Vill tacka alla här på flashback som har gjort säsongen mer minnesvärd än deltagarna i huset. Blev avstängd så många gånger att jag inte pallade skriva/återvända.
Några personer jag vill ge tack till för att ha förgyllt mitt liv under dessa månader:
Som folk nämnde igår, rammi73 som hade BB live i hörlurarna från morgon till kväll och tog tjänstledigt från den fina restaurangen enbart för Big Brother. Alternativkontot är ursula45? Vi får nog aldrig veta
Vi ska inte glömma Lillamig72 som också nämndes igår, hennes oändliga hat mot Patzy och till sist fick Lillamig72 sin hämnd, då Patzy galopperade i huset medan han skrek hora till Jassa och våldtäktscitatet.
Lunatic med sina underbara photoshop skills
Heligmoder som knappt vågade skriva något i början, eftersom flashback tycktes vara ett gäng arga NMR människor som var psykotiska. Det slutade med att Heligmoder växte och blev en riktig hård flashbackare hon själv, kärlek uppstod från henne till Lennie. Rolig utveckling att följa
Jagtardindotter med sina stalkervibbar som ingen fann creepy (inklusive jag), vi saknar dig i tråden <3, hoppas du får din Jullan till slut
Ofcoursemyhorse som trollade en del av oss med att hon skulle in i BB huset. Hon gick även och handlade för att köpa chips o dryck o ta foto. Haha jävlar vad längesen det känns.
Sist men inte minst, min ABSOLUTA favorit utan tvekan!!! = Xebbish den gamle räven. Helvete vad han bjöd på underhållning när Antonia hängde löst. För att sedan tre dagar senare återvända trots allt till FB och fortsätta delge sina åsikter, tack <3
Tack även till: Herpesvårta, Lord2moyne, Alez, Ketchupälskaren, Malmens1, Mrsobehaglig, DonTrump, Boonk, Gnomegirl, stilrent, Herrnyfiken, likebananas, allanmadsen, Grodan (kermith), Blaisen, Hydraulslang, xlpryt, FarbrorAgge, chokladvanilj, avix, rudboi, Djputte, Mrsvanity, gabrielle2, Blaisen, Bckash, pyjamasxl, turbotraktor, Trollsvans. Darkzi som var med i början i tråden, men övergick till discord. Säkert glömt flera, ber om ursäkt <3
Underbara ord som myntades i tråden: Blåvalen, sjökon, blåsfisken, Amilia af Stapelfläsk

, mesiga snickaren, skriket från halmstad, Antwo (jävlar vad längesen), sektledaren Glasman, fyll gärna på fler roliga smeknamn.
Jag utser det här inlägget till det bästa inlägget i hela tråden, skrattat många gånger åt den:
Citat:
Ursprungligen postat av
Bernt-Benny
Blåsfisken åt 5 tacos samt en tacostallrik. Två timmar sedan tryckte hon en glass
Hon har legat i soffan hela dagen men när dom började fräsa köttfärsen i stekpannan kom hon rusande.
Totalt, TOTALT värdelös dag. Inte ett skit har hänt
Sammanfattar typ hela säsongen?
//ollepolle90