2020-05-19, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har åldern från 25 till 36. Först till kvarn! Du har ju typ ett dygns försprång på Lennie innan han kommer hem och det blir åka av. SKYNDA SKYNDA!
Är du inte lite väl snäv med åldern kära moder? Tror jag har 26-49. Och då har jag ändå legat med en 18-åring förra året.
2020-05-19, 00:05
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahahaha inte en sekund missade hon.

Hennes afrikanska man höll ställningarna på restaurangen medans hon körde en BB-tjänstledighet. Så gjorde hon minsann varje år!

Legend. Säger jag bara!

Och enligt egen uppgift född -52 dessutom!
Riktig krutkärring.

MVH/Gnomegirl.
2020-05-19, 00:07
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Och enligt egen uppgift född -52 dessutom!
Riktig krutkärring.

MVH/Gnomegirl.

Hahahahahaha skrattade högt. Sant, min vän!
2020-05-19, 00:08
Medlem
Sami slog ut hela pinkroom, team rainbow fick slutordet. Tror detta tar hårdare på Amilia än på Lennie =) Grattis Sami, du var väl värd det. Du och Julia var säsongens underhållning tyckte jag.

Sami sa i februari innan han gick in i huset "jag ska vinna den där skiten" och det gjorde han, killen
levererade...
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8mo3B2/sami-jakobsson-jag-ska-vinna-den-dar-skiten

Stort grattis Samiboy!
2020-05-19, 00:09
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, jag vill äta på hennes mans finkrog som har allt från lövbiff till köttbullar. Vad ska man välja egentligen?

Jag hade tänkt beställa en kokt med bröd från hennes portabla korvlåda.

MVH/Gnomegirl.
2020-05-19, 00:12
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Sionistsex är bland det mest avtändande jag kan tänka mig...

MVH/Gnomegirl.

Då föreslår jag att du slutar med det sötis! godnatt och tack för tiden.
2020-05-19, 00:12
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Tror hon blivit orolig och tar med han hem. Morsan var väll med oxå?

Ja hon har säkert sett allt, förstår henne faktiskt.Tänkt att de ska sova på samma hotell och därför är hon med säkert. De lär väl åka direkt imorgon gissar jag
2020-05-19, 00:13
Medlem
Jassas kokbok.

Mjölk mjölk och sedan mera mjölk.

Slut.

OBS: Var beredd på att vara nära en toalett.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Det är 30 %
Nej, där har du faktiskt fel då det räknas som en inkomst. Han kommer förmodligen skatta mer än 50% då Köping (om han är skriven där) har en sjuk hög kommunal skattesats. Sedan utgår jag från att han jobbat tidigare i år och säkerligen kommer att arbeta under resten av året så minst 50% kommer gå bort i skatt. Om du inte har någon annan info än skatteverkets hemsida?
Medlem
MrsVanity1s avatar
Härligt !

En mkt värdig vinnare !
Om du läser här senare Sami så stort Grattis , du var/är en underhållare och multitalang person av rang ! 👏👏👏👏👌
2020-05-19, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, där har du faktiskt fel då det räknas som en inkomst. Han kommer förmodligen skatta mer än 50% då Köping (om han är skriven där) har en sjuk hög kommunal skattesats. Sedan utgår jag från att han jobbat tidigare i år och säkerligen kommer att arbeta under resten av året så minst 50% kommer gå bort i skatt. Om du inte har någon annan info än skatteverkets hemsida?

Det är nu Sami ska komma ut och säga.

''Vad fan får jag för skattepengarna egentligen''???
2020-05-19, 00:16
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Imorgon bitti åker Lennie hem med sin mamma och sitt Ex..förlåt..Sin flickvän Anna tillbaka till Sundsvall...Bye bye Meghrim Amilia

Ja och Mergim får nog sova hos Anty för Anna och Mamma där tar nog med sig Lennie till hotellet om de sover kvar men det lär de väl göra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in