2020-05-19, 16:30
Medlem
Är det någon som varit i kontakt med Sami, Glasman eller Julia och vet om det är någon live på g med dem? Hoppas att de ger en rejäl heads up oavsett så att man inte missar. Längtar efter att få
knarka deras glädjeyra eller hur man ska uttrycka det.

Såg just klippet i appen igen när vinnaren presenteras, pulshöjning direkt trots att man redan sett det. Så. Jävla. Fint.
2020-05-19, 16:32
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Mergim bekräftade nyss att Lennie är på väg till sundsvall. Amilia hade ingen aning o umgicks knappt med Lennie igår
Jo men hon kanske kom till insikt.Tänk efter lite nu varför i helvete skulle en som dem säger EX till Lennie ta sig till STHLM?Dem är fortfarande ett par såklart..hahaha
Allt i huset var bara ett jäkla skådespel från Lennies sida
Skrev redan inatt att han skulle dra hem till Sundsvall på morgonen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Vilken märklig tomhetskänsla jag har idag. BB 2020-liven har gått varm i 100 dagar och nu.... POFF borta! Cold turkey-känsla de luxe. Nån mer som känner likadant?

Jag vill passa på att tacka alla i den här tråden för sällskapet och den gemensamma underhållningen som vi skapade och delade här under den speciella våren 2020.
Jaaa
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Det skrev jag flera gånger igår men folk vägrade förstå
Hade skrivit det innan dig också, men det var nog inte de med skarpaste knivarna i lådan som hade andra åsikter🙈 (men dom tror det)
Härligt att Sami vann👍

Om det mot förmodan skulle bli ett nytt BB önskar jag att:
De tar in ”vanliga” personer i huset och inte folk som är influencier och är på andra sociala medier.
Senast redigerad av Zingo2 2020-05-19 kl. 16:38.
2020-05-19, 16:36
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Är kanske på nåt eventställe? Dom brukar väl ha PA anläggningar?
Tror absolut inte det var hemma hos Julia!
Helt rätt dem är inte i Julias lägenhet
2020-05-19, 16:38
Medlem
kendallos avatar
Åkte till samhällsviktiga jobbet igår kväll en timme innan finalen och jobbade och har sovit bort mitt liv till nu, tittar på finalavsnitet och öppnar denna tråd nu +1000 sidor senare än sist och r nog absolut jättesist på pucken, men är SÅÅÅÅÅ glad för att han vann vår sami!
Sen går jag in på instagram och med stora ögon tittar jag på alla partyklipp glasman, julia och sami lagt ut! Wohoo, det verkar inte finnas någon farhåga för nån pandemi där inte! Jag hoppas de håller sig friska allihop!
Fan vad gött hörrni! Vad jag kommer sakna huset dock, och tråden! Fan tråden mer än huset! Tack alla ni bäztizar som gjort min tillvaro!
2020-05-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, där har du faktiskt fel då det räknas som en inkomst. Han kommer förmodligen skatta mer än 50% då Köping (om han är skriven där) har en sjuk hög kommunal skattesats. Sedan utgår jag från att han jobbat tidigare i år och säkerligen kommer att arbeta under resten av året så minst 50% kommer gå bort i skatt. Om du inte har någon annan info än skatteverkets hemsida?
När man vinner något som bara är ren tur tex lotto så är det skattefritt , men om man måste prestera något dvs tävla på något sätt då är det 30%. Vann själv en gång genom att svara på några frågor om Svenska spel och då blev jag varse dessa regler . Kanske räknas deltagandet och att vinna i BB som ren tur ???!!!!
2020-05-19, 17:01
Medlem
Jaa tack för denna tid, era vidriga, rasistiska incells.
2020-05-19, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Jo men hon kanske kom till insikt.Tänk efter lite nu varför i helvete skulle en som dem säger EX till Lennie ta sig till STHLM?Dem är fortfarande ett par såklart..hahaha
Allt i huset var bara ett jäkla skådespel från Lennies sida
Skrev redan inatt att han skulle dra hem till Sundsvall på morgonen
Japp, du har haft rätt hela tiden.
Givetvis har dom, hela tiden varit ett par.
LjugarLenny. 😁
2020-05-19, 17:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
När man vinner något som bara är ren tur tex lotto så är det skattefritt , men om man måste prestera något dvs tävla på något sätt då är det 30%. Vann själv en gång genom att svara på några frågor om Svenska spel och då blev jag varse dessa regler . Kanske räknas deltagandet och att vinna i BB som ren tur ???!!!!
Hoppas det räknas som tur för Samis skull.😀
2020-05-19, 17:07
Medlem
geek12s avatar
Citat:
LjugarLenny. 😁

Precis, därför han inte ville sova med Amilia heller
2020-05-19, 17:09
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
LjugarLenny. 😁
Bara idioter som trott han gillat Mergim/Amilia för nåt sexuellt.
Däremot tycker jag han borde sagt till på skarpen åt dem.
Men så konflikträdd som han är, vågade han inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in