2020-04-14, 15:59
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryeken
Har för mig att hon sa 100 euro o jag reflekterade att då behövs minst 2 kunder innan hon börjar tjäna något.
Jag har hört samma, gällande Artemis och dedt är nog ungeför samma upplägg på alla ställen.
Citera
2020-04-14, 21:32
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Jag har hört samma, gällande Artemis och dedt är nog ungeför samma upplägg på alla ställen.

Ja så är det. Kommer nu ihåg att jag har hört och läst det någonstans. 2 kunder och sedan ramlar de skattefria stålarna in. Tar man du en titt på min tidigare beräkning Så stämmer den ganska bra då. Jag fick fram en skatt på €306/dag i mitt exempel med 30% skatt. Så då tjänar brudarna mer än vad jag beräknade. Fan om det var det omvända! Att tjejer var 4 gånger så knullsugna som killar. Fan vad jag skulle byta jobb då och bli en riktig hora som drar in 5 gånger mer än vad jag tjänar idag.
Citera
2020-04-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Ja så är det. Kommer nu ihåg att jag har hört och läst det någonstans. 2 kunder och sedan ramlar de skattefria stålarna in. Tar man du en titt på min tidigare beräkning Så stämmer den ganska bra då. Jag fick fram en skatt på €306/dag i mitt exempel med 30% skatt. Så då tjänar brudarna mer än vad jag beräknade. Fan om det var det omvända! Att tjejer var 4 gånger så knullsugna som killar. Fan vad jag skulle byta jobb då och bli en riktig hora som drar in 5 gånger mer än vad jag tjänar idag.

Men man ser ju också tjejer som inte får någon kund på en hel dag. Fel val av yrke eller bara en dålig dag?
Citera
2020-04-15, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Men man ser ju också tjejer som inte får någon kund på en hel dag. Fel val av yrke eller bara en dålig dag?

FKK är ett paradis och jag har besökt dessa inrättninar ett otal gånger. Ännu har jag inte lyckats med att vara på stället från öppning till stängning. Att hålla koll på alla tjejer upplever som som omöjligt, då man dessutom försvinner x antal gånger från scenen in i smårummen. Visst har jag noterat att en del tjejer syns mer än andra men det är min fulla övertygelse att de har koll på vad de gör.
Citera
2020-04-15, 21:48
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen

Ja, det kan finnas en del tjejer som inte riktigt spelar i samma division som toppskiktet. Det kan vare lite slitet ansikte samt någon fettvalk mm. Svårt att hitta någon tjej på FKK som man skulle vägra knulla dock? Konkursen är hård och det lite "fulare" får kämpa och det ser man klart och tydligt om man sitter och spanar. Ju fulare ju mer jakt och mycket tjat. Ser många oerfarna gäster som inte kan säga nej när en fuling går till attack. Slutar ofta med att dom går hand i hand iväg. Mig lurar dom dock inte med sitt dirty talk och lov om guld och gröna skogar i sängen.
Citera
2020-04-20, 23:39
Medlem
Jag och några polare hade planerat att åka till Frankfurt igen till våren för att vi hade väldigt trevligt på FKK The Palace sist vi var i Frankfurt förra året oktober. Vi var där under en långhelg och vi slösade 2 dagar i red light området fan va vilken ångest vi fick efter att ha varit på The Palace. Red light ska man testa en gång om man har aldrig varit där förut det tycker jag för att man ska se hur mycket det skiljer sig från en FKK klubb. Nu hade man sparat lite pengar till en trevlig resa till Tyskland. Hur ser läget ut i Tyskland just nu har de öppnat några FKK klubbar eller kommer de ha stängt i längre tid?
Citera
2020-04-21, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrenalin98
Jag och några polare hade planerat att åka till Frankfurt igen till våren för att vi hade väldigt trevligt på FKK The Palace sist vi var i Frankfurt förra året oktober. Vi var där under en långhelg och vi slösade 2 dagar i red light området fan va vilken ångest vi fick efter att ha varit på The Palace. Red light ska man testa en gång om man har aldrig varit där förut det tycker jag för att man ska se hur mycket det skiljer sig från en FKK klubb. Nu hade man sparat lite pengar till en trevlig resa till Tyskland. Hur ser läget ut i Tyskland just nu har de öppnat några FKK klubbar eller kommer de ha stängt i längre tid?
Här Tysklands senaste färdplan för att öppna upp samhället:
Butiker (<800 m2) får öppna 20/4
Skolor ska öppna stegvis från 4/5
Förbudet mot att samlas fler än två personer förlängs till 3/5
Alla evenemang ställs in fram till 31/8
Allmänheten uppmanas att bära munskydd

