2020-05-19, 15:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha ja det var det, sjukt kul :P Det trodde man inte, man trodde det var nån random ur produktionen bara

Men hoppas man får veta vilka de andra var

Ja, den lilla spöktjejen/lilla kaninen är jag extremt nyfiken på. Bara hon inte är typ 16, haha
2020-05-19, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Så söta ni är, BB är slut och er favorit (?) har vunnit, men ni ska fortfarande analysera Lennie och förklara hur ni genomskådat honom.

Det jag sa var generellt, inget speciellt om Lennie. Du har insett att BB är slut, men vad gör du här, i BB tråden i så fall?
2020-05-19, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nu har jag kollat med min kompis på Skattemyndigheten.
Det är 30% som går bort i skatt vid vinst av ex BB och andra tävlingsprogram i TV.

Det skrev jag flera gånger igår men folk vägrade förstå
2020-05-19, 15:55
Medlem
Några saker jag saknade från finalen igår:

1. Finalisterna ska inte få följa det som händer i studion. Blir inte alls samma sak när dom väl kommer ut. Hela idén med att dom är inlåsta är att dom ska inte ska veta vilka dom kommer ut till. Nu kunde dom ju se vilka anhöriga m.m som befann sig i studion.

2. Dom kunde väl få springa ut till några andra låtar än bb-låten? Jag orkar inte ta upp c-more men inte fan sprang dom ut i studion till någon annan låt väl? Hade varit mycket roligare om det var låtar personliga låtar.

3. Få följa deltagarna lite mer istället för att bara släcka kamerorna direkt...

4. NYHETSINSLAG!!!! Dom har varit inlåsta i 100 dagar. Missat mycket på utsidan. Alla säsonger innan har dom alltid fått se nyheter. Alltid kul att se deras reaktioner.

Detta var bara lite från finalen, allt som varit fel med hela säsongen har väldigt många skrivit redan. Låt aldrig TV4 göra bb igen, aldrig.
2020-05-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Jag tror att Lennie och Anna hade det bra fram till den dagen då Anna storstädade hemma och hittade Lennies gömma med "bugs bunny och gaytidningar". Sedan väntade hon på att han kom hem för att konfrontera honom med sitt fynd. Där och då började han skrika "nej nej nej nej nej nej" och började skutta runt hemma. Anna himlade med ögonen och sa nu får du klara dig själv bögjävel. Lennie blev ledsen och började intressera sig för seriefigurer. Lennie var nu ensam och sökte tröst i BBhuset där han försökte dupera svenska folket att han inte är bög för att kunna få tillbaka Anna. I huset blev han förälskad i Mergim på en gång, det försökte han släta över med att han älskar Amilia, att han ska äta middag hos Amilias mamma etc. När försöket i TV inte fungerade så lämnade han Amilia och kompani som den falska person han är. Nu försöker Anna och hans mamma trösta stålmannen med "det är ok att gilla killar"
Hahaha, så jävla klockrent!
Den absolut bästa analysen av nasalLennys dolda privatliv, någonsin! 😂
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-19 kl. 16:19.
2020-05-19, 15:56
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det jag sa var generellt, inget speciellt om Lennie. Du har insett att BB är slut, men vad gör du här, i BB tråden i så fall?

Den du citerade hade precis kommit med den 20:e av likadana analyser om just Lennie, du får ursäkta om jag felaktigt tolkade ditt svar som att du höll med.

Jag är här av samma anledning som du, gissar jag. Vi har ändå följt ett antal deltagare under upp till 100 dagar, det kommer nog ta ett par dagar i alla fall för att börja släppa dem. Och nu finns de ju dessutom på Instagram, så man kanske inte ens behöver släppa dem helt..

Jag är bara lite förbryllad och fascinerad över att just Lennies personlighet i huset är så provocerande att det skrivs hela A4-sidor om honom.
2020-05-19, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Några saker jag saknade från finalen igår:

1. Finalisterna ska inte få följa det som händer i studion. Blir inte alls samma sak när dom väl kommer ut. Hela idén med att dom är inlåsta är att dom ska inte ska veta vilka dom kommer ut till. Nu kunde dom ju se vilka anhöriga m.m som befann sig i studion.

2. Dom kunde väl få springa ut till några andra låtar än bb-låten? Jag orkar inte ta upp c-more men inte fan sprang dom ut i studion till någon annan låt väl? Hade varit mycket roligare om det var låtar personliga låtar.

3. Få följa deltagarna lite mer istället för att bara släcka kamerorna direkt...

4. NYHETSINSLAG!!!! Dom har varit inlåsta i 100 dagar. Missat mycket på utsidan. Alla säsonger innan har dom alltid fått se nyheter. Alltid kul att se deras reaktioner.

Detta var bara lite från finalen, allt som varit fel med hela säsongen har väldigt många skrivit redan. Låt aldrig TV4 göra bb igen, aldrig.
Amen, till allt du skrev!
2020-05-19, 16:04
Medlem
Citat:
Den du citerade hade precis kommit med den 20:e av likadana analyser om just Lennie, du får ursäkta om jag felaktigt tolkade ditt svar som att du höll med.

Jag är här av samma anledning som du, gissar jag. Vi har ändå följt ett antal deltagare under upp till 100 dagar, det kommer nog ta ett par dagar i alla fall för att börja släppa dem. Och nu finns de ju dessutom på Instagram, så man kanske inte ens behöver släppa dem helt..

