Citat:
Ursprungligen postat av
Faglum
Nja....14 år va?
Anna har ju som bekant dåligt minne och är dålig på räkning ...
Hon var 15 år då hon träffade Mehmet, borde innebära att hon var ihop med honom i drygt 13 år.
https://www.expressen.se/halsoliv/an...hampagne-till/
Hela intervjun är ju motsägelsefull..
Citat:
Jag har faktiskt en enorm integritet som elaka människor inte tycker att jag har.
För att sedan berätta för 9999e gången utan att värna om sin integritet...
Citat:
Jag är 43, har fått tre barn med tre kejsarsnitt, gått igenom 17 svåra bukoperationer och varit nära att mista mitt liv fem gånger.
För att sedan säga efter allt..
Citat:
Jag förlorade mig själv ett tag. Det har gjort mig oerhört ödmjuk
Ödmjuk...eeh, hela intervjun genomsyras av att Anna framhäver sig själv och lägger fram sig som ett offer..
Med tanke på hur hon fixar sig sååå, detta sa hon 2014, hon ljuger för sig själv som vanligt..
Citat:
Jag är väldigt nöjd och glad med det jag har i dag. Jag har tappat 48 kilo, är frisk, stark och mår bra. Det är så mycket viktigare än yta. Man duger som man är.
Om Anna tycker att hon duger som hon var 2014, varför hålla på att ändra sig och hyckla om tex botox därefter.
Hon gör maken ledsen för att han inte ska få ha en grav att gå till
Citat:
Han blir väldigt, väldigt blödig när jag säger det. Jag har varit väldigt tydlig med att det ska inte vara en gravplats med massa krav att komma dit och sätta några blommor och skit. Tänd ett ljus för mig och gör en slängkyss i luften och minns mig med värme. Det är det viktigaste och jag menar verkligen allvar. Jag kommer skriva det i mitt testamente.
..medan hon själv kör med ”skit” på sin mammas grav
Citat:
Anna berättar hur man istället får hitta sin egen väg, som att prata upp till himlen och graven så klart.
- Jag sätter mig vid graven, pratar, och mår väldigt bra av det. Jag har haft med mig champagne till mammas grav och hällt ut när det varit något speciellt att fira. En sommar planterade jag en liten jordgubbsplanta.
Anna och Roberto är som Lilla Fridolf och Selma psykiskt..fast fysiskt är det tvärtom..