2020-05-27, 01:07
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Tack för svar. Drar sig tjejerna för att ge ut sina privata kontaktuppgifter eller är de öppna med sånt? Ifall man skulle vilja boka henne till sitt hotellrum eller kanske kolla om hon kommer vara på klubben/stämma träff på klubben vid något tillfälle i framtiden om det visar sig att man klickar.

Beror helt på hur du klickar med tjejen. Funkar ni bra ihop och hon tycker du är trevlig så brukar det gå, beror också på hur man ställer frågan. Ibland erbjuder de själva vilket förstås är bäst.

Citat:
Allmänt på FKKs, hur brukar rummen se ut? Är det rent osv?

Alla ställen jag varit på har varit fräscha och rena, sen känns kanske inredningen inte alltid så estetiskt tilltalande, men är det det som lockar är det bättre (och billigare) med ett besök på IKEA...
Citera
2020-05-27, 01:36
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Brukar det vara någon "maxtid" man kan vara med en tjej? Jag föredrar längre och långsammare sessioner ungefär 2 timmar är perfekt. En halvtimme är väl €50 så 2 timmar blir €200 plus eventuella extras?

På Artemis var trenden på slutet att vissa tjejer försökte sälja in ”resten av kvällen” typ för 5-600€ all inclusive.

Med rätt tjej behöver inte det vara fel.
Citera
2020-05-27, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Beror helt på hur du klickar med tjejen. Funkar ni bra ihop och hon tycker du är trevlig så brukar det gå, beror också på hur man ställer frågan. Ibland erbjuder de själva vilket förstås är bäst.

Alla ställen jag varit på har varit fräscha och rena, sen känns kanske inredningen inte alltid så estetiskt tilltalande, men är det det som lockar är det bättre (och billigare) med ett besök på IKEA...

Citat:
Ursprungligen postat av Antex
På Artemis var trenden på slutet att vissa tjejer försökte sälja in ”resten av kvällen” typ för 5-600€ all inclusive.

Med rätt tjej behöver inte det vara fel.

Stort tack för era svar. Vilka extratjänster måste man oftast köpa till och vad kostar dessa - kyssar, musslick, CIM?

Jag förstår det som att man avtalar hur länge man ska hålla på med tjejen på förhand, säg 1 timme, men går det att förlänga utan krångel?
Senast redigerad av skvallrare 2020-05-27 kl. 10:21.
Citera
2020-05-27, 10:57
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Stort tack för era svar. Vilka extratjänster måste man oftast köpa till och vad kostar dessa - kyssar, musslick, CIM?

Jag förstår det som att man avtalar hur länge man ska hålla på med tjejen på förhand, säg 1 timme, men går det att förlänga utan krångel?

Girl frend experiens: 150 euro 60 min
Citera
2020-05-27, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Girl frend experiens: 150 euro 60 min

O vad ingår då? 1 timme är väl 120 euro, bbbj 20 euro och 10 euro till för vad (kyssar?)? Rätta mig om jag har fel kring priserna.
Citera
2020-05-27, 12:46
Medlem
thaimans avatar
Citat:
O vad ingår då? 1 timme är väl 120 euro, bbbj 20 euro och 10 euro till för vad (kyssar?)? Rätta mig om jag har fel kring priserna.
Allt du vill ingår på Majnhattan samt stark andra ställen känner jag inte till
Citera
2020-05-27, 13:31
Medlem
Antexs avatar
Citat:

För Artemis gällde innan stängning
Kyssar ingår, en del vill ha min 1 Tim för att det ska ingå
Musslick ingår
BBBJ +20-50€
CIM +50€
Analt +100€

Förlänga brukar gå bra, under förutsättning att båda trivs ihop. Ibland kan tjejen vara hungrig eller behöva använda damrummet. Då kan man göra en paus och kanske gå och käka ihop. Kan vara trevligt
Kolla bara så att inte 1 timma blir 4,5 timmar utan att göra upp om förutsättningar..
Citera
2020-05-27, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
För Artemis gällde innan stängning
Kyssar ingår, en del vill ha min 1 Tim för att det ska ingå
Musslick ingår
BBBJ +20-50€
CIM +50€
Analt +100€

Förlänga brukar gå bra, under förutsättning att båda trivs ihop. Ibland kan tjejen vara hungrig eller behöva använda damrummet. Då kan man göra en paus och kanske gå och käka ihop. Kan vara trevligt
Kolla bara så att inte 1 timma blir 4,5 timmar utan att göra upp om förutsättningar..

Tusen tack! Blir en vända till Artemis så fort som möjligt...
Citera
2020-05-27, 23:19
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Tusen tack! Blir en vända till Artemis så fort som möjligt...

Det blir inte i år i alla fall..
Citera
2020-05-27, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Det blir inte i år i alla fall..

Nej det har du nog rätt i...
Citera
2020-05-28, 17:43
Medlem
Jag har komplex över min slaka penis. När jag får stånd är den normalstor men i slakt tillstånd kan jag inget annat än att skämmas över den.

Hur diskreta är duscharna? Delar man dem med tjejerna?
Citera
2020-05-28, 19:24
Medlem
micke_gbgs avatar
Duscharna är inte speciellt diskreta men det är inget att bry sig om. I Schweiz på Globe så delar man duschar med tjejerna och i tyskland så är de seperata (i varje fall alla ställen jag har varit).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in