Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Klart neka kan hon ju göra men om de visar sms eller spelar upp avlyssning/span o dyl så kan hon kanske nu ha ”knäckts”.
Tidigare var det ju 16 sidor klagobrev menar jag. Oj vad fel de hade som häktat henne. Överklagade järnet. Nu häktas folk på löpande band och hon medger förlängd tid. P7:a i all ära men...
I förhör ang slå polis så var det ju mest ord mot ord men ställd inför nya(?) bevis för förberedelse m.m så kan hon ju mjukna.
Speciellt nu när hon inte har fri tillgång till boxen och den egna dosetten.
Sen om hon är på väg till hispan må så vara. Ingen är väl förvånad.
Att hon ”kollapsat” inne på häktet skulle inte vara helt otippat. Så särskilt smart har hon inte varot hittills. Fått in ett halvt fotbollslag bakom galler. Tror det mest ylas om hur kasst hon mår. För sent att försöka få igång sin smarta sida nu typ.
Hoppas du har rätt.
Men det är KL.
Offret för omständigheterna.
Hon knäcks nog inte i första taget. Hon är svag via en on/off knapp. Abstinens betvivlar jag dock inte.
Klart hon har kollapsat. Hon ramlar ju av britsen och dör typ varannan dag. Alla andra har förstört hennes liv, om det så är häktesvakter, HOL, hans stalkerpolare eller icke-superklippan Lucas.
Till och med träbänkarna får sig en skopa.
Här är det inga gråzoner. Svart eller vitt.
När det kommer till en P7a kommer hon ge järnet. Dels drama, om bevisning är tung så tror jag KL ser det som ett bra domstolsbeslut.
Finns ingen anledning att gå emot 14 dagars förlängning.
För övrigt är det nog hög tid att hon scannas ordentligt.