2020-04-06, 23:16
Medlem
Tänkte åka till Wien nån gång, när världen går tillbaka till de normala, vad för ställen ska man hälsa på då?
Citera
2020-04-06, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -ishmael-
Tänkte åka till Wien nån gång, när världen går tillbaka till de normala, vad för ställen ska man hälsa på då?

Finns ju hur mycket som helst att besöka men då dette är en FKK tråd så är det ju dissa att välja på:
Fresh Sauna Club,
Fun-Palast
Golden Time

Annars kan jag rekommendera;
Laufhaus Vienna
https://www.laufhaus-vienna.at/altersueberpruefung

Haha..ser nu att det bara är de knulldockorna som är på plats pga Corona.
Citera
2020-04-07, 03:21
Medlem
Haha first time for everything. Vad kostar sig ett besök på laufhaus?
Citera
2020-04-07, 07:55
Medlem
Citat:
Fråga angående artemis, jag har vart där men minns ingen biograf? Vart ligger den? Och får man knulla i den? Äre öppet då för andra att titta in eller "bokar" man bion? Tack på förhand boiz

Det går bra i både bion uppe och nere. Gillar du när andra tittar på så är bion därnere mest lämpad. Fördelen med bion på nedervåningen är också att det är nära till knullrummen med draperier så att du kan ta med dig din tjej och retirera om du tycker åskådarna kommer nära eller blir för många.
Citera
2020-04-07, 07:57
Medlem
Antexs avatar
Citat:

Ha, ha underbart. Åka till Wien för att knulla en docka för 100€ i en halvtimma.

Själv väntar jag till Covit lagt sig lite.
Citera
2020-04-12, 02:14
Medlem
Citat:

Laufhaus har väl sin charm, men det är så jävla sunkigt och billigt i jämförelse med fkk.
Citera
2020-04-12, 20:02
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Tydligen ekonomiskt katastrofala tider för FKK-tjejerna i Tyskland.

Redan innan stängningen av alla FKK-klubbar och bordeller för 5-6 dagar sedan, så var kundtillströmningen riktigt dålig.
Tjejerna gick med förlust.

Nu är det tydligen katastrof.
Inga kunder alls.
Och många sitter kvar i Tyskland då Rumänien införde 14 dagars karantän vid flygplatsen.
Utan pengar alls.

Har fått meddelanden från ett par tjejer som jag känner att de är panka och helt förstörda.
Och 1 månad kvar till öppning = 19 april.

När klubbarna öppnar igen 19 april så kommer tjejerna att vara desperata, för att bara inse att klienterna som kommer till klubben är alldeles för få.

Det väntar bissart dåliga tider för tjejerna närmaste halvåret.

Jag utgår ifrån att dom har rejält med stålar undanstoppat. Vad tjänar dom brutto under en vecka?
Snittinkomst per knull sätter jag till €85. Arbetar 5 dagar i veckan. Skatt? Ingen aning. Ska vi säga 30%

Sedan vet ju inte skattemyndigheten hur mycket kontanter dom tar emot varje dag. Jag har aldrig får kvitto när jag betalat. Schablonskatt måste det bli och min beräkning nedan är nog helt felräknad. Jag tror skatten dom betalar är mycket mycket mycket lägre.

Vi räknar:
Kostnad för inträde. Säg €100/dag =€500/vecka
Knull/dygn= 12=12x85=€1020/dygn=€5100/vecka
Kvar i plånboken varje vecka blir då 5100-500-1530=€3070/vecka
En månads arbete ger netto €12208 vilket i Svenska pengar är ca.134.000kr/ månad

Även om dom skulle knulla hälften så mycket som jag antagit så blir det nästan 70.000kr rent i månaden. Detta är exakt dubbelt så mycket som jag får ut netto varje månad.

