2020-05-16, 10:46
Medlem
Är bruden, horan, lika utfattig och utsatt som alla (media och folk på sociala medier) försöker få det att framstå? Bilden jag har fått uppmålad är att tjejen är en ung fattig utsatt tjej som kommit hit från något öststatsland i hopp om att få jobb men blivit intvingad i prostitution och lever i en smutsig källare där hon knappt får någon mat eller har tillgång till säng eller dusch.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Kärlek?

Pablo var knappast på jakt efter kärkek eller bekrätelse, han ville ha en utlösning.

Det magstarka är att TV4 direkt ger honom sändningstid att gråta ut i TV-soffan. Vilket enligt mig drar ner den kanalen till samma nivå som Roberto.
Precis, folk är som vanligt dumsnälla och dömer direkt. Han ville ha ett ösapå sex med pengar som insats och inte spel och ljugerier att hon är hans rätta livet ut. Ett råknull vilket damerna från Asien är vana vid och gillar då det brukar gå snabbt så det kan gå in på mobilen igen och ringa mamma att pengar kommer till barnen.

Hade han tagit henne till S, låst in henne och sålt henne, ja då ... Vem gjorde det av batikhäxornas guldgossar eller var det en annan dam? Varför straffas dom inte, blir utslängda...

Räcker att räcka ut sin skamtunga till P. Bra att knulleriet fick ett ansikte och damen kunde ha ett konto att switcha till. Alla nöjda utom moralens hycklare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Måste vara jobbigt att ständigt gå runt och moralpanika över vad vuxna människor gör av fri vilja i sovrummet. Hoppas du hittar en bättre hobby och en lite lugnare livsstil!

Puss

Finns ingen panik från min sida. Det är bara intressant att se att någon verkligen är så korkad och lättlurad som du.

Du drömmer väl om en egen "pretty woman" som skulle förälska sig i torsken?
Citera
2020-05-16, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Förmodligen bara flyttat till en annan lägenhet. Bordellägaren är ju den stora boven här, men har inte läst någonting om det.

Nej ofta är det en helt ovetande lägenhetsinnehavare som hyr ut stället till någon som verkar vettig. Sen används lägenheten till detta istället. Så ägaren åker inte dit för koppleri eller så. Den prostituerade blir bara vräkt, och ja nu har hon hyrt ett annat ställe i annan stad.
Citera
2020-05-16, 10:47
Medlem
Verkisto2s avatar
Hur tänkte de elva torskarna vad gäller spridande av covid19? Elva män som har nära kontakt med en kvinna i en lägenhet. Insåg de vilka risker de tog? Anta att den första mannen var smittad av viruset. Han kanske smittade kvinnan, som i sin tur smittade de resterande männen. Dessa elva män ger sig sedan ut i samhället och sprider smittan vidare. Oerhört oansvarigt.
Citera
2020-05-16, 10:48
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Fast flashbackare, de räcker nu. Han har erkänt och står för vad han gjort mer än någon annan och killen mår fruuuuktansvärt dåligt psykiskt och ja de är rätt åt han han ska må dåligt, men lät det stanna där. Man ska inte sparka på någon som ligger ner, det hade ingen av er heller vilja att någon gör på er. Sluta gömma er bakom skärmen och hata, låt killen vara nu han står redan sitt kast.

Det är lite svårt att förstå vad du menade!

Vem skulle gömma sig bakom en skärm? Du eller Jag?
Jag har många gånger skrivit vem jag är och var jag till och med bor, ja så är det.
Då vågar man stå för sina åsikter! Eller hur?

Det är väl inget i det jag skrivit som är en spark mot Paolo, bara ren fakta! Eller hur?

Rulkragen
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Häktet?

Han har inte varit häktad. Han förhördes på plats och släpptes sedan.

Jag fattar inte hur media fick info om detta? Var det han själv som berättade? Läckte polisen?
Senast redigerad av okok1 2020-05-16 kl. 10:50.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Sverige är ändå ett jävla märkligt land! PR är en person som har byggt en hel karriär på sin ganster-image! Att han har misshandlat x antal personer grovt har inte varit något problem men köper man sex, då jävlar!

Misshandla oskyldiga, helt ok, det är ju svenska män som drabbas och de är svin ändå! Men att köpa sex är förkastligt, då det är fattiga som drabbas!

Vad är kriteriet för vad som är fel? Att offret är den som det är mest synd om?

Japp, detta var min första tanke också så fort jag hörde om detta igår. Visst, Paolo är ju driven och säkert hyfsat smart, men han har ju i princip byggt sitt imperium på att han var känd för att sparka ner folk!

Ungefär som att Virtanen skulle dyka upp i Tv och säga: ”jo visst man har ju gjort en del dumt i sina dar va, men den hemska sanningen är ju att man hade rätt kul de där somrarna... Men det är bakom mig nu, här är min bok ”Viril som en hingst” där jag presenterar härliga knull-tips för alla och envar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Fast varför känna behovet av att ligga med ett rumänskt luder för det? När han har en dunderhet 25årig flickvän han kan tillfredsställa varje natt? Uppenbart att han lider av demoner på något sätt.

Bra fråga faktiskt. Men det är tydligt nu att han aldrig lämnade det kriminella livet utan det har nog följt med honom hela tiden.

Tror inte tjejen är så sexsugen därav att Paolo sökte sig till andra ställen.
Citera
2020-05-16, 10:49
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Läkte polisen?

Läcker? Ett sådan här tips är värt många pengar hos Aftonhoran.
Citera
2020-05-16, 10:50
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-right
Tror inte tjejen är så sexsugen därav att Paolo sökte sig till andra ställen.

Klassisk manlig bortförklaring till snedsteg, skyll på tjejen.
Citera
2020-05-16, 10:52
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mali2008
Bruden han är med verkar inte vara smartare, löpning tillsammans i morse.
Lämnar man inte ett sådant beteende direkt?
Tillsammans med R?

Hon verkar ha ett otroligt bekräftelsebehov !

Ska lämna sociala medier .. men har redan gjort två inlägg , samt flera storys !

Känns sjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in