2020-05-17, 21:10
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hur reagerade Jassa på det?

Inte så mycket. Hon kommenterade det lite snabbt efter avsnittet med att Ami berättade för Julia.