2020-05-19, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Julia la upp för en timme sedan att dom fortfarande festade på hotellrummet 😂

Förresten, kan knappast vara hotellrum. Vafan är det för stereoanläggning?
2020-05-19, 10:21
Medlem
Kul att produktionen tog över bb-huset och festade inatt
2020-05-19, 10:25
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Vill tacka alla här på flashback som har gjort säsongen mer minnesvärd än deltagarna i huset. Blev avstängd så många gånger att jag inte pallade skriva/återvända.

Några personer jag vill ge tack till för att ha förgyllt mitt liv under dessa månader:

Som folk nämnde igår, rammi73 som hade BB live i hörlurarna från morgon till kväll och tog tjänstledigt från den fina restaurangen enbart för Big Brother. Alternativkontot är ursula45? Vi får nog aldrig veta

Vi ska inte glömma Lillamig72 som också nämndes igår, hennes oändliga hat mot Patzy och till sist fick Lillamig72 sin hämnd, då Patzy galopperade i huset medan han skrek hora till Jassa och våldtäktscitatet.

Lunatic med sina underbara photoshop skills

Heligmoder som knappt vågade skriva något i början, eftersom flashback tycktes vara ett gäng arga NMR människor som var psykotiska. Det slutade med att Heligmoder växte och blev en riktig hård flashbackare hon själv, kärlek uppstod från henne till Lennie. Rolig utveckling att följa

Jagtardindotter med sina stalkervibbar som ingen fann creepy (inklusive jag), vi saknar dig i tråden <3, hoppas du får din Jullan till slut

Ofcoursemyhorse som trollade en del av oss med att hon skulle in i BB huset. Hon gick även och handlade för att köpa chips o dryck o ta foto. Haha jävlar vad längesen det känns.

Sist men inte minst, min ABSOLUTA favorit utan tvekan!!! = Xebbish den gamle räven. Helvete vad han bjöd på underhållning när Antonia hängde löst. För att sedan tre dagar senare återvända trots allt till FB och fortsätta delge sina åsikter, tack <3

Tack även till: Herpesvårta, Lord2moyne, Alez, Ketchupälskaren, Malmens1, Mrsobehaglig, DonTrump, Boonk, Gnomegirl, stilrent, Herrnyfiken, likebananas, allanmadsen, Grodan (kermith), Blaisen, Hydraulslang, xlpryt, FarbrorAgge, chokladvanilj, avix, rudboi, Djputte, Mrsvanity, gabrielle2, Blaisen, Bckash, pyjamasxl, turbotraktor, Trollsvans. Darkzi som var med i början i tråden, men övergick till discord. Säkert glömt flera, ber om ursäkt <3

Underbara ord som myntades i tråden: Blåvalen, sjökon, blåsfisken, Amilia af Stapelfläsk , mesiga snickaren, skriket från halmstad, Antwo (jävlar vad längesen), sektledaren Glasman, fyll gärna på fler roliga smeknamn.

Jag utser det här inlägget till det bästa inlägget i hela tråden, skrattat många gånger åt den:

Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Blåsfisken åt 5 tacos samt en tacostallrik. Två timmar sedan tryckte hon en glass
Hon har legat i soffan hela dagen men när dom började fräsa köttfärsen i stekpannan kom hon rusande.

Totalt, TOTALT värdelös dag. Inte ett skit har hänt

Sammanfattar typ hela säsongen?

//ollepolle90
Senast redigerad av Amiliashorborste 2020-05-19 kl. 10:45.
2020-05-19, 10:27
Medlem
Det är kul på deras instagram sidor där fick man se en massa vad som hände efteråt men senast var sami som ej verkar ha sovit nått hemma hos julia med glasman och unknowns!
2020-05-19, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Vill tacka alla här på flashback som har gjort säsongen mer minnesvärd än deltagarna i huset. Blev avstängd så många gånger att jag inte pallade skriva/återvända.

Några personer jag vill ge tack till för att ha förgyllt mitt liv under dessa månader:

Som folk nämnde igår, rammi73 som hade BB live i hörlurarna från morgon till kväll och tog tjänstledigt från den fina restaurangen enbart för Big Brother. Alternativkontot är ursula45? Vi får nog aldrig veta

Vi ska inte glömma Lillamig72 som också nämndes igår, hennes oändliga hat mot Patzy och till sist fick Lillamig72 sin hämnd, då Patzy galopperade i huset medan han skrek hora till Jassa och våldtäktscitatet.

