Citat:
Ursprungligen postat av
Arnold15
Tydligen ekonomiskt katastrofala tider för FKK-tjejerna i Tyskland.
Redan innan stängningen av alla FKK-klubbar och bordeller för 5-6 dagar sedan, så var kundtillströmningen riktigt dålig.
Tjejerna gick med förlust.
Nu är det tydligen katastrof.
Inga kunder alls.
Och många sitter kvar i Tyskland då Rumänien införde 14 dagars karantän vid flygplatsen.
Utan pengar alls.
Har fått meddelanden från ett par tjejer som jag känner att de är panka och helt förstörda.
Och 1 månad kvar till öppning = 19 april.
När klubbarna öppnar igen 19 april så kommer tjejerna att vara desperata, för att bara inse att klienterna som kommer till klubben är alldeles för få.
Det väntar bissart dåliga tider för tjejerna närmaste halvåret.
Jag utgår ifrån att dom har rejält med stålar undanstoppat. Vad tjänar dom brutto under en vecka?
Snittinkomst per knull sätter jag till €85. Arbetar 5 dagar i veckan. Skatt? Ingen aning. Ska vi säga 30%
Sedan vet ju inte skattemyndigheten hur mycket kontanter dom tar emot varje dag. Jag har aldrig får kvitto när jag betalat. Schablonskatt måste det bli och min beräkning nedan är nog helt felräknad. Jag tror skatten dom betalar är mycket mycket mycket lägre.
Vi räknar:
Kostnad för inträde. Säg €100/dag =€500/vecka
Knull/dygn= 12=12x85=€1020/dygn=€5100/vecka
Kvar i plånboken varje vecka blir då 5100-500-1530=€3070/vecka
En månads arbete ger netto €12208 vilket i Svenska pengar är ca.134.000kr/ månad
Även om dom skulle knulla hälften så mycket som jag antagit så blir det nästan 70.000kr rent i månaden. Detta är exakt dubbelt så mycket som jag får ut netto varje månad.
Nää, dom borde nog klara en svacka på ett par månader tror jag. Hur jävla mycket kostar det att bo och leva i deras hemländer. Moldavien? Dyrt?