2020-05-19, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Vet man om förhållandet med 24 åringen var på väg att upphöra el hur kommer det sig att han plötsligt fick ett så extremt behov att leva ut sin sexualitet just detta datum o dyl?
Undrar också det. Mysterium. De hade ju perfekta kroppar med så kan ju inte bero på att hon var soffpotatis😊
Citera
2020-05-19, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Vad ska det bli av hans liv efter detta, tror han behöver ta skämskudden och flytta utomlands faktiskt. Vem vill ha med honom att göra här är frågan...Han är nog rökt för evigt tyvärr.
Han kan bilda klubb med kulturprofilen, Timell, Virtanen kanske starta kollektiv i Frankrike 😄
Citera
2020-05-19, 13:49
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Problemet för henne är att hitta en ny Paolo. Hon hade tur att när hon hittade honom en Bad boy som inte var för bad. "Invandrare" som pratade perfekt svenska, en kändis sedan årtionden. bakgrund i ett spännande matland, goda mediakontakter. Det smarta var att bygga upp Paolo som en guru på italiensk mat. De osmarta var att inte äga produkterna framför allt med tanke på Paolos personlighet.

Det var det som gjorde att såväl hon som Paolo förlorade allt på en skitsak.

Jag vet inte vad hon äger, vem vet kanske hon äger mer i dessa företag PR frontade än han gjorde? Deras gemensamma bolag kanske inte är hennes viktigaste? Hoppas det. Hon kanske var en av dem som beslutade om alla avståndstaganden som delägare i de olika företagen?
Citera
2020-05-19, 13:50
Medlem
barkeepers avatar
Den som aldrig gjort något dumt har levt alldeles för försiktigt. Jag försvarar inte sexköp, tycker hela handeln med kvinnor är förkastligt, men det här har ju fått helt löjliga proportioner.

Mest intressant och förbluffande tycker jag att det är att han skall ut i media och böla. Han tror att han pudlar, men en äkta pudling skall inte vara kantad av självömkan. Och hans stackars kids, familj, flickvän, etc? Fan så jobbigt för dom, bara för att lillplutten skall sitta i TV och gråta ut....vilken makabert självisk människa.
Citera
2020-05-19, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Såg bilder på exfrugan hon är ju snygg!! Kan lätt skaffa en rik advokat att gifta sig med ha ha ha

Det kanske hon redan gjort? Vem dumpade hon Paolo till fördel för?

Huh. Hon har räddat sig!

https://www.interimsearch.com/nyhete...-lena-arrelov/
Citera
2020-05-19, 13:51
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Jag personligen har tappat all respekt för honom - hur man kan vara såhär jävla dum och vårdslös är långt bortom min förståelse.
Jag har aldrig gillat karln, men ändå haft respekt för att han vågar tala ur hjärtat och gå emot vad som nu står framför honom.

Den här krishanteringen är ju inte endast ett fiasko vad gäller att hantera just krisen, den går ju också på tvärs mot allt han tidigare tutat om.

Hans ”krigarhjärta” visade sig vara gjort av marsipan.
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Har man kommit till den punkten att ens sexköp är något man planerar in i sin vardag mellan styrelsemöte med herrklubben och en sväng förbi Coop för att köpa mjölk, då har man en mycket van sexköpare. Jag vet inte ens om han njuter av det. Styrelsemöte 16.00 Ta en hora i stjärten 17.00 Handla mjölk och kaffe 18,00, sen hem och jogga med sambon.
Det här är nog en högst adekvat beskrivning av hur stor sak detta hade varit i hans liv om han inte åkt fast.
Citera
2020-05-19, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Vet man om förhållandet med 24 åringen var på väg att upphöra el hur kommer det sig att han plötsligt fick ett så extremt behov att leva ut sin sexualitet just detta datum o dyl?

De hade precis flyttat ihop - typ en dryg månad innan. Så jag har svårt att föreställa mig att förhållandet var på väg att upphöra. Därutöver hade de ju den italienska vingården på g..

Jag tror som Leif GW. Det var inte första gången utan det kanske är något Paolo brukade göra utan att tycka att det var något han borde redovisa för någon.

Kan tänka mig att äktenskapet också slutade någonstans där.
Citera
2020-05-19, 13:53
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Huh. Hon har räddat sig! https://www.interimsearch.com/nyhete...-lena-arrelov/

Citera
2020-05-19, 13:53
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Undrar också det. Mysterium. De hade ju perfekta kroppar med så kan ju inte bero på att hon var soffpotatis😊
Nån skrev förut att hon inte var så snygg samt hade små pattar. Kan det handla om att han ville prova lyxförpacning sas? Vet ej hur vanligt det är att man penetrerar häcken o andra mer acancerade prylar som kanske flickvännen säger nej till. Men 1500 vet ej.... om det priset vittnar om nått?
Citera
2020-05-19, 13:55
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
De hade precis flyttat ihop - typ en dryg månad innan. Så jag har svårt att föreställa mig att förhållandet var på väg att upphöra. Därutöver hade de ju den italienska vingården på g..

Jag tror som Leif GW. Det var inte första gången utan det kanske är något Paolo brukade göra utan att tycka att det var något han borde redovisa för någon.

Kan tänka mig att äktenskapet också slutade någonstans där.

Var inte hans exfru en rätt känd snygg svensk sexolog(ironiskt isf om sex6 var det som spräckte det hela)?
Citera
Medlem
Hur länge var det dom hade spanat på den här lägenheten som Paolo besökte?

Är det konspiratoriskt och gissa att dom medvetet valde att slå till när dom hade chansen att sätta dit en kändis? Även en polis kan väl räkna ut att det ger en helt annan effekt i media.
Citera
Medlem
Expressen är flitiga med sina artiklar om Paolo Roberto idag. 7st med PR i artikelrubriken + ytterligare en där PR nämns i text under rubriken.

Låt den som är utan synd kasta första stenen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in