Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-19, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Adlrig åkt i italien, är detta sant ? Väckte mitt intresse! Ja inte nu med corona i farten ha ha ha !! MAn tillhör ju en o annan riskgrupp som hor knullare på deltid

Paolo är väl italienare? Varför åker han inte dit verkar finnas gott om horer?
Räcker åka till Danmark
Citera
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag skulle inte heller lita på AB.
Samtidigt kan de ju inte skriva det rakt ut i tidningen, eftersom polisundersökning pågår.

Hur som helst är det fruktansvärt klantigt av PR att överhuvudtaget sätta sig i den sitsen att han figurerar i dessa polisförhör och har blivit en paria istället för en frontfigur.

Snacka om att spola bort sina chanser.
Vet man om förhållandet med 24 åringen var på väg att upphöra el hur kommer det sig att han plötsligt fick ett så extremt behov att leva ut sin sexualitet just detta datum o dyl?
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Fast det är hans tidigare hustru Lena Arrelöv som har skapat märket Paolo Roberto. Som han nu har totalsabbat. Hon är nog inte särskilt glad på honom nu. Man undrar om hon kan hålla PR skadeskyldig genom sitt totalt idiotiska beteende?

Givet att Lena Arrelöv är vd i bolagen bakom Paolo Roberto så utgår jag från att det är hennes smarta hjärna som byggt upp alla dessa verksamheter och lyckats hålla ihop varumärkena på ett fantastiskt sätt och på så sätt skapa både matlagningsprodukter som saluförs i handeln och även sälja Paolo Robertos namn till en rad varumärken som nyttjade hans namn i sin kommunikation.

Man har inte tagit genvägar och sålt ”Paolo” till företag eller varumärken som inte har något gemensamt med den strategi man har sett. Här har man arbetat långsiktigt och strategiskt med att bygga varumärkena kring Paolo Roberto och på ett smart sätt hållt ihop kärnvärdena i varumärket.

Låter rimligt.
Citera
2020-05-19, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Det får vi verkligen inte hoppas men han går förmodligen till historieböckerna som gav torsken ett ansikte

Japp. Han kommer vara överst på resultaten när man googlar torsk. Sorgligt.
Citera
2020-05-19, 13:43
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Tyvärr vet jag inte om jag förstår vad du skriver ... ?

Förståeligt, men jag fattar vad han menar. Jag som är dum i huvet.
Citera
2020-05-19, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Adlrig åkt i italien, är detta sant ? Väckte mitt intresse! Ja inte nu med corona i farten ha ha ha !! MAn tillhör ju en o annan riskgrupp som hor knullare på deltid

Paolo är väl italienare? Varför åker han inte dit verkar finnas gott om horer?

Nej det dräller inte av horor längs med vägarna i Italien.

Jag har själv släkt som bor i Italien och har varit där nere fler gånger än jag kan räkna och har aldrig sett några horor i drivor.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Vet vi att tomten verkligen är styckad? Allt han påstår ska tas med några stora nypor salt. Alla anställd var lögn hans krogar var lögn hans hotell var lögn hans matvaror var lögn så det är fullt möjligt att hans villa står på ofri grund.

Ja det verkar ju så. Den kan ju också vara högt belånad. När frun flyttade (Vilket jag läst nu i tråden) kanske PR fick lösa ut henne med högre belåning på huset.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Räcker åka till Danmark

Hur länge kan paolo bo i danmark då på sina sparpengar? Lär va dyrare än italia!
Citera
2020-05-19, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Nej det dräller inte av horor längs med vägarna i Italien.

Jag har själv släkt som bor i Italien och har varit där nere fler gånger än jag kan räkna och har aldrig sett några horor i drivor.
Om du kör på nätterna står de vid bensinstationerna iaf var det så för nga år sen norra delen mellan Garda o Venedig mindre motorvägar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cleave
Japp. Han kommer vara överst på resultaten när man googlar torsk. Sorgligt.

Vad ska det bli av hans liv efter detta, tror han behöver ta skämskudden och flytta utomlands faktiskt. Vem vill ha med honom att göra här är frågan...Han är nog rökt för evigt i Sverige tyvärr.
Citera
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Exakt! Sexköp är ju det mest mångkulturella som finns Otroligt nyanserat!

Blattar brukar ju bli ursäktade efter våldtäkter att inget talat om att det inter OK? Och pratar vi om riktiga brott inte hittepåbrott som med Paolo.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Vet man om förhållandet med 24 åringen var på väg att upphöra el hur kommer det sig att han plötsligt fick ett så extremt behov att leva ut sin sexualitet just detta datum o dyl?

Man hade väl nyss flyttat ihop, typ 3 månader sedan om jag inte minns fel..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in