2020-05-26, 10:10
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna tar i från tårna med hennes solande, det blir väldigt uppenbart när man sett bilderna med henne och de övriga damerna på fjällsemester.Anna ser helt konstgjord ut.
Hon tror säkert att sola solarium är jättenyttigt och att att det inte förstör huden med rynkor.
Anna kommer att se ut som prinsessan Birgitta snart ... de verkar lika eljest båda två iaf..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/A2Jzdq/jag-vill-hem-till-sverige-i-en-urna
Henne i snön är ungefär som hennes tändare i ett mörkt rum. Om man jämför med "tjejgänget" så ser hon väldigt konstigt ut, hon har ju till och med smink på sig i spårtet.
Citera
2020-05-26, 10:16
Avslutad
”Jag ska inte alls ha så mycket smink idag”. Och nu har hon nog hållt på en halvtimme hittills och är inte klar . Visserligen blandat med prat men jag undrar hur mycket tid hon lägger på smink om hon ska sminka sig mer än lite ...
Citera
2020-05-26, 10:28
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
”Jag ska inte alls ha så mycket smink idag”. Och nu har hon nog hållt på en halvtimme hittills och är inte klar . Visserligen blandat med prat men jag undrar hur mycket tid hon lägger på smink om hon ska sminka sig mer än lite ...

Ska hon iväg på nåt ?
Citera
2020-05-26, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ska hon iväg på nåt ?
Jag vet inte
Citera
2020-05-26, 10:38
Medlem
KungPuks avatar
Nattlajven påminner lite om 'magmys Mickes' kreationer..
Citera
2020-05-26, 10:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPuk
Nattlajven påminner lite om 'magmys Mickes' kreationer..

Jag tror faktiskt att han fått sin inspiration av Anna Book. (och Måns Möller).
Citera
2020-05-26, 11:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Hon verkar så fruktansvärt ensam och jag tycker synd om henne som sitter mitt i natten och försöker ha någon form av social kontakt med omvärlden. Det ligger ju inte precis centralt, villa Ankersborg...

Jag tror Anna låtsas att hon har en egen talkshow med 3 miljoner tittare, när det snarare
handlar om 3 tittare, som undrar yrvaket varför de sitter och lyssnar på en fd schlagerartist som pratar om att hon har flyttat typ skruvar hela dagen, kan det vara skruvar som Anna tappat?
Kan inte tänka mig att mamma Marita tänkte sig att Annas "karriär" skulle bli på detta viset.
Citera
2020-05-26, 11:26
Medlem
TPLs avatar
Kan det vara så att hon är uppe på nätterna och väntar hem nystulna prylar?

En sminkad gris är fortfarande en gris oavsett mängden smink.
Citera
2020-05-26, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag tror Anna låtsas att hon har en egen talkshow med 3 miljoner tittare, när det snarare
handlar om 3 tittare, som undrar yrvaket varför de sitter och lyssnar på en fd schlagerartist som pratar om att hon har flyttat typ skruvar hela dagen, kan det vara skruvar som Anna tappat?
Kan inte tänka mig att mamma Marita tänkte sig att Annas "karriär" skulle bli på detta viset.

TACK för detta! PRECIS så måste det vara hahaha
Citera
2020-05-26, 11:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kan det vara så att hon är uppe på nätterna och väntar hem nystulna prylar?

En sminkad gris är fortfarande en gris oavsett mängden smink.

Snarare "dunderpiller" och annan "medicin" att knapra på i så fall. Stackars karl för övrigt som aldrig får sova pga hennes nattliga stolligheter.
Citera
2020-05-26, 12:01
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Och nu har hon sångstund mitt i natten på liven🙄
Vad sjöng hon då?
Med bakgrundsmusik, nån sing-back på swengelska, eller gick hon igenom sin egen hit katalog?
Citera
2020-05-26, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Hon verkar så fruktansvärt ensam och jag tycker synd om henne som sitter mitt i natten och försöker ha någon form av social kontakt med omvärlden. Det ligger ju inte precis centralt, villa Ankersborg...
Det håller jag verkligen med om, hon måste vara så otroligt ensam......sitta så här och prata med främlingar mitt i natten..... jag tycker iofs att beteendet är lika konstigt dagtid 😟
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in