2020-05-19, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Jag står bakom din tråd start min vän !

Lena Lena .. hon aknske råkar ut för samma öde som Paolo och ingen vill anställa henne för att hon VD:at paolos företag?
(FB) Lena Arrelöv gör sig av med Roberto som ansikte för produkterna. Vad ska hon göra nu?

Min nya tråd handlar om vad hon kan göra om hon försöker ha kvar företagen. Det ska bli intressant att följa. För hon lär väl inte stå där förtappad och inte göra någonting. Har alltid tycker det är lite ruter i henne.
Citera
2020-05-19, 13:16
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Det kan inte vara möjligt att det finns män här på flashback som tycker att Paolo har gjort det minsta fel här, det vore sjukare än sexköpslagen i sig. Man ska vara en extremt hjärntvättad feminist till man för att ens tänka tanken på att Paolo har gjort något fult/dåligt/fel här.

Att kvinnor får totalpanik och skriker sönder sig från alla håll och kanter förstår jag eftersom de alltid, i varje fall, följer medias pekpinnar.

Har inte läst igenom tråden men jag totalvägrar att gå med på att en enda tänkande man här inne skulle tycka att han har gjort fel. Det går helt enkelt inte bara, såvida du inte är helt förstörd mentalt.

Tyvärr är det så illa med Sverige. Det är en sovjet-stat. Folk har inga problem med att inskränka i människors negativa rättigheter och är helt hjärntvättade.

Må djävulen ta mig om jag skaffar familj i Sverige, vilket öde.
Citera
2020-05-19, 13:17
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Det kan inte vara möjligt att det finns män här på flashback som tycker att Paolo har gjort det minsta fel här, det vore sjukare än sexköpslagen i sig. Man ska vara en extremt hjärntvättad feminist till man för att ens tänka tanken på att Paolo har gjort något fult/dåligt/fel här.

Att kvinnor får totalpanik och skriker sönder sig från alla håll och kanter förstår jag eftersom de alltid, i varje fall, följer medias pekpinnar.

Har inte läst igenom tråden men jag totalvägrar att gå med på att en enda tänkande man här inne skulle tycka att han har gjort fel. Det går helt enkelt inte bara, såvida du inte är helt förstörd mentalt.
Han har inte gjort fel genom att köpa sex.

Men Paolo Roberto gjorde fel i den efterföljande intervjun när han gjorde en jätte- pudel och sa att han gjort något smutsigt. Att det är fel att köpa sex.

Han skulle ha stått upp (som en kuk) och sagt att det är inget fel med att köpa sex. Att det är fel på sexköpslagen istället.

Då skulle han har ägt både situationen och feministerna.
Citera
2020-05-19, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Hennes CV består i att hon varit Vd i ett företag med två anställda och som sålt hennes mans namn till hugade spekulanter. Inte mycket till CV

TVÅ anställda? På paolos företag ? Som producerar pasta och massa mat och allt möjligt? Ha ha ha ha var är detta för företag, outsourcat till 100%? Ha ha ha!! Det är ju inte ens paolos pasta då!
Citera
2020-05-19, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Ska bli intressant att se hur Arrelöv sköter det här rent företagsmässigt. Hon måste ju hitta på något nytt och något som totalt tar avstånd från horköp.

Vet inte hur hon är som människa, vet inte heller om det vore en bra idé för henne att skänka en summa till någon kvinnojour eller något annat. Hon går nog igenom alla möjligheter först innan hon tar ett beslut. Men Paolo är nog ute för alltid ur företagen.

Vad gäller barnen, så är det nog mycket upp till vad de vill nu med tanke på deras ålder. Men han kanske är en bra pappa på många sätt ändå och då vore det ju synd om kontakten bröts för en längre tid. Men de vill kanske eller så vill de inte.

När Dr Brasa (Magnus Lundberg) tuttade eld på Harry Scheins villa i Danderyd valde hans sambo flytta utomlands, eftersom hela hennes varumärke (Dr (Robinson) Åsa var förstört. Dr Åsa var rosenrasande på att allt hon hade mödosamt byggt upp raserades av sambon när han tog fram tändsticksasken..

Återstår att se om Lena känner samt sak eller om Paolo flyttar på sig.

Ryggdunkargänget har nog försvunnit.

Jag tror inte att kungabarnen eller Silvia var glada när kungens kaffeflickor avslöjades i media, men där har vi en mediafigur som inte kan fly landet. Familjen får svälja och le vidare (förutom Madde som flydde).
Citera
2020-05-19, 13:19
Medlem
Kissunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Jo, han är löjlig, då han vill ge intryck av att vara så berest, tjäna miljoner och känna alla. Och de enda han har att bevisa detta för är oss, flashback-mobben.

