2020-05-05, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag kan inte svära på det men tror att landet man är folkbokförd i styr arvsreglerna och inte ev. dubbelt medborgarskap

Huset står nog på maken om Anna har skulder hos Kronkalle ! Annars skulle kronkalle kunna göra en utmätning på huset . Gissar att Roberto står på i princip allt som är av värde annars kan fru Book mista allt ! Men en gissning för jag vet inte om hon har skulder ? Går ju visserligen lätt att kolla om man är nyfiken 😕
Citera
2020-05-05, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Huset står nog på maken om Anna har skulder hos Kronkalle ! Annars skulle kronkalle kunna göra en utmätning på huset . Gissar att Roberto står på i princip allt som är av värde annars kan fru Book mista allt ! Men en gissning för jag vet inte om hon har skulder ? Går ju visserligen lätt att kolla om man är nyfiken 😕
De är gifta. Då är det gemensam egendom.
Citera
2020-05-05, 05:53
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73

Så enkelt är det inte, makarna kan ha ett äktenskapsförord, Roberto kan också ha köpt fastigheten med pengar som han har fått i gåva som enskild egendom och att det i gåvobrevet stipuleras att det som köps för dessa pengar skall vara enskild egendom.
Senast redigerad av trottwell 2020-05-05 kl. 05:59.
Citera
2020-05-05, 07:02
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Någon vågade fråga om Felicias pappa 😁

https://postimg.cc/gallery/W2zfc48

Och enligt hennes matematik hade hon ett förhållande med denne sedan hon var 12 år gammal. Ja, inget är omöjligt i hennes värld.
Citera
2020-05-05, 08:06
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73

Anna har själv sagt att huset står på bara Roberto . Han som äger det och troligen köpt med pengar fr hans pappa som vill det .
Citera
2020-05-05, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Och enligt hennes matematik hade hon ett förhållande med denne sedan hon var 12 år gammal. Ja, inget är omöjligt i hennes värld.

Nja....14 år va?
Citera
2020-05-05, 10:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Nja....14 år va?

Anna har ju som bekant dåligt minne och är dålig på räkning ...
Hon var 15 år då hon träffade Mehmet, borde innebära att hon var ihop med honom i drygt 13 år.

https://www.expressen.se/halsoliv/an...hampagne-till/

Hela intervjun är ju motsägelsefull..
Citat:
Jag har faktiskt en enorm integritet som elaka människor inte tycker att jag har.
För att sedan berätta för 9999e gången utan att värna om sin integritet...
Citat:
Jag är 43, har fått tre barn med tre kejsarsnitt, gått igenom 17 svåra bukoperationer och varit nära att mista mitt liv fem gånger.
För att sedan säga efter allt..
Citat:
Jag förlorade mig själv ett tag. Det har gjort mig oerhört ödmjuk
Ödmjuk...eeh, hela intervjun genomsyras av att Anna framhäver sig själv och lägger fram sig som ett offer..

Med tanke på hur hon fixar sig sååå, detta sa hon 2014, hon ljuger för sig själv som vanligt..
Citat:
Jag är väldigt nöjd och glad med det jag har i dag. Jag har tappat 48 kilo, är frisk, stark och mår bra. Det är så mycket viktigare än yta. Man duger som man är.
Om Anna tycker att hon duger som hon var 2014, varför hålla på att ändra sig och hyckla om tex botox därefter.

Hon gör maken ledsen för att han inte ska få ha en grav att gå till
Citat:
Han blir väldigt, väldigt blödig när jag säger det. Jag har varit väldigt tydlig med att det ska inte vara en gravplats med massa krav att komma dit och sätta några blommor och skit. Tänd ett ljus för mig och gör en slängkyss i luften och minns mig med värme. Det är det viktigaste och jag menar verkligen allvar. Jag kommer skriva det i mitt testamente.
..medan hon själv kör med ”skit” på sin mammas grav
Citat:
Anna berättar hur man istället får hitta sin egen väg, som att prata upp till himlen och graven så klart.
- Jag sätter mig vid graven, pratar, och mår väldigt bra av det. Jag har haft med mig champagne till mammas grav och hällt ut när det varit något speciellt att fira. En sommar planterade jag en liten jordgubbsplanta.

Anna och Roberto är som Lilla Fridolf och Selma psykiskt..fast fysiskt är det tvärtom..
Senast redigerad av cece123 2020-05-05 kl. 10:52.
Citera
2020-05-05, 13:21
Medlem
vad har hänt med bobby undrar jag

https://postimg.cc/q6C31cRt
Citera
2020-05-05, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
vad har hänt med bobby undrar jag

https://postimg.cc/q6C31cRt

hon uttalade på en live att de ville inte återanvända löshåret och att det kostade mycket så hon fick väl inte spons av honom med andra ord
Citera
2020-05-05, 13:50
Medlem
Hon verkar ha ett stressfullt liv och yrke.Vad bra att hon kan varva ner när hon går till frisörskan.
Senast redigerad av BompaLore 2020-05-05 kl. 13:51. Anledning: Siri
Citera
2020-05-05, 14:14
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Hon verkar ha ett stressfullt liv och yrke.Vad bra att hon kan varva ner när hon går till frisörskan.
Annars är det här ju främsta trädgårdssäsongen. Varför är hon inte ute och fixar, planterar, räfsar, etc? Latmask! Livet är inte bara fråga om att springa på behandlingar...Dessutom ska man väl hålla sig hemma om man inte har nödvändiga ärenden?
Citera
2020-05-05, 14:34
Medlem
Häh, det slog mig en sak om catfighten AB vs PW.
För hundra år sedan när PW debuterade i Melodifestivalen 1985 och strax därefter släppte sin första skiva så var jag en liten korkad fjortis som köpte den LP:n (SÅ längesen är det!). Med denna LP medföljde en singel (ja, SÅ längesen är det!) som var stämplad "enbart för promotion" med en liten tös med stora bruna lockar och kissekattsleende, liggandes på magen bland ballonger och sina halvhöga träklackar i luften.
Vår allas AB med sin första hit "Hjärtat bankar".
Jag betalade för PW och fick AB på köpet.

Det hade varit intressant att se en medelålders känd musiker göra något vettigt av den låten på typ Så Mycket Bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in