Citat:
Nog den bästa sammanfattningen hittills.
MAN RINGER 112 om ens barn är medvetslös oavsett vad. MAN BARA GÖR DET.
En fråga dock.
Kan man inte avgöra om skadan kom innan eller efter döden?
Vad tror du om såren på händerna?
50 skador på barnets kropp och mamman skyller på katten? Alltså va.
Hon svarar inte på något av det som du tog upp
Öknamnen, skadorna, drogerna, källaren.
Men hon kommer ihåg att P var såå kärleksfull, att han inte kom under förlossningen, kommer ihåg att A fick bo någon annanstans för att hon inte kunde skydda barnet från P (eller var det P?)
Hon kommer ihåg små detaljer överallt men INTE något om skulden mot hennes egna barn.
En hjärna är INTE sådär selektiv. Att hon inte kommer ihåg något från dem sista dagarna är också bullshit.
Jag var 4 när jag hittade min mamma överdoserad och död. Jag kommer ihåg hur rummet såg ut, hur hon såg ut, hur hon låg, vad vi gjorde (ringde 112 eller 90000 på den tiden) och när ambulans kom. Allt.
Hur kan då en 39 åring inte komma ihåg NÅGONTING från när hennes egna barn dör genom att "bara" ta i hennes mening medicinska doser?
HUR KAN MAN LJUGA NÄR ENS EGNA BARN ÄR DÖTT. Har man INGET samvete?
Får en känsla igenom all läsning att hon ville bli av med barnet. Det var bara jobbigt och krävande och alla anmälningar pushade dem till gränsen. Nu är det över, skönt för dig R?
Vidriga människa.
MAN RINGER 112 om ens barn är medvetslös oavsett vad. MAN BARA GÖR DET.
En fråga dock.
Kan man inte avgöra om skadan kom innan eller efter döden?
Vad tror du om såren på händerna?
50 skador på barnets kropp och mamman skyller på katten? Alltså va.
Hon svarar inte på något av det som du tog upp
Öknamnen, skadorna, drogerna, källaren.
Men hon kommer ihåg att P var såå kärleksfull, att han inte kom under förlossningen, kommer ihåg att A fick bo någon annanstans för att hon inte kunde skydda barnet från P (eller var det P?)
Hon kommer ihåg små detaljer överallt men INTE något om skulden mot hennes egna barn.
En hjärna är INTE sådär selektiv. Att hon inte kommer ihåg något från dem sista dagarna är också bullshit.
Jag var 4 när jag hittade min mamma överdoserad och död. Jag kommer ihåg hur rummet såg ut, hur hon såg ut, hur hon låg, vad vi gjorde (ringde 112 eller 90000 på den tiden) och när ambulans kom. Allt.
Hur kan då en 39 åring inte komma ihåg NÅGONTING från när hennes egna barn dör genom att "bara" ta i hennes mening medicinska doser?
HUR KAN MAN LJUGA NÄR ENS EGNA BARN ÄR DÖTT. Har man INGET samvete?
Får en känsla igenom all läsning att hon ville bli av med barnet. Det var bara jobbigt och krävande och alla anmälningar pushade dem till gränsen. Nu är det över, skönt för dig R?
Vidriga människa.
Tackar!
Jag tror tyvärr inte man kan se om skadorna kommit innan eller efter. Rättsläkaren hade förmodligen skrivit det isf. Läkaren konstaterade att det var en blandning av gamla och nya sår, så Esmeralda hade misshandlats under en tid 💔
Angående P's sår: det första jag tänkte var att någon handlat i självförsvar. Men tror inte att en treåring kan tillfoga såna skador på en vuxen man.
Jag tror att R tar grejer som hänt och ändrar dem i tanken och hon nämnde ju katterna. Förmodligen var katterna E's bästisar i hemmet. De attackerade därför kanske P när han försökte rädda E? Eller när han misshandlade henne? Kan katter skapa så mycket sår?
Annars så kan han ha fått dem när han gick ut till skogen? Tvångströja? Grävde han ner något? Ramlade han där i jakt på en gravplats?
Jag tror att R syftade på att skydda A från hans pappa.
R och P trodde att E skulle rädda dem. När de ansökte om att få tillbaka henne skrev de ju att de mår bra annars. Bara det att de ej har barnen mår de dåligt av. De satte alla sina förväntningar på E. Nu skulle de bli lyckliga.
Men livet fortsatte vara jobbigt, kanske jobbigare med mer stress. E saknade sin fosterfamilj som de hatade. E hade en personlighet, hon var inte bara en söt docka som satt still. De tolererade inte det. Och de såg mycket av Melinda i henne. De försökte få bort M, men hon fanns alltid i E. Kärleken E hade för henne kunde de inte förstöra.
Tråkig upplevelse du varit med om