2020-05-19, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Här spekuleras det hej vilt. Fattar ni inte att PR mår förbannat dåligt utan era jävla antydningar helt utan underbyggnad, jävla skavllerpack
Han har gjort bort sig ok, men han har fan inte mördat lemlästat eller våldtagit någon
Han har knullat en öststatshora som långt ifrån har gjort detta enbart i Sverige.
Om hon mår dåligt," viket jag tvivlar starkt på" så inte beror det på PR.
Han ligger ner nu, och jag hoppas vid gud att han reser sig på 9 och plattar till er jävla skvaller kärringar
Är ni helt fria från kriminalitet? Enligt Svensk lag då. Skulle inte tro det, ni gottar er åt andras olycka thats it
Hur många chanser tycker du PR ska få av Sverige? Hans ungdomskriminalitet belönae man, inte straffade. Nu har han fastnat med snorren i brevlådan, ett ickebrott men går för mycket mot rådande religion i det samhälle som skapat Paolo. Bakom varje framgångsrik blatte döljer sig en kriminell typ

Själv tycker jag att Paolo är osympatisk, inte mer än så. Men det är alltid kul när det sticks hål på luftslott.
Citera
2020-05-19, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mio666
Paolo drev väl framgångsrikt en kampanj att legalisera proffsboxning i Sverige förut?

Kanske han kommer göra samma sak med prostitution nu.

Det är svårt att göra en pudel. Han har redan gått ut i TV och sagt att det han gjorde är det lägsta man kan göra.
Citera
2020-05-19, 13:27
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag hade ett kort telefonsamtal med en gammal kollega, där jag upplysningsvis hörde mig för. Hans kommentar var bla att Paolo är frekvent kund hos stadens horor. Det talar emot Paolos egna påstående om att det var första gången. Jag litar trots allt mer på en polis än PR själv.

Vad sa han om hazarerna?
Citera
2020-05-19, 13:29
Medlem
Mosbulles avatar
Paolos tjej borde nog kolla om hon smittats av HIV eller klamydian... just saying...

Citera
2020-05-19, 13:30
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Hur många chanser tycker du PR ska få av Sverige? Hans ungdomskriminalitet belönae man, inte straffade. Nu har han fastnat med snorren i brevlådan, ett ickebrott men går för mycket mot rådande religion i det samhälle som skapat Paolo. Bakom varje framgångsrik blatte döljer sig en kriminell typ

Själv tycker jag att Paolo är osympatisk, inte mer än så. Men det är alltid kul när det sticks hål på luftslott.
Det han gjorde för 30 år sedan skiter jag i, har du inte gjort något dumt i unga år?
Balle? Sådan skit svarar jag inte på
Citera
2020-05-19, 13:31
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Jag är drogfri sen 4 år ! Mitt enda missbruk i livet är med horor, precis som paolo!

Ok då blev det tydligt tack ska du ha vännen ! ha ha ha jag blev förvirrad!

Jar äg väl kriminell enligt rådande lagstifning. Som tur är får jag bara böter och ingen bryr sig om en nerknarad idiotbög som mig själv så det är nog ganska lugnt för mig även om jag åker dit! Tur att jag inte jobbar som förskollärare eller nåt för då hade jag nog blivit sparkad om jag blev gripen, dom hade väl tyckt jag är nån slags pedofil eller något!

Räckte det verkligen för paolo att bli kickad av alla sina jobb? Är dom för brott skäl nog att bli sparkad? Eller han kanske hade något osäkert anställningsavtal!!

Han har inte varit anställd någonstans utan bara haft olika samarbeten och varit delägare i företag. Så han har inte en vanlig anställningstrygghet.
Citera
2020-05-19, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rysk-Bot
Det är det som är så pinsamt med svenskar.

Alla kvinnor på instagram som tuggar fradga över detta.
Alla boomers på facebook som skriver uppsatser om vad de tycker om PR.

Samtiding pågår all den skit du nämner och allt annat som följer med det. Det vågar de inte yppa ett ord om.
Och nåt som de förmodligen inte vet är att många av dessa fiina män som kommer hit förlorade sin oskuld på just en bordell. En gammal tradition i vissa länder
Citera
2020-05-19, 13:32
Medlem
Citat:

Jag tycker han har fått sina chanser av Sverige till och med några chanser för mycket han vill ju inte bättra sig.
Citera
2020-05-19, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungsbacken
Han kunde spelat lite på sin invandrarbakgrund där, att det inte är lika big deal i Italien och att prostitution där till och med är lagligt under vissa former. Hade varit intressant att se debatten efteråt när PK-folket skall kritisera en man med invandrarbakgrund för hans o-svenska synsätt.
Prostituerade är vanlig syn i Italien. Det är lagligt med handel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Ja det tro fan att detta är strikt bizzniz.
Inget annat!!
Med kvinnor som säljer sex.
De från Nigeria och Paolos ”tjej”.
Och med handlare som skall ha sin del av det ekonomiska utfallet.

Men sen om det i 100% av fallen är tvång med i bilden eller om det finns inslag av frihet från kvinnor som önskar att tjäna pengar via att sälja sex ... ja det är mycket troligt.

Men lik förbannat är detta enligt lagstiftaren i Sverige; -Sexhandel.
Vilket är förbjudet att ”handla” med och att förmedla i Sverige.

,
Med tanke på att de rumänska tjejerna bra månader tjänar som om de haft jobb i butik i hemlandet som de inte kan få eftersom de är romer så är väl den frivilliga biten hellre än att få de sociala bidrag som är mycket litet, inte svårt att välja mellan att ens familj kan ha mer än ett skjul att bo i
Citera
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Jag gottar mig inte i hans olycka, jag tycker lite synd om honom men framförallt hans familj och barn tänk vad dom för lida igenom i skolan!! Pinsamma tystnader och hela köret!! ha ha ha ... kan inte vara kul med svensk pinsam tystnad den känner vi nog alla till... usch!!

Köpa sex av östatsthora i sverige inte så smart! han visste ju att detta skulle kunna bli konsekvensen! jag fattar om pungen varit överfylld nu i coronatider men han borde dratt en handtralla eller åkt till danmark som jag och alla andra!
Hur fan skulle han kunna veta att just den lägenheten var bevakad? Inget är givet, men jag håller med om att man går öht. inte till sådana ställen, men det är ju jag det.
Citera
2020-05-19, 13:34
Medlem
Citat:

Bra sagt

och exakt: tv4, Hillebrant mfl har SKAPAT Paolos framgång
Han har blitt förlåten, framlyft
Han borde va tacksam, nu skiter han dem i ansiktet istället
Senast redigerad av Stina2017 2020-05-19 kl. 13:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in