2020-10-19, 20:13
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Nog att hon är ond men så ond är hon inte.
Jag tycker du undervärderar henne. En sån kvinna som hon kan få många följare. ( )
Hon har en stor förmåga att få uppmärksamhet. Det är vi i tråden ett levande exempel på.
Citera
2020-10-19, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Jag tycker du undervärderar henne. En sån kvinna som hon kan få många följare. ( )
Hon har en stor förmåga att få uppmärksamhet. Det är vi i tråden ett levande exempel på.

Ja lite ofrivilligt har hon fått mer uppmärksamhet än hon behöver.
Hon fär väl sitta som såna tuffa rånarkillar gör i nån morgonsoffa och vara ”experter” på kriminalitet.

Fd kriminella som håller på med sånt är kanske det fjantigaste vi har i det här landet då. Näst efter influencers.
Citera
2020-10-19, 20:20
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Ja lite ofrivilligt har hon fått mer uppmärksamhet än hon behöver.
Hon fär väl sitta som såna tuffa rånarkillar gör i nån morgonsoffa och vara ”experter” på kriminalitet.

Fd kriminella som håller på med sånt är kanske det fjantigaste vi har i det här landet då. Näst efter influencers.
En mardröm. Men hon kan vända detta till att få media att slicka henne. Om hon är smart. Och streetsmart kanske hon ändå är.
Citera
2020-10-19, 20:47
Medlem
develis avatar
Citat:
En mardröm. Men hon kan vända detta till att få media att slicka henne. Om hon är smart. Och streetsmart kanske hon ändå är.
Nu är det väl ändå du som skenar om hennes kapacitet.

Det enda hon kunde vinna mark på vore att sluta supa, sluta ljuga och skaffa sig ett liv.
Sluta jaga HOL och bry sig om barnen.

Men dit är det mil och hon har sig själv att skylla att hon sitter i den sits hon sitter.
Citera
2020-10-19, 20:51
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nu är det väl ändå du som skenar om hennes kapacitet.

Det enda hon kunde vinna mark på vore att sluta supa, sluta ljuga och skaffa sig ett liv.
Sluta jaga HOL och bry sig om barnen.

Men dit är det mil och hon har sig själv att skylla att hon sitter i den sits hon sitter.
Ja, det är nog jag som skenar. Men många influencers verkar vara dårar och ändå få många följare. Och lilla Karin verkar kunna lura en del. Men nej. Hon är nog dömd till förtvining.
Citera
2020-10-19, 20:56
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja, det är nog jag som skenar. Men många influencers verkar vara dårar och ändå få många följare. Och lilla Karin verkar kunna lura en del. Men nej. Hon är nog dömd till förtvining.
Iofs men här finns det papper på dårskapen via domslut, FUP (nu och tidigare), mail, utredningar och förhör där hon resonerar helt hjärndött. Det är om lobbar och hur hon beter sig i häktet.

Var och en IRL kommer hon långt med via direkt manipulation. Det är väl typiskt nån med störning.

Sammansatt bild är en katastrof.
Senast redigerad av develi 2020-10-19 kl. 21:07.
Citera
2020-10-19, 21:02
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja det blir intressant för så nära honom har hon inte varit på flera år.
Hittade en sak i fupen som jag skulle ha lagt in tidigare men blev tvungen att jobba och så läsa ikapp.

Fup aktbilaga 373 sidan 1659 Förhör med Karin 2019-09-07

Karin får frågan hur hennes känslor för Henrik är idag.
Karin svarar att han är hennes barns far. Karin älskar honom fortfarande men inte den han blev, men Karin har aldrig gett upp hoppet. Ibland kan hon drömma att hon ska få det där samtalet att han har tagit itu med sina problem och att han ska bli en bättre pappa och exmake, att de ska kunna samlas på barnens födelsedagar.
Karin får frågan när det sista tillfället var som hon och Henrik sågs med barnen.
Karin tror att det måste ha varit flera år sedan på xxx hockeymatch.