Nää, dom borde nog klara en svacka på ett par månader tror jag. Hur jävla mycket kostar det att bo och leva i deras hemländer. Moldavien? Dyrt?
Senast redigerad av Petermadsen 2020-04-12 kl. 20:09.
Citera
2020-04-12, 21:57
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Jag utgår ifrån att dom har rejält med stålar undanstoppat. Vad tjänar dom brutto under en vecka?
Snittinkomst per knull sätter jag till €85. Arbetar 5 dagar i veckan. Skatt? Ingen aning. Ska vi säga 30%

Sedan vet ju inte skattemyndigheten hur mycket kontanter dom tar emot varje dag. Jag har aldrig får kvitto när jag betalat. Schablonskatt måste det bli och min beräkning nedan är nog helt felräknad. Jag tror skatten dom betalar är mycket mycket mycket lägre.

Vi räknar:
Kostnad för inträde. Säg €100/dag =€500/vecka
Knull/dygn= 12=12x85=€1020/dygn=€5100/vecka
Kvar i plånboken varje vecka blir då 5100-500-1530=€3070/vecka
En månads arbete ger netto €12208 vilket i Svenska pengar är ca.134.000kr/ månad

Även om dom skulle knulla hälften så mycket som jag antagit så blir det nästan 70.000kr rent i månaden. Detta är exakt dubbelt så mycket som jag får ut netto varje månad.

Nää, dom borde nog klara en svacka på ett par månader tror jag. Hur jävla mycket kostar det att bo och leva i deras hemländer. Moldavien? Dyrt?

Det var längesedan de tjänade dessa summor.
Kom ihåg att de flesta klubbar har 40 -50 Euro per rum.

Sista månaden innan stängning var katastrofal. Nästan inga kunder.

Det sista 1,5 året har en normal månadslön varit 2 000 -3 000 Euro för en FKK-tjej.
Stark prispress utanför klubbarna pga att det är för många Östeuropeiska tjejer som lockas till Tyskland. Då uteblir kunderna på FKK-klubbarna och de går istället till laufhaus eller hem till tjejer som tar emot i lägenheter.
Senast redigerad av Arnold15 2020-04-12 kl. 21:59.
Citera
2020-04-12, 22:16
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Det var längesedan de tjänade dessa summor.
Kom ihåg att de flesta klubbar har 40 -50 Euro per rum.

Sista månaden innan stängning var katastrofal. Nästan inga kunder.

Det sista 1,5 året har en normal månadslön varit 2 000 -3 000 Euro för en FKK-tjej.
Stark prispress utanför klubbarna pga att det är för många Östeuropeiska tjejer som lockas till Tyskland. Då uteblir kunderna på FKK-klubbarna och de går istället till laufhaus eller hem till tjejer som tar emot i lägenheter.

Sedan kan man ju knulla gratis i Berlin på torsdagar på Insomnia. Ja alla dagar, men torsdagar är garanti. Ja det finns läckerbitar, men annars är det allt ifrån skator till vanliga hyfsade tjejer
Citera
2020-04-13, 13:46
Medlem
sist jag var på ett FKK berättade en tjej att de är freelansare och betalar en engångssumma till FKK ägaren, sen tar de alla intäkter själva. Så det är väl klart inga kunder inga tjejer, fast nu är väl de nedstängda så det spelar nog ingen roll.
Citera
2020-04-13, 15:00
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryeken
sist jag var på ett FKK berättade en tjej att de är freelansare och betalar en engångssumma till FKK ägaren, sen tar de alla intäkter själva. Så det är väl klart inga kunder inga tjejer, fast nu är väl de nedstängda så det spelar nog ingen roll.
Varenda tjej pröjsar 20 euro varje dag de är där i skatt. Plus 10 euro till klubben
Citera
2020-04-14, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Varenda tjej pröjsar 20 euro varje dag de är där i skatt. Plus 10 euro till klubben

Har för mig att hon sa 100 euro o jag reflekterade att då behövs minst 2 kunder innan hon börjar tjäna något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in