2020-05-17, 22:05
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
1,2,3,4,5? Hur många är det nu? Allt för att få diskutera ett program på tv. Är djupt orolig över hur du ska hantera att gå vidare sen, glöm inte att ta dina piller bara.

Du bör nog vara mer orolig för ditt befinnande som har tokkoll på andra istället för ditt eget liv i orten.
Dina inlägg gör alla här inne lite rädda för hur du egentligen mår. Hoppas att du mår bra, eller hur är det?
2020-05-17, 22:05
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Undra vems kärlek Lennie kommer välja, Amilias eller Mergims, eller kommer han fly från båda psykopaterna genom att ta första bästa tåg upp till Sundsvall?

Jag tycker att Lennie ska åka hem till lugnet, distansen och vackra Sundsvall där han får umgås med de personer som förstår att behandla honom med kärlek och respekt. Tror faktiskt han väljer Annas famn som han pratar så mycket om.
2020-05-17, 22:06
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avokadosushi
Hej,
Vänligen ta bort denna kommentar snarast. Jag känner henne privat och skulle kunna skriva på ett papper om att ge dig 1 000 000 kr imorgon om det var hon som har kontot. Då jag vet att det INTE är hon som är kontoansvarig för det nuvarande kontot, eller tidigare konton, är det oerhört fel att hänga ut en privatperson på det här sättet. Det är bara skämmigt för dig när det du skriver inte är sant. Oavsett vem man röstar på inför finalen ska ingen behöva hängas ut, och SÄRSKILT inte en oskyldig privatperson i detta sammanhang. Jag själv hoppas att Sami vinner, men bara för det går jag inte på och kritiserar någon som inte tycker likadant. Jag personligen vet att den du hängde ut inte har NÅGOT som helst emot Sami, och tycker om honom som person. Så att hänga ut henne här är fruktansvärt onödigt när du inte har några belägg.

Så jag ber dig, vänligen ta bort din kommentar så snart som möjligt.
Hör gärna av dig till mig i pm om du har någon fundering.

//B

Håller med ingen ska behöva hängas ut sådär
Jag fick ju dåligt samvete bara att jag gissat på vad personens namn slutade på för bokstav.
2020-05-17, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Hoppas för Jasmines skull att hennes spraytan lägger sig under natten. Ser ut som att hon varit nere i en skorsten. Har bara sett sämre och sämre ut senaste timmarna

Det är ju bara gulligt med några skavanker. Alla kan inte vara perfekta
2020-05-17, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avokadosushi
Hej,
Vänligen ta bort denna kommentar snarast. Jag känner henne privat och skulle kunna skriva på ett papper om att ge dig 1 000 000 kr imorgon om det var hon som har kontot. Då jag vet att det INTE är hon som är kontoansvarig för det nuvarande kontot, eller tidigare konton, är det oerhört fel att hänga ut en privatperson på det här sättet. Det är bara skämmigt för dig när det du skriver inte är sant. Oavsett vem man röstar på inför finalen ska ingen behöva hängas ut, och SÄRSKILT inte en oskyldig privatperson i detta sammanhang. Jag själv hoppas att Sami vinner, men bara för det går jag inte på och kritiserar någon som inte tycker likadant. Jag personligen vet att den du hängde ut inte har NÅGOT som helst emot Sami, och tycker om honom som person. Så att hänga ut henne här är fruktansvärt onödigt när du inte har några belägg.

Så jag ber dig, vänligen ta bort din kommentar så snart som möjligt.
Hör gärna av dig till mig i pm om du har någon fundering.

//B

tyvärr går det inte att ta bort inlägg du får kontakta moderator isåfall
2020-05-17, 22:08
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Så sant min käre vän.
Julia är den enda värdiga vinnaren av årets PK-förpestade säsong, men eftersom hon tyvärr åkte lägger jag mina röster på den minst ovärdige som överraskande nog inte myglats ut av fyran. Nämligen SAMI.

Har även engagerat min pappa och min morbror, så sex röster på Sami från släkten Gnome.

Så härligt att den fjollige lille kakelalbanen inte kom vidare, det värmer mitt hjärta. Om nu bara Sami snyter millen framför näsan på den skuttande ryggradslöse klyktattaren och den blonderade vrålapan så är min lycka så stor den kan bli utan Julia.

MVH/Gnomegirl.

Härligt att du kikar in Gnome. Vår kära blev tyvärr bortfintad men Jullan är den som säkert tar det bäst. Skall kolla imorgon på Jullans Instagram och se Svantekillen. Spånken ligger på kylning för imorgon när Big Sam krossar.
2020-05-17, 22:10
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Jaha ok..vad pratar vi då för genre?
Som jag hellre hade velat höra eller som jag tycker är smörja? Smörjan är låtar som ”This is the moment” eller ”jag gillar salami”. Hade hellre hört dansband på festerna än dessa låtar som jag precis nämnde. Om det var det du undrade över.

Ta inte ut din okulturella ilska på mig dock! Skämt åsido.

OnT: Rösta på Sami!
2020-05-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Härligt att du kikar in Gnome. Vår kära blev tyvärr bortfintad men Jullan är den som säkert tar det bäst. Skall kolla imorgon på Jullans Instagram och se Svantekillen. Spånken ligger på kylning för imorgon när Big Sam krossar.
Ja, imorgon struntar jag i nykterhet och kommer öppna champagne för att fira att Sami vinner BB2020!!!

Nu får de lyssna på sin låt, blev bra med tanke på förutsättningarna. Enbart Samis förtjänst, Jasmines bidrag var mest idioti.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tyvärr går det inte att ta bort inlägg du får kontakta moderator isåfall

Ok, jag förstår. Du kan inte redigera inlägget och därigenom ta bort det du skrev och uppdatera det? Om inte det går, kan du kontakta moderator annars och be om att få det borttaget? Känns som att du är en god person innerst inne, vilket jag märker nu. Tack.
Medlem
__Alez__s avatar
Fint att se Sami rörd av tittarhälsningarna. Sa i bikten att de som skrev skulle höra av sig för han ville prata personligen med dem.

Han skulle bara veta hur många vi är.
2020-05-17, 22:12
Medlem
xrlpyts avatar
Blir det inte fler avsnitt för deltagarna?
2020-05-17, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Fint att se Sami rörd av tittarhälsningarna. Sa i bikten att de som skrev skulle höra av sig för han ville prata personligen med dem.

Han skulle bara veta hur många vi är.

Han var så oerhört fin i bikten när han talade om tittarhälsningarna, blev gråtfärdig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in