En bordeline stämmer bra in på det. Älskar och hatar om vartannat.
Med allt hon har gjort mot honom hur kan hon ens tänka tanken på att han skulle vilja ha med henne att göra alls? Hon har inte gett upp hoppet
Stämmer väl och det är just det duala som hon uppvisar då hon initialt påstår att HOL är hennes man, trots skilsmässa flera år tidigare.

Sen hoppar hon till den svarta rutan i sitt fyrkantiga schackspel och projicerar allt på honom.
Hon vet inte vilket ben hon ska stå på.
Citera
2020-10-19, 21:04
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Som influenser får hon inte förtala någon och misstänker att förtalsanmälningarna kommer att stå som spön i backen. Vad ska hon berätta om? Samma ämne som tidigare...
Hon lär bli åtalad snabbt.
Citera
2020-10-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja det blir intressant för så nära honom har hon inte varit på flera år.
Hittade en sak i fupen som jag skulle ha lagt in tidigare men blev tvungen att jobba och så läsa ikapp.

Fup aktbilaga 373 sidan 1659 Förhör med Karin 2019-09-07

Karin får frågan hur hennes känslor för Henrik är idag.
Karin svarar att han är hennes barns far. Karin älskar honom fortfarande men inte den han blev, men Karin har aldrig gett upp hoppet. Ibland kan hon drömma att hon ska få det där samtalet att han har tagit itu med sina problem och att han ska bli en bättre pappa och exmake, att de ska kunna samlas på barnens födelsedagar.
Karin får frågan när det sista tillfället var som hon och Henrik sågs med barnen.
Karin tror att det måste ha varit flera år sedan på xxx hockeymatch.

En bordeline stämmer bra in på det. Älskar och hatar om vartannat.
Med allt hon har gjort mot honom hur kan hon ens tänka tanken på att han skulle vilja ha med henne att göra alls? Hon har inte gett upp hoppet
Jag tror inte hon är riktigt medveten om vad hon faktiskt gjort. Jag misstänker att mycket av hennes handlingar är förträngda i dimmorna och att hon är otroligt selektiv i vad hon vill komma ihåg, och VAD hon faktiskt kommer ihåg. Framförallt kommer hon aldrig begripa hur hennes agerande skadat omgivningen.

Hon drömmer om att HAN tagit itu med sina problem? Jösses
Citera
2020-10-19, 21:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag tror inte hon är riktigt medveten om vad hon faktiskt gjort. Jag misstänker att mycket av hennes handlingar är förträngda i dimmorna och att hon är otroligt selektiv i vad hon vill komma ihåg, och VAD hon faktiskt kommer ihåg. Framförallt kommer hon aldrig begripa hur hennes agerande skadat omgivningen.

Vad hon minns el inte, vad hon ägnar sig åt i värsta formen av självbedrägeri spelar väl eg ingen roll.

Det som spelar roll är att hon målmedvetet, strategiskt och helt medvetet försöker döda honom.
Likaså hur hon grundlurar andra människor på vägen och antingen utnyttjar deras empati eller rent av driver dem i fördärv.

Hennes planer om att träffa dickie el om det nu var MR, skulle nog göra Agatha Christie grön av avund.
Kriminalromaner kanske vore KLs nisch, hon verkar ha det i blodet..
Citera
2020-10-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2

Projicering är en stark och klassisk försvarsmekanism.
Citera
2020-10-20, 00:10
Medlem
Sååå sinnessjukt att hon inte en enda jävla gång i hela FUP bara rakt uppochner svarar på en fråga utan att även slänga in en gliring mot HOL, CF, åklagaren, vittnen eller förhörsledarna. Alternativt kör en lååång utläggning om senaste eller äldsta krämpan. Vrickade människa 😂

Har hon stickat sig Sveriges genom tidernas största offerkofta? Det bara måste vara omöjligt att vara värre. Snälla..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in