingas förklara för sina barn varför de splittrade familjen och varför de satte "Natascha" före sin egen familj. Och så vidare.
Om sexmarknaden avkriminaliseras, vem tror du kommer äga marknaden? Eller ska staten vara hallick och skattebetalarna betala för otrohet och kåta Sonjas och Bertils "rättighet att knulla"?
Som sagt, korruptionen och parallellsamhället är redan utbrett i samhället. Jag vill inte göda det än mer, tvärtom.