Lunatic med sina underbara photoshop skills

Heligmoder som knappt vågade skriva något i början, eftersom flashback tycktes vara ett gäng arga NMR människor som var psykotiska. Det slutade med att Heligmoder växte och blev en riktig hård flashbackare hon själv, kärlek uppstod från henne till Lennie. Rolig utveckling att följa

Jagtardindotter med sina stalkervibbar som ingen fann creepy (inklusive jag), vi saknar dig i tråden <3, hoppas du får din Jullan till slut

Ofcoursemyhorse som trollade en del av oss med att hon skulle in i BB huset. Hon gick även och handlade för att köpa chips o dryck o ta foto. Haha jävlar vad längesen det känns.

Sist men inte minst, min ABSOLUTA favorit utan tvekan!!! = Xebbish den gamle räven. Helvete vad han bjöd på underhållning när Antonia hängde löst. För att sedan tre dagar senare återvända trots allt till FB och fortsätta delge sina åsikter, tack <3

Tack även till: Herpesvårta, Lord2moyne, Alez, Ketchupälskaren, Malmens1, Mrsobehaglig, DonTrump, Boonk, Gnomegirl, stilrent, Herrnyfiken, likebananas, allanmadsen, Grodan (kermith), Blaisen, Hydraulslang, xlpryt, FarbrorAgge, chokladvanilj, avix, rudboi, Djputte, Mrsvanity, gabrielle2, Blaisen, Bckash, pyjamasxl, turbotraktor. Darkzi som var med i början i tråden, men övergick till discord. Säkert glömt flera, ber om ursäkt <3

Underbara ord som myntades i tråden: Blåvalen, sjökon, blåsfisken, Amilia af Stapelfläsk , mesiga snickaren, skriket från halmstad, Antwo (jävlar vad längesen), sektledaren Glasman, fyll gärna på fler roliga smeknamn.

Jag utser det här inlägget till det bästa inlägget i hela tråden, skrattat många gånger åt den:

Sammanfattar typ hela säsongen?

//ollepolle90

Tack själv, varit ett nöje!

//Hydraulslang
2020-05-19, 11:12
Medlem
Svårt att bryta vanor...tog sovmorgon idag..kändes tomt utan BB men samtidigt lite skönt..Har hela tiden läst här på morgonen o idag va inget undantag 😉
Kollade lite klipp i går innan jag somnade..ett klipp med Julia o Glasman...Vem dök upp i mitten om inte Amilia..suck..
Såg Lennie i bilen men inte senare 🤔 var tog han vägen? Tror ni han åkte hem med fina Anna?
Är sååå glad att Sami tog hem det 🥰

Hej då alla i denna tråden..känner jag mig själv rätt dyker jag nog upp i den nya 😉
2020-05-19, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Förresten, kan knappast vara hotellrum. Vafan är det för stereoanläggning?
Såg ut som nån vanlig random PA-anläggning, brukar vara riktigt risigt ljud i sån skit! 😉
Blöt och sladdrig tonårsbas och dov diskant, som bara för att man ska kunna kräma på ibland låter som man slängt en filt över "högtalaren".
Nä, fy fan!
Mellanregisterfixerad skit, inget för den seriösa HiFi/Hembio dåren! 😁
2020-05-19, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Såg ut som nån vanlig random PA-anläggning, brukar vara riktigt risigt ljud i sån skit! 😉
Blöt och sladdrig tonårsbas och dov diskant, som bara för att man ska kunna kräma på ibland låter som man slängt en filt över "högtalaren".
Nä, fy fan!
Mellanregisterfixerad skit, inget för den seriösa HiFi/Hembio dåren! 😁

Alltså jag bryr mig inte om VAD det är för anläggning utan mer - VARFÖR ÄR DET SÅNA PÅ ETT HOTELLRUM? Väldigt märkligt eller?
2020-05-19, 11:17
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Svårt att bryta vanor...tog sovmorgon idag..kändes tomt utan BB men samtidigt lite skönt..Har hela tiden läst här på morgonen o idag va inget undantag 😉
Kollade lite klipp i går innan jag somnade..ett klipp med Julia o Glasman...Vem dök upp i mitten om inte Amilia..suck..
Såg Lennie i bilen men inte senare 🤔 var tog han vägen? Tror ni han åkte hem med fina Anna?
Är sååå glad att Sami tog hem det 🥰

Hej då alla i denna tråden..känner jag mig själv rätt dyker jag nog upp i den nya 😉

Mergim bekräftade nyss att Lennie är på väg till sundsvall. Amilia hade ingen aning o umgicks knappt med Lennie igår
2020-05-19, 11:18
Medlem
Citat:
Mergim bekräftade nyss att Lennie är på väg till sundsvall. Amilia hade ingen aning o umgicks knappt med Lennie igår

Åh va skönt att höra 🙏😉
2020-05-19, 11:21
Medlem
Mergim live sände nyss på Instagram med Amilia men hann ej se den från början så kan man hitta det och se det från början?
2020-05-19, 11:22
Medlem
Citat:
Nej och frågade mergim efter Lennies nummer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in