Jag är bara lite förbryllad och fascinerad över att just Lennies personlighet i huset är så provocerande att det skrivs hela A4-sidor om honom.
Troligen för att just Lenny är den som mest av samtliga deltagare, hela tiden bara spelat en jävligt beräknande och fullständigt genomtänkt och välplanerad roll genom hela säsongen.
Och det är jävligt frustrerande för vi fåtalet klarsynta, att det finns så fruktansvärt många lättlurade idioter i detta land.
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-19 kl. 16:07.
2020-05-19, 16:06
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Troligen för att just Lenny är den som mest av samtliga deltagare, hela tiden bara spelat en jävligt beräknande, fullständigt genomtänkt och välplanerad roll genom hela säsongen.
Och det är jävligt frustrerande för vi fåtalet klarsynta, att det finns så fruktansvärt många lättlurade idioter i detta land.

Ja, finns många som är frustrerade för att ingen lyssnar på dem om att månlandningen var fejk också, det betyder inte att de har rätt.
2020-05-19, 16:13
Medlem
Citat:
Ja, finns många som är frustrerade för att ingen lyssnar på dem om att månlandningen var fejk också, det betyder inte att de har rätt.
Hehe.
Nu är det ju så att månlandningarna (plural) 😉 INTE var fejk, Lenny var däremot verkligen det.
2020-05-19, 16:18
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Vill tacka alla här på flashback som har gjort säsongen mer minnesvärd än deltagarna i huset. Blev avstängd så många gånger att jag inte pallade skriva/återvända.

Några personer jag vill ge tack till för att ha förgyllt mitt liv under dessa månader:

Som folk nämnde igår, rammi73 som hade BB live i hörlurarna från morgon till kväll och tog tjänstledigt från den fina restaurangen enbart för Big Brother. Alternativkontot är ursula45? Vi får nog aldrig veta

Vi ska inte glömma Lillamig72 som också nämndes igår, hennes oändliga hat mot Patzy och till sist fick Lillamig72 sin hämnd, då Patzy galopperade i huset medan han skrek hora till Jassa och våldtäktscitatet.

Lunatic med sina underbara photoshop skills

Heligmoder som knappt vågade skriva något i början, eftersom flashback tycktes vara ett gäng arga NMR människor som var psykotiska. Det slutade med att Heligmoder växte och blev en riktig hård flashbackare hon själv, kärlek uppstod från henne till Lennie. Rolig utveckling att följa

Jagtardindotter med sina stalkervibbar som ingen fann creepy (inklusive jag), vi saknar dig i tråden <3, hoppas du får din Jullan till slut

Ofcoursemyhorse som trollade en del av oss med att hon skulle in i BB huset. Hon gick även och handlade för att köpa chips o dryck o ta foto. Haha jävlar vad längesen det känns.

Sist men inte minst, min ABSOLUTA favorit utan tvekan!!! = Xebbish den gamle räven. Helvete vad han bjöd på underhållning när Antonia hängde löst. För att sedan tre dagar senare återvända trots allt till FB och fortsätta delge sina åsikter, tack <3

Tack även till: Herpesvårta, Lord2moyne, Alez, Ketchupälskaren, Malmens1, Mrsobehaglig, DonTrump, Boonk, Gnomegirl, stilrent, Herrnyfiken, likebananas, allanmadsen, Grodan (kermith), Blaisen, Hydraulslang, xlpryt, FarbrorAgge, chokladvanilj, avix, rudboi, Djputte, Mrsvanity, gabrielle2, Blaisen, Bckash, pyjamasxl, turbotraktor, Trollsvans. Darkzi som var med i början i tråden, men övergick till discord. Säkert glömt flera, ber om ursäkt <3

Underbara ord som myntades i tråden: Blåvalen, sjökon, blåsfisken, Amilia af Stapelfläsk , mesiga snickaren, skriket från halmstad, Antwo (jävlar vad längesen), sektledaren Glasman, fyll gärna på fler roliga smeknamn.

Jag utser det här inlägget till det bästa inlägget i hela tråden, skrattat många gånger åt den:

Sammanfattar typ hela säsongen?

//ollepolle90

Tackar ödmjukast ollepolle.
Fan ollepolle är ett bra namn på Easy Rider annars.
Undrar hur mycket skit han får nu av mamsen och Anna, de såg inte så lättroade ut igår i studion.
Det blev ett tag i örat direkt och snällt följa med dessa damer hem. Stackarn hann inte ens att stoppa upp fisten i pojkens röv efter tre dagars frånvaro.
2020-05-19, 16:24
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Jag tror att Lennie och Anna hade det bra fram till den dagen då Anna storstädade hemma och hittade Lennies gömma med "bugs bunny och gaytidningar". Sedan väntade hon på att han kom hem för att konfrontera honom med sitt fynd. Där och då började han skrika "nej nej nej nej nej nej" och började skutta runt hemma. Anna himlade med ögonen och sa nu får du klara dig själv bögjävel. Lennie blev ledsen och började intressera sig för seriefigurer. Lennie var nu ensam och sökte tröst i BBhuset där han försökte dupera svenska folket att han inte är bög för att kunna få tillbaka Anna. I huset blev han förälskad i Mergim på en gång, det försökte han släta över med att han älskar Amilia, att han ska äta middag hos Amilias mamma etc. När försöket i TV inte fungerade så lämnade han Amilia och kompani som den falska person han är. Nu försöker Anna och hans mamma trösta stålmannen med "det är ok att gilla killar"

Fan det känns som du har fått förstahansdsinformation. Det du skriver är så väldigt nära realiteten så man får hönshud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in