Oktoberfest ser ut ställas in nu också. Ser tveksamt ut för FKK-besök 2020 just nu.
Citera
2020-04-21, 17:15
Medlem
micke_gbgs avatar
Är det någon som vet vad FKK räknas som när det gäller att öppna samhället igen?
Är det gym, spa eller fritidsanläggning eller vad?

Strippklubbar räknas som nattklubb och pubbar antar jag.
Citera
2020-04-21, 22:41
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Här Tysklands senaste färdplan för att öppna upp samhället:
Butiker (<800 m2) får öppna 20/4
Skolor ska öppna stegvis från 4/5
Förbudet mot att samlas fler än två personer förlängs till 3/5
Alla evenemang ställs in fram till 31/8
Allmänheten uppmanas att bära munskydd

Oktoberfest ser ut ställas in nu också. Ser tveksamt ut för FKK-besök 2020 just nu.

Jag är hoppfull. Det hinner hända mycket på de närmsta 3-4 månaderna, vi ser redan att kurvan plattas ut, samhället börjar så smått öppnas upp, och jag tror det är överdrivet att ställa in alla evenemang till 31/8, som de även gjort i vissa andra länder, så efter det datumet tror jag inte det är långt kvar till klubbarna kan öppna igen. September/Oktober, där någonstans tror jag på. Förhoppningsvis tidigare än så.

Men vi får väl se sen om jag hade rätt eller fel. En riktigt dålig dag kan jag tänka att det kanske inte kommer vara tillåtet igen förrän alla har vaccinerats, och då snackar vi 1-2 år. Men låt oss verkligen hoppas att det inte blir så.
Citera
2020-05-26, 17:05
Medlem
Brukar det vara någon "maxtid" man kan vara med en tjej? Jag föredrar längre och långsammare sessioner ungefär 2 timmar är perfekt. En halvtimme är väl €50 så 2 timmar blir €200 plus eventuella extras?
Citera
2020-05-26, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Brukar det vara någon "maxtid" man kan vara med en tjej? Jag föredrar längre och långsammare sessioner ungefär 2 timmar är perfekt. En halvtimme är väl €50 så 2 timmar blir €200 plus eventuella extras?
Finns ingen maxtid, 2 timmar är inget problem. Finns dem som bokar tjejer längre än så. Mitt längsta var 4 timmar men det var med en tjej jag känner väl.
Citera
2020-05-26, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Finns ingen maxtid, 2 timmar är inget problem. Finns dem som bokar tjejer längre än så. Mitt längsta var 4 timmar men det var med en tjej jag känner väl.

Tack för svar. Drar sig tjejerna för att ge ut sina privata kontaktuppgifter eller är de öppna med sånt? Ifall man skulle vilja boka henne till sitt hotellrum eller kanske kolla om hon kommer vara på klubben/stämma träff på klubben vid något tillfälle i framtiden om det visar sig att man klickar.

Förresten vad brukar tjejerna tycka om längre träffar? Är det inte lite skönare för dem (om man är en trevlig och fräsch kund såklart...) för då har de en garanterad inkomst x antal nästkommande timmar?

Allmänt på FKKs, hur brukar rummen se ut? Är det rent osv?
Senast redigerad av skvallrare 2020-05-26 kl. 18:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in