2020-05-19, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Berätta mer om deras live! Vad sa Amilia om gårkvällen? Om Lennie?
Hon hade ej snackat med lennie sen igår kväll
2020-05-19, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Mergim bekräftade nyss att Lennie är på väg till sundsvall. Amilia hade ingen aning o umgicks knappt med Lennie igår
😂
Hahaha, då var det ju enbart en jävla charad av nasalLenny, när han satt och låtsasbölade och sa han "älskade henne" i annexet, när en gråtande, fullständigt tokförälskad Amilia satt och förklarade hur mycket hon kämpade för att den snåla töntiga 36 åriga adhd godistjuven minsann skulle vinna.
Det är ju det jag alltid sagt, allt är bara ett jävla patetiskt skådespel från Lenny.
Framförallt när han slog alla tidigare existerande världsrekord i att skämma ut sig under skräckveckan, och hans så extremt pinsamma jävla påhitt att börja hoppa och skutta som en fullständigt störd 7 åring! 🤮
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-19 kl. 12:48.
2020-05-19, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Om personen sparar sin live kommer den att komma upp i flödet eller på IG-TV. Om den inte sparas så går den inte att se om.
Vad är Ig-tv?
2020-05-19, 12:40
Medlem
Nu när man ser live med mergim så berättar han hur han i huset förändrades och hur han ångra mkt av det han sa. En mer lugn och mogen kille. Var ju så många beskrev sin tid i huset också
2020-05-19, 12:41
Medlem
FarbrorAgges avatar
Vilken märklig tomhetskänsla jag har idag. BB 2020-liven har gått varm i 100 dagar och nu.... POFF borta! Cold turkey-känsla de luxe. Nån mer som känner likadant?

Jag vill passa på att tacka alla i den här tråden för sällskapet och den gemensamma underhållningen som vi skapade och delade här under den speciella våren 2020.
2020-05-19, 12:43
Medlem
esetts avatar
Mergim bekräftade precis att Lennie sov på hotellet med sin mamma och Anna
2020-05-19, 12:44
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emstarheaven
Driver du?? Ser ju ut som hon vill krypa ur sin egna kropp.. den svaga rösten, obekväma kroppsspråket och inte för att tala om hennes skådespel av att äcklas av allt

Håller med om precis allt du säger! Vill inte se eller höra Moa något mer! Hur gick det till att hitta en sån megatråkig människa helt utan utstrålning?
2020-05-19, 12:50
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Den som var i mest behov av pengar vann!

Så grymt att pengar hamnar rätt for once! En himla fin personlighet har han också.

Grattis SAMI<3<3<3
2020-05-19, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Vad är Ig-tv?
Det betyder ju Instant- Gooose Tv. Betyder att det går jettefort, fast baklenges. 😉
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-19 kl. 12:54.
2020-05-19, 12:51
Medlem
Kackotopis avatar
Det bästa med denna säsong av BB var att Sami tog hem hela faderullan! Annars var det den absolut sämsta och innehållslösa säsongen någonsin, det var betydligt bättre när kanal 5 höll i det hela: Udda och roliga typer/festprissar, kaosfester och bråk deluxe.
2020-05-19, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Vad är Ig-tv?
En flik på instagram där längre klipp samlas. Gå in på Amilias konto tillexempel, så ser du att hennes senaste inlägg är ett klipp som är 4 minuter, och om du klickar på tv-ikonen inne på hennes konto så ser du att långa klipp finns där!
2020-05-19, 13:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
😂
Hahaha, då var det ju enbart en jävla charad av nasalLenny, när han satt och låtsasbölade och sa han "älskade henne" i annexet, när en gråtande, fullständigt tokförälskad Amilia satt och förklarade hur mycket hon kämpade för att den snåla töntiga 36 åriga adhd godistjuven minsann skulle vinna.
Det är ju det jag alltid sagt, allt är bara ett jävla patetiskt skådespel från Lenny.
Framförallt när han slog alla tidigare existerande världsrekord i att skämma ut sig under skräckveckan, och hans så extremt pinsamma jävla påhitt att börja hoppa och skutta som en fullständigt störd 7 åring! 🤮

Jag håller med dig, har aldrig någonsin sett en så överspelad person som Lennie.Sen de Vuxna människor som är så naiva som på riktigt tror att man kan vara så komplett perfekt och bara föddes med felfria gener. Kan inte känna smärta, sorg, ilska, sårbarhet. Han visade bara känslor som kunde beröra andra människor för att han skulle ses som en fantastisk och god människa. Min teori varför Lennie hängde med Amilia och Mergim är för att han själv syntes mer då han skulle ses som den med empati och bara kärlek. Han gick frivilligt in som fåret i vargflocken för att tittarna skulle se kontrasten.

Han sa att han planerade innan han gick in att inte vara i konflikter. Ok? Hur kan man planera sånt, vem planerar ens sånt då vi inte kan styra över andras känslor och reaktioner. Konflikter är oundvikligt och behöver inte betyda nederlag. Om man inte har en jävligt smart plan eller en jävligt klockren rekvisita klar i huvudet.Han undvek det genom att vara en sk ögontjänare, ryggkliare och fjäskare bara för att slippa få nomineringsröster på sig os.v. Han var feg och skulle han lira poker med några så skulle han fega ur efter den första vinsten, han skulle inte våga spela mer eller våga satsa.

Malin frågade ju Lennie rent ut i går om han var konflikträdd och svaret blev nej så då vet jag inte vad han har pysslat med. Iofs så svarade han ju nej på Jasmines fråga om han var gay/bi tidigare och det vet vi ju nu att det inte var sant, så är han en sanningsenlig person.? Nja jag tror Lennie är otroligt överskattad och jag tror att mycket av det han gjorde i huset var för att fånga människors hjärtan. Man fångar fler flugor med honung, än med ättika.
Senast redigerad av Mouchino 2020-05-19 kl. 14:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in