Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2020-05-16, 19:44
Medlem
Har en fråga om kommentarer. Jag har två stycken konton, ett "vanligt" och ett som jag bara skriver kommentarer med när jag känner att det är värt att göra det. Har märkt att ibland så är min kommentar inte synlig för andra, detta märker jag när jag läser kommentarsfältet med mitt vanliga konto och lägger märket till att min kommentar inte går att finna. Loggar då in på mitt "kommentarskonto" och ser kommentaren högst upp, sorterar efter nyast, scrollar ned och hittar den, loggar in på mitt vanliga igen och letar upp stället där den ska stå, men det finns ingenting där. Aldrig några svar eller upp/ned-tummar heller så det är uppenbart att den inte syns för någon förutom mig själv när är inloggad på just det kontot. Detta är ingenting som alltid händer, men har märkt det flera gånger nu. Vad kan detta bero på?
Citera
2020-05-18, 00:58
Medlem
Anmäla en Youtube kanal

Hur anmäler jag en Youtube kanal för för "sexuell karaktär"?
Jag vet att man kan anmäla videoklipp för "sexuell karaktär" men inte en hel kanal...
Citera
2020-05-18, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisfuckedup
Hur anmäler jag en Youtube kanal för för "sexuell karaktär"?
Jag vet att man kan anmäla videoklipp för "sexuell karaktär" men inte en hel kanal...

Fungerar inte youtube så att när du fått 3 strikes för videos låses din kanal? Vet de va så förut iaf, om de är så nu vet jag dock inte.

EDIT: Lite Google gör tricket ibland, https://www.google.se/amp/s/www.wikihow.com/Report-a-Channel-on-YouTube%3famp=1
Mvh
Senast redigerad av Abius 2020-05-18 kl. 01:05.
Citera
2020-05-19, 15:34
Medlem
-Livet-s avatar
Går det att ta bort "Se alla kommentarer som postas efter dej SOM INTE HAR NÅNTING MED DITT SVAR ATT GÖRA"-funktionen? Går att trycka på "Stäng av aviseringar och svar" MEN DÅ SLUTAR ALLA SVAR ATT NOTIFISERAS
Senast redigerad av -Livet- 2020-05-19 kl. 15:39.
Citera
2020-05-22, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abius
Fungerar inte youtube så att när du fått 3 strikes för videos låses din kanal? Vet de va så förut iaf, om de är så nu vet jag dock inte.

EDIT: Lite Google gör tricket ibland, https://www.google.se/amp/s/www.wikihow.com/Report-a-Channel-on-YouTube%3famp=1
Mvh

Tack så mycket!
Citera
2020-06-07, 19:19
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Youtube och hur videorna buffrar

i videofönstret finns ju i nederkant den röda pricken som visar var i videon man är och den lämnar rött efter sig. framför röda pricken är det ljusgrått en bit framåt och sen övergår det till en mörkare grå färg.

detta är väl för att visa vad som hunnit buffrats, alltså lästs in och är redo att spelas upp, den ljust gråa delen av searchbaren och det mörkare i slutet av videon ärdet som ännu inte buffrats. eller?

men nu till det konstiga, när jag vill hoppa framåt en bit inom det ljugråa buffrade fältet så kommer det upp en buffersymbol och det tar sekunder innan det rullar på. och inte ens hoppa bakåt 20 sekunder till det som bevisligen just buffrats så kommer den roterande vita cirkeln, buffersymbolen fram

är det bara design och utseende de här grejerna och betyder inte ett skit ??

jag har snabbt internet direktanslutet med nätverkskabel. kan inte vara min dator eller nåt det beror på. det är endast youtube som är cp och annat går fort som fan..drar hem 4gigs torrentfiler på 3-5 min

ska man behöva lägga ner youtube för att det är skräp?
Citera
2020-06-16, 23:36
Medlem
Elementarts avatar
Nu under kvällen så har reklam börjat dyka upp igen på youtube, hur blir man av med dessa? Jag använder Brave-browsern o har inte haft problem med reklam tidigare. Behöver man installera någon adblocker nu?
Citera
2020-06-19, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apparentlyso
Har ett supergammalt Youtube konto.
Finns information om hur man kommer in på gamla konton, jag har tillgång till lösenord och användarnamn. Men det står "det går inte att göra anspråk på det här youtube-kontot".
Nån som sitter på en lösning?

Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Förmodligen nedstängt av Youtube. Har för mig att dom rensade bland registrerade och gamla konton för ett tag sedan

Men kontot är sökbart på Youtube. Problemet är bara att jag har gjort alla uppladdade videoklipp privata, så kan inte se dem om jag inte lyckas logga in.
Men spellistor osv är fullt synliga, så kontot lär ju finnas kvar
Citera
2020-06-19, 21:11
Medlem
U-235s avatar
Tycker var och varannat klipp numera har undertexter på som default. Är det något nytt eller har jag missat något. Finns det inget jag kan göra för att stänga av dessa utan att behöva göra det manuellt i varje klipp? Störigt.
Citera
2020-06-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-235
Tycker var och varannat klipp numera har undertexter på som default. Är det något nytt eller har jag missat något. Finns det inget jag kan göra för att stänga av dessa utan att behöva göra det manuellt i varje klipp? Störigt.

Kollar du på telefon/surfplatta eller dator?
Jag har aldrig varit med om det via dator. Men det händer ofta när jag kollar via surfplatta och ska trycka till helskärm, att jag råkar trycka på textning samtidigt.
Citera
2020-06-20, 00:07
Medlem
U-235s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Kollar du på telefon/surfplatta eller dator?
Jag har aldrig varit med om det via dator. Men det händer ofta när jag kollar via surfplatta och ska trycka till helskärm, att jag råkar trycka på textning samtidigt.
Kollar 99.9% via paddan.
Citera
2020-06-22, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-235
Kollar 99.9% via paddan.

Det beror inte på att du kommer åt knappen för textning då? Eller är texten på även på innan du trycker på helskärmsläget? Kollar du via appen eller via vanliga hemsidan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in