2020-05-20, 21:51
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Absolut! Det är så det funkar. Men har dock svårt att tro att han kan komma tillbaka. Kanske som någon form utav föreläsare där han berättar hur man fyller hål etc

Ja man vet aldrig. Den som lever får se.
Citera
2020-05-20, 21:51
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Hans specialitet var väl att hoppsparka ned åldringar bakifrån. Med ryggen till.

Hemskt med sådana människor.
Senast redigerad av HejaFinland 2020-05-20 kl. 22:32. Anledning: lägga till
Citera
2020-05-20, 21:53
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Jag är helt enkelt en parasit som ska utrotas! Inatt har jag fattat ett riktigt dumt beslut som kommer ta ifrån mig min kärlek, min barns respekt mina företag, tv-kontrakt och allt vad jag kämpat för under alla dessa år. Och vet ni vad? Det är rätt åt mig! Nu är det dags att en gång för alla söka hjälp för att reparera hålet i mina själ.

Paolo har en tråd på LinkedIn där han håller sitt jag gjorde bort mig-tal.
Citera
Medlem
Citat:
När var Paolo löneslav?
Han har varit dörrvakt på Café Opera i början på 90-talet.
Citera
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Han har tagit bilen och stuckit ner till Italien. Han sitter knappast i huset i Nacka.
Vad tycker fastrarna om att han vanhedrat och dragit skam över sin familj?
Inte så säker på att han mottas med öppna armar hos tjocka släkten.
Citera
Medlem
Citat:
När var Paolo löneslav?

Han kommer inte orka bli löneslav, nu. Vilka entreprenörsjobb kommer han landa inom de kommande åren? Inga. Då måste han bli vanlig arbetstagare.
Citera
2020-05-20, 21:54
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlickKakao
Vad tror ni filuren gömmer sig och gör just nu?

I Nacka och i husets tvättstuga sittandes på golvet med ett par otvättade stringtrosor över huvudet, gråtandes med ny låtsas identitet som spindelmannen?

Eller lyckades han bli Covid-19 fri-godkänd och komma med något nattflyg med ett gäng felskickade munskydd till någon avlägsen släkting i Italien?

Eller sitter han på någon mur undangömd och provar olika poser med "tummen upp"?

.....kanske försöker han övertyga sambon med en serenad om att detta vad en olycka som bara hänt en gång, då han av en tillfällighet råkade snubbla över en tröskel på Östermalm och köra mini-pabblååå i ett fnask?

Vart är "mannen"?

Han ar hemma, safe and sound.
Citera
2020-05-20, 21:55
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Någon som har en bild på horan som Paolo knullade?

Hörde precis att där skall finnas en bild, men inte var den finns.
Citera
2020-05-20, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag försvarar honom på intet vis men det här kommer att blåsa över ganska snart när tidningarna får något nytt att skriva om.
PR är varken den första eller den sista som köpt/köper fitta.

Men det handlar ju inte längre om sexköp. Det handlar om att hela Robertos fasad rämnade. Han har ljugit om att han har över tjugo företag och över 200 anställda, att han har en vingård med mera med mera.

Och nu med sitt svarta hål i själen så kan inte de företag som haft honom som posterboy för sina pizzor och sin pasta använda honom längre.

Han har liksom ingenting att komma igen till. Även om det blåser över, det gör det ju men han har i alla fall ingenting kvar alls.
Citera
2020-05-20, 21:56
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1
Han kommer inte orka bli löneslav, nu. Vilka entreprenörsjobb kommer han landa inom de kommande åren? Inga. Då måste han bli vanlig arbetstagare.

Så vida han inte har en massa sparade pengar, för då behöver han inte göra ett skit
Citera
2020-05-20, 21:57
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1

På sikt sälja villan i Nacka. Blir sedan en tvåa i Vårby Gård och jobb från 7-17 som taxichaffis...

Passagerarna kan han underhålla med...."En gång i tiden var jag kändis och proffsboxare...spelade in filmer mm....jag hade pengarna, kvinnorna...jag hade allt..."

Paolo the cabdriver....
Citera
2020-05-20, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Så vida han inte har en massa sparade pengar, för då behöver han inte göra ett skit

.. har han inte det kanske han har massa cash i 9-miljonershuset. Han kan sälja kåken.

Otroligt smaklöst med brottarmattan ändå. Like bra att göra sig av med skiten ☺️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in