Men han verkar ha någon sorts koll på Stockholm. Så egentligen borde jag inte vara så förvånad över att han visste lite om Paolo.
Haha, exakt. Men det är lustigt, av alla överdrifter och påhitt - den gången han har rätt är när det gäller prostitution.
Citera
2020-05-19, 13:21
Medlem
Citat:
men en vd lär väl ha ett fint cv! Kanske inte om det står att hon jobbat på Paolos ha ha ha ha !! Tror ni hon kommer stigmetiasers och inte bli anställd nånstans , som ett collateral damage för paolos idiotiska uttalanden?

Det är ett fåmansbolag - inte Ericsson - som hon har agerat VD för.

Det är inte hennes "fel" att exmaken är en idiot och kapitalförstörare utan dess like. Men likaväl påverkar det även hennes framtidsmöjligheter och henne ekonomiska situation.

Men hon kanske redan har en ny snubbe och bryr sig inte nämnvärt? Nu har hon i alla fall en bra anledning att lämna skutan slutgiltigen - och låta Elin ta över (om hon fortfarande är med i bilden)
Citera
2020-05-19, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Här spekuleras det hej vilt. Fattar ni inte att PR mår förbannat dåligt utan era jävla antydningar helt utan underbyggnad, jävla skavllerpack
Han har gjort bort sig ok, men han har fan inte mördat lemlästat eller våldtagit någon
Han har knullat en öststatshora som långt ifrån har gjort detta enbart i Sverige.
Om hon mår dåligt," viket jag tvivlar starkt på" så inte beror det på PR.
Han ligger ner nu, och jag hoppas vid gud att han reser sig på 9 och plattar till er jävla skvaller kärringar
Är ni helt fria från kriminalitet? Enligt Svensk lag då. Skulle inte tro det, ni gottar er åt andras olycka thats it

Jag gottar mig inte i hans olycka, jag tycker lite synd om honom men framförallt hans familj och barn tänk vad dom för lida igenom i skolan!! Pinsamma tystnader och hela köret!! ha ha ha ... kan inte vara kul med svensk pinsam tystnad den känner vi nog alla till... usch!!

Köpa sex av östatsthora i sverige inte så smart! han visste ju att detta skulle kunna bli konsekvensen! jag fattar om pungen varit överfylld nu i coronatider men han borde dratt en handtralla eller åkt till danmark som jag och alla andra!
Citera
2020-05-19, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Hade han sagt vad han egentligen tyckte, dvs att det inte alltid är så jävla farligt med sexköp (speciellt inte i många andra kulturer) och att det inte handlade om någon utsatt person (förutsatt att så är fallet, alltså att det handlar om en "lyxprostituerad" som säljer sex frivilligt) så hade folk visserligen reagerat extremt kraftigt på fräckheten och nonchalansen i ett sådant uttalande, men det hade varit bättre för Paolo i långa loppet.

Han kunde spelat lite på sin invandrarbakgrund där, att det inte är lika big deal i Italien och att prostitution där till och med är lagligt under vissa former. Hade varit intressant att se debatten efteråt när PK-folket skall kritisera en man med invandrarbakgrund för hans o-svenska synsätt.
Citera
2020-05-19, 13:25
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
TVÅ anställda? På paolos företag ? Som producerar pasta och massa mat och allt möjligt? Ha ha ha ha var är detta för företag, outsourcat till 100%? Ha ha ha!! Det är ju inte ens paolos pasta då!

Helt rätt, hans insats är att mot ersättning upplåta sitt namn och visst arbete åt Evanoff group via peoples kitchen. Samma sak med hans krogar och hans hotell
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det är ett fåmansbolag - inte Ericsson - som hon har agerat VD för.

Det är inte hennes "fel" att exmaken är en idiot och kapitalförstörare utan dess like. Men likaväl påverkar det även hennes framtidsmöjligheter och henne ekonomiska situation.

Men hon kanske redan har en ny snubbe och bryr sig inte nämnvärt? Nu har hon i alla fall en bra anledning att lämna skutan slutgiltigen - och låta Elin ta över (om hon fortfarande är med i bilden)

Såg bilder på exfrugan hon är ju snygg!! Kan lätt skaffa en rik advokat att gifta sig med ha ha ha

Det kanske hon redan gjort? Vem dumpade hon Paolo till fördel för?
Citera
Medlem
Paolo drev väl framgångsrikt en kampanj att legalisera proffsboxning i Sverige förut?

Kanske han kommer göra samma sak med prostitution nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in