2020-05-19, 17:11
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Är det någon som varit i kontakt med Sami, Glasman eller Julia och vet om det är någon live på g med dem? Hoppas att de ger en rejäl heads up oavsett så att man inte missar. Längtar efter att få
knarka deras glädjeyra eller hur man ska uttrycka det.

Såg just klippet i appen igen när vinnaren presenteras, pulshöjning direkt trots att man redan sett det. Så. Jävla. Fint.
Verkar som Sami och några andra är i Julias lägenhet eller så är dem i Julias bästa kompis Julias hem Oooops..Blev lite invecklad detta..hahaha
https://www.instagram.com/stories/busbozo/?hl=sv
2020-05-19, 17:27
Medlem
Tror ni verkligen att Lennie var i förhållande men hittade på? Intressant, har inte tänkt på det men tyckte också det var konstigt att hans ”tidigare flickvän” skulle vara där.

Jag började ana något är på luren när Lennies papp sa på besöket :”hälsa Sami” tror att Lennie fattade hinten, att han menade att Sami är favorit du måste höja dig, efter det tog Lennie lite avstånd från mergim och började hänga med big Sam.

Tänk er själva, kan man vara glad i 100 dagar utan att tycka att en dag är seg? Nej, inte om man är frisk.
2020-05-19, 17:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Bara idioter som trott han gillat Mergim/Amilia för nåt sexuellt.
Däremot tycker jag han borde sagt till på skarpen åt dem.
Men så konflikträdd som han är, vågade han inte.

En av Mergims liveklipp gör han ett försök att bubbla lite med Anna men hon verkar bara svara tillbaka för att hon kände sig tvungen. Precis som en svartsjuk kvinna, jag klandrar henne inte som det har sett ut mellan Mergim och Lennie. Det lustiga är att Mergim forfarande nekar till påståendet att han skulle kärat ner sig i honom. Att han känner för Lennie som en bästa vän och att i huset så behövdes den där närheten osv. Inte som han pratar om Lennie. - Jag såg Lennie och oouufff. Den reaktionen när man ser en jävligt snygg kille/kvinna och gåshud. Nej förnekelse 100%. jag tror inte en sekund på det. Anna hade aldrig åkt med Lennies Mamma om hon kännt sig trygg med Mergim och Lennies relation, hon tänkte lite längre där och förstod att alla skulle träffas efteråt , Mergims plan var väl att han och Lennie skulle sova på hotellrum. Det pratade han om när han var i huset iaf. Men Anna var steget före där. Bra!
2020-05-19, 17:46
Medlem
Jag är så jävla glad idag, ni anar inte! Både för Samis skull, äntligen kan han förhoppningvis bli skuldfri snart och börja om livet - med 50 000 i ryggen! Men jag är även glad för att Amilia inte fick se sin Lennie vinna, så bra gick hennes så kallade kampanj!

Förresten, Sami (eller rättare sagt hans syskon) har släppt merch uppkallad efter hans uttryck "Nugge". Värdelös design dock, men blir väl bättre nu när han är ute och får säga sitt.
https://nugge.se/
2020-05-19, 17:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Så söta ni är, BB är slut och er favorit (?) har vunnit, men ni ska fortfarande analysera Lennie och förklara hur ni genomskådat honom.

Ok och om han ljugit om att han var singel i huset, det tycker du låter som en kärleksfull, sann, omtänksam, rar, snäll bla bla bla.. Person? Om han nu fortfarande är tillsammans med Anna, tycker du att det är sjysst att göra så mot henne? Han har ju t.om pratat om att han och Anna skulle resa om han vann. Jag står för att jag inte tycker att han är genuin ja. Visst han har bra sidor men det är det många som har. Men ingen, absolut ingen människa kan vara så som en del upphöjt Lennie som. Alldeles för höga förväntingar men det var väl det som var meningen att tittarna skulle falla som käglor och tro på att Lennie var guds nedsände till jorden. Nåt lurt med en person som håller inne så mycket.

Du ska veta att Lennie var min favorit först men sen började jag märka att nåt inte stämde pga hans överdrivna kropsspråk, reaktioner och hans totala likgiltighet inför att stå upp för de tjejer som Mergim behandlade illa. Tyvärr det var det som krockade så mycket med mina egna moraliska värderingar hur man agerar i såna situationer. När Lennie hellre tröstar och stöttar Mergim än den tjej som blivit förnedrad. Nej då gick det för långt för mig iaf. Man fattar det inte och det är såna saker också som gör att man undrar om han såg Mergim som en del av sin rekvisita för att synas som den underbare och omtänksamme mannen i huset. Tycker du annorlunda så respekterar jag det 100% men min värdering av det här är en helt annan.

Men det spelar väl ingen roll. Vi undrar väl varför han var så överspelad för det såg man ju klart och tydligt att han var. Ja det var en jävla tur att Sami vann.
2020-05-19, 18:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Bara idioter som trott han gillat Mergim/Amilia för nåt sexuellt.
Däremot tycker jag han borde sagt till på skarpen åt dem.
Men så konflikträdd som han är, vågade han inte.

Men det här har vi ju resonerat kring Lennies autenticitet och hur konstigt det ändå varit för han har ju hela tiden sagt. .Dött på fronten vad gäller romantik i huset men han har ändå spelat med Mergim och uppmuntrat och kört goose tramset då han fattat för längesen att Mergim är otroligt förälskad i Lennie. Det har lett till ytterligare konstiga uttbrott och depressionssvackor, osäkerhet hos Mergim som aldrig riktigt vetat vart Lennie står. Lennie är 36 år och borde veta att man inte trollar en 21 årig osäker kille som är sårbar i sina egna känslor OM han inte känner något tillbaka. Man gör inte så, då lägger man ner kroppskontakt av det slaget. Är det så och vi haft rätt så är det för jävligt tycker jag och det är ju helt mot vad andra fått för uppfattning kring Lennies motiv.
2020-05-19, 18:10
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ok och om han ljugit om att han var singel i huset, det tycker du låter som en kärleksfull, sann, omtänksam, rar, snäll bla bla bla.. Person? Om han nu fortfarande är tillsammans med Anna, tycker du att det är sjysst att göra så mot henne? Han har ju t.om pratat om att han och Anna skulle resa om han vann. Jag står för att jag inte tycker att han är genuin ja. Visst han har bra sidor men det är det många som har. Men ingen, absolut ingen människa kan vara så som en del upphöjt Lennie som. Alldeles för höga förväntingar men det var väl det som var meningen att tittarna skulle falla som käglor och tro på att Lennie var guds nedsände till jorden. Nåt lurt med en person som håller inne så mycket.

Du ska veta att Lennie var min favorit först men sen började jag märka att nåt inte stämde pga hans överdrivna kropsspråk, reaktioner och hans totala likgiltighet inför att stå upp för de tjejer som Mergim behandlade illa. Tyvärr det var det som krockade så mycket med mina egna moraliska värderingar hur man agerar i såna situationer. När Lennie hellre tröstar och stöttar Mergim än den tjej som blivit förnedrad. Nej då gick det för långt för mig iaf. Man fattar det inte och det är såna saker också som gör att man undrar om han såg Mergim som en del av sin rekvisita för att synas som den underbare och omtänksamme mannen i huset. Tycker du annorlunda så respekterar jag det 100% men min värdering av det här är en helt annan.

Men det spelar väl ingen roll. Vi undrar väl varför han var så överspelad för det såg man ju klart och tydligt att han var. Ja det var en jävla tur att Sami vann.
Blir också förvånad över hur vissa INTE såg att han var falsk. Så tramsig som han var, är INTE en 36-åring!
Stort av honom att ändå bli glad över att Sami vann.👍
2020-05-19, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Jag är så jävla glad idag, ni anar inte! Både för Samis skull, äntligen kan han förhoppningvis bli skuldfri snart och börja om livet - med 50 000 i ryggen! Men jag är även glad för att Amilia inte fick se sin Lennie vinna, så bra gick hennes så kallade kampanj!

Förresten, Sami (eller rättare sagt hans syskon) har släppt merch uppkallad efter hans uttryck "Nugge". Värdelös design dock, men blir väl bättre nu när han är ute och får säga sitt.
https://nugge.se/

Riktigt snygga tshirts, speceillt den med upprullade ärmar. Blir att köpa en tshirtnugge när lönen trillar in på måndag!
2020-05-19, 18:12
Medlem
Eagle35s avatar
Jag sa hela tiden att BB favoriserade Jasmine och det såg man tydligt, hon gick ut med 16k på final dagen, då fler tittare kollar men endå så har Mergim fler följare och ökat mer, bara där har vi ett bevis på att han var och är mer omtyckt och populär än Jasmine oavsett hur mycket vissa av er stört er på han och han har flest tittare av alla deltagare som livat. Han visar kärlek och respekt för alla deltagarna även för dom han inte kommit så bra överens med.

Grattis till Sami skönt att BB inte riggade så att Jasmine skulle vinna det skulle vara för stor risk och det fattade dom MEN dom riggade så hon kom till finalen det är 💯 säkert.

Ni var ha det så bra sista inlägget från mig
2020-05-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag sa hela tiden att BB favoriserade Jasmine och det såg man tydligt, hon gick ut med 16k på final dagen, då fler tittare kollar men endå så har Mergim fler följare och ökat mer, bara där har vi ett bevis på att han var och är mer omtyckt och populär än Jasmine oavsett hur mycket vissa av er stört er på han och han har flest tittare av alla deltagare som livat. Han visar kärlek och respekt för alla deltagarna även för dom han inte kommit så bra överens med.

Grattis till Sami skönt att BB inte riggade så att Jasmine skulle vinna det skulle vara för stor risk och det fattade dom MEN dom riggade så hon kom till finalen det är 💯 säkert.

Du är verkligen bränd eller trådens största troll. Hur som helst. Jasmine har suttit nominerad ALLA veckofinaler förutom 2 eller 3. Du tror verkligen att BB har riggat omröstningarna varje gång hon blivit räddad?
Är det några som blivit favoriserade den här säsongen så är det Mergim och Amilia. Och jag tror dom flesta här kan hålla med mig om det.
2020-05-19, 18:25
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35

Mergim gav ett bra intryck på liven igår.👍
Tyvärr förstörde Anty och Amilia hans chanser till vinst.
2020-05-19, 18:25
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan111
Tror ni verkligen att Lennie var i förhållande men hittade på? Intressant, har inte tänkt på det men tyckte också det var konstigt att hans ”tidigare flickvän” skulle vara där.

Jag började ana något är på luren när Lennies papp sa på besöket :”hälsa Sami” tror att Lennie fattade hinten, att han menade att Sami är favorit du måste höja dig, efter det tog Lennie lite avstånd från mergim och började hänga med big Sam.

Tänk er själva, kan man vara glad i 100 dagar utan att tycka att en dag är seg? Nej, inte om man är frisk.

Nej, tänk på det här. En vanlig människa av kött och blod är en människa pga sina känslor och tankar. Har Lennie på riktigt gått igenom detta med enbart känslor av glädje och lycka då är han ingen människa utan en robot! Att försöka påstå att man inte har känslor av oro, rädsla och frustration är bara att föneka sig själv och inte en enda kotte går fri från jobbiga känslor. Det kan bara betyda att han medvetet skuffar undan dessa antingen för att han är livrädd för han vet inte hur han ska hantera dom eller han vill inte kännas vid dom. Sen är det absolut ingen omöjlighet att VÄLJA att dölja sina svagare sidor. De känslor som inte uppfattas eller upplevs som bra för andra människor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in