2020-05-16, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sshk1
I min bekantskapskrets svarar 0 personer att de köpt sex.
Möjligen någon som smyger men ändå representativt....

Representativt på det sättet att folk som betalar/har betalt för sex nekar till det...
Citera
2020-05-16, 12:39
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Man kan dock bli dömd för oaktsam våldtäkt om det går att bevisa att man visste om att det var traffickingoffer man köpte.

Om det är en våldtäkt så borde polisen från sexualbrottsroteln gå in i lägenheten med dragna pistoler. Men det gjorde dom aldrig. Dom satt snällt i sin spaningsbil och väntade på att kunderna kom ut efter fullbordad handling. Jag har sett på tv att polisen jobbar på det sättet, annars kan dom aldrig få fast kunderna. Man har valt att kalla det mesta för våldtäkt som ett resultat av politiska påtryckningar, därför måste man skapa kodord för vad som är våldtäkt och vad som är "våldtäkt".

Bögdesignern som tog en kompis penis i munnen på en fest misstänktes för våldtäkt. Ska man bunta honom i samma grupp som fem främmande gruppvåldtäktsmän som nästan har ihjäl en tjej på öppen gata? Det är en politisk diskussion, och idag tycker man att man ska göra det.
Citera
2020-05-16, 12:40
Medlem
Haha nu ska såklart grovfeministen Maggio stå på Expressens framsida och beklaga sig över Paolos positiva tummen-upp bild. Gå Paolo!
Citera
2020-05-16, 12:40
Medlem
Tarrous avatar
Vad finns det för källor på att Paolos val av prostituerad skulle vara i 30 års åldern, bortsett bilderna i annonsen som uppenbart är fake?
Citera
2020-05-16, 12:41
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vi vet inte vad Elin och Paolo sagt till varandra än, vet inte om det är så relevant kring vår diskussion kring sexköp eller inte.

Jag gissar att flickvännen är rejält förbannad att han springer på illegala lägenhetsbordeller mitt i natten och köper sex av en hitrest prostituerad kvinna från ett av Europas fattigaste länder. Sannolikheten för att hon är offer för trafficking och människohandel är överhängande.

Det känns som att du vill bagatellisera Paolos brott och grova övertramp mot flickvännen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissunge
Jag med. Jag har alltid avfärdat alla hans inlägg som påhitt, eftersom han är en notorisk lögnare.

Jo, han är löjlig, då han vill ge intryck av att vara så berest, tjäna miljoner och känna alla. Och de enda han har att bevisa detta för är oss, flashback-mobben.

Men han verkar ha någon sorts koll på Stockholm. Så egentligen borde jag inte vara så förvånad över att han visste lite om Paolo.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erasmus11
Hade Paolo gått till en svensk självständig eskort hade det varit en sak, men nu har han faktiskt typ köat till en stackars människohandelflicka från Östeuropa.
Hela grejen är väldigt intressant, förmodligen var han nog full helt enkelt.

Kan man få info om tjejen? "En stackars människohandelflicka" - I 30-årsåldern?
Får gärna komma med mer info om du har något som säger att hon är tvingad till prostitution.
Citera
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av soet-goete
Jag håller med om detta, det är något väldigt slemmigt över att betala 1500kr för att få förgripa sig på en annan människa. Många torskar härinne verkar rörande överens om att alla tjejer gör detta frivilligt och att det är någon form av cool grej.
Jag tycker att man mer är en looser med mindervärdeskomplex menmen.

Hade det inte varit frivilligt så hade rubriceringen blivit våldtäkt. Med andra ord ska du aldrig gå till en tandläkare som behöver titta i din illuktande käft eller ta hjälp av gubben som kör slambilen för att komma och hämta upp ditt bajs. Tänk på att de är offer för fan!! Det är ingen cool grej!!1
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Din bekantskapskrets är inte representativ.

Herregud, vad umgås du med för folk?

Det undrar jag också nu.

Kanske ska säga att jag räknade in mig själv i de 30 och var en av dem som inte hade gått till någon prostituerad, inte än iaf kanske jag ska tillägga för jag är väl egentligen inte emot det.

Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Måste ha missuppfattat dig, men menar du att 28 st av 30 st hade gått till prostituerade?

Ja.
Citera
2020-05-16, 12:42
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Haha nu ska såklart grovfeministen Maggio stå på Expressens framsida och beklaga sig över Paolos positiva tummen-upp bild. Gå Paolo!

Två dygn efter sin betalda våldtäkt är Paolo Roberto redo att bygga upp SIG SJÄLV igen genom, trumvirvel, ännu mera träning och like-fiske. Hur ska HON och alla andra kvinnor i hennes situation byggas upp? Får hon möjlighet att resa sig igen” - V. Maggio
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Nej! Jag tycker han gör bra ifrån sig. Blev faktiskt positivt överraskad, han är på gång och gör sitt precis som vanligt, förutom att han också öppet sagt att han ska besöka psykolog och jobba med sina problem. Så ska det vara, önskar honom all lycka till och att han snart är på fötterna igen.
Alla moralpoliser är inte glada.
Först ska man få honom att offentligt krypa på knäna i tron att det ska bli bättre, men det har ingen någon tanke på.
När han sen dagen efter inte verkar totalt knäckt får dom frispel.
Straffet för detta moralbrott ska vara högt då det är det värsta brott man kan göra, ekonomisk misär, psykiskt totalt knäckt och gärna självmord.
Citera
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Joa9aR/paolo-robertos-flickvan-tackar-for-stodet

Ni som tycker Robertos nuvarande är "snygg" vad har ni för smak egentligen??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in