2020-05-18, 13:20
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djmannen
Tydligen greps även en känd journalist samtidigt i samma razzia, nån som vet vem?
Undrar samma, det ska tydligen "stå på Flashback" men jag hittar ej.
Citera
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur vet du det?
Skojar du?

För att det är allmänt känt att han är född som pojke i Sverige och härstammar från Italien.
Citera
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
De visste väl fan inte vad gubbar som går in i en port ska göra. De kan komma dit med vin, mat eller en första förbandslåda. Hur fan ska polisen veta vad det har tänkt i sina huvuden att göra?

Ska de hoppa på varenda man som går in i den porten då? Du skulle inte bli så lite upprörd om de gjorde det också. Du saknar logiskt tänkande.

Ja, det måste dom ju göra, om det är ett så allvarligt brott med så förödande konsekvenser för brottsoffret som man uppger.
Citera
2020-05-18, 13:21
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Varför erkänner Paolo och andra, när man ändå inte blir förlåten, utan häxjakten pågår med ännu tillökad fart?

Jag tror han ville brösta det och visa att han har ryggrad och "äger sin smuts" och att det även i detta sammanhang skulle räcka för beundran på grund av den egenskapen och på så sätt rädda lite av allt som gått förlorat..

Senaste posten (som nu är borttagen) på instagram där han med tummen upp i ottan som vanligt skulle ut och springa tyder på det tycker jag, "man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke liksom" var väl budskapet till oss andra med en önskan om idoldyrkan för den inställningen....
Citera
2020-05-18, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Ja, det måste dom ju göra, om det är ett så allvarligt brott med så förödande konsekvenser för brottsoffret som man uppger.
Yes jag håller med. Varför vänta riskera psykologiska effekter efter köpet och inte innan
Citera
2020-05-18, 13:23
Medlem
Ingen mer farmen med en spännig programledare. Ser alltid ut som han har nitat någon när han kommer gående på skogsvägen.
Citera
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Och hur ska de veta att en man som går in i en port ska köpa sex eller våldta någon tänker du dig?

Är du på riktigt? Om du sitter och spanar mot en port och är van att läsa människor är det inte så svårt. Kontrollera mobilen och se om möte är bestämt. Finns kontanter? Done deal.

Nej, det är alltså inget riktigt brott.
Citera
Medlem
Jag fick just en HELT fantastisk idé. Lås in Paolo ett litet kalt rum med en smutsig madrass på golvet i en andrahandslägenhet. Ta ifrån honom hans pass och telefon. Hota och slå honom om han kinkar. Låt honom bli riktigt saftigt r*vkn*llad uppemot ungefär 10-12 gånger om dagen av feta gamla otvättade gubbar eller alternativt få herrarnas organ djupt nedtryckt i halsen medan de sliter i det som finns kvar av hans huvudhår så att han nästan kräks och knappt kan andas. Låt detta pågå utan paus i flera månader. Detta är tyvärr verkligheten för väldigt många prostituerade och alla ni som tycker att det är helt okej det han har gjort kan ju rimligtvis inte se ett enda problem med ovan förslag. Ta och ge?
Citera
2020-05-18, 13:24
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Skojar du?

För att det är allmänt känt att han är född som pojke i Sverige och härstammar från Italien.
Svara inte ens den idioten, det går inte in.

Jag har nu utsett paolo till urtypen för kvinnoutnyttjare, en sådan slemtorsk som inte kan få ligga utan att flexa på insta eller betala för skiten. haha, vilken imbecill nolla denne är. 1500 till en stackars utnyttjad tös från forna östblocket, förnedrad av the Italian Stallion.

gå o dö paolo, skäms o gräv ner dig.
Citera
2020-05-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Compassgrrl
Jag fick just en HELT fantastisk idé. Lås in Paolo ett litet kalt rum med en smutsig madrass på golvet i en andrahandslägenhet. Ta ifrån honom hans pass och telefon. Hota och slå honom om han kinkar. Låt honom bli riktigt saftigt r*vkn*llad uppemot ungefär 10-12 gånger om dagen av feta gamla otvättade gubbar eller alternativt få herrarnas organ djupt nedtryckt i halsen medan de sliter i det som finns kvar av hans huvudhår så att han nästan kräks och knappt kan andas. Låt detta pågå utan paus i flera månader. Detta är tyvärr verkligheten för väldigt många prostituerade och alla ni som tycker att det är helt okej det han har gjort kan ju rimligtvis inte se ett enda problem med ovan förslag. Ta och ge?
Vad tycker du om att poliserna väntade efter köpet och inte försökte stoppa innan. Vi pratar om brottsoffret eller hur?
Citera
2020-05-18, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur vet du det?

Att Paolo inte är en flicka kan vi nog känna oss rätt säkra på skulle jag säga. Kan aldrig veta till 100% men rätt säker är jag på det.
Citera
2020-05-18, 13:27
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Alltså jag säger inte att Hugh Grant var i Brad Pitt's klass, men han såg för bra ut och hade alldeles för hög status rent socialt, för att springa efter svarta crackhoror, lol. Som sagt, fel i skallen på Hugh Grant, inget snack om saken. Paolo å andra sidan har aldrig varit snygg, och han ser ju inte direkt bättre ut nu när han är 51, så i hans fall är det lite mer förståeligt om han betalar fitta.

Kanske det, men ska man ta sådana risker som Paolo Roberto gjorde där det kan straffa sig hårt, ja då är det bäst att horan i fråga är en skönhet från en annan värld. I Hugh Grant's fall var det ju inga större sociala konsekvenser, han är ju liksom skådespelare och bodde inte i moralpanikens högborg. Han var liksom inte poster boy åt olika företag. Paolo Roberto har fått hela sitt liv förstört över en total skitsak. Ganska märkligt egentligen, med tanke på hur sexualliberalt Sverige är i övrigt.

Är det vekligen helt sant att PR liksom ej skulle ha haft utseende el charm på sin sida? Nu e ju jag förvisso 100% hetro men rent gennerelt (särskillt för i tiden) ansågs väl han vara en italjensk (framgångsrik också) matcho man med utseendet på sin sida? Tror knappast att hans utseende hade nått med saken att göra (han 51 hade ju dessutom en 25 årig tjej), Tror snarare att det handlade om att han ville ha variation el att flickvännen var seg i sängen etc. Att då vara otrogen blir svårt när man är känd. Alternativt kanske han går i gång på att köpa osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in