Citat:
Ursprungligen postat av
Toto80
Så tror jag med, hon är psykopat så hon är oförmögen att känna empati och därför meningslöst att hoppas på att hon skulle känna ånger någonsin över detta. Vidriga jävla människa! Kan inte fatta att dem här sjuka människorna fick möjligheten att utsätta en frisk, glad och trygg liten flicka för detta. Precis ALLT i detta plågar mig enormt men det jag inte kan släppa är att hon måste känt sig så sviken, även av familjehemmet, hon har troligtvis inte förstått att de var tvungna att överge henne till dessa monster. Det gör så jävla ont att tänka på!!!
Exakt. Så fort jag ser en bild på den där glada ungen så kommer en stor klump i magen över vad för hemskheter hon var med om och vad hon har känt under alla dessa månader.
Den totala förvirringen i hennes lilla huvud. Att sitta ensam i en källare och skrika sig hes till sin mamma.. Eller på sitt rum ensam när barnen inte ens får gå in och trösta henne.
Hoppas att barnen pratar ut till sin mamma och sanningen kommer fram.
Något barn MÅSTE ju ha sett något dem här äckliga vuxna människorna har missat.
Hade det varit jag på jul hade jag ringt polisen på plats.
Usch att E inte kommer få någon rättvisa och usch att E's död är baserat på vad barn har sett för vuxna inte kan hålla sig till sanningen eller visa mod nog att vittna och säga som det är. Det blir liksom inte allvarligare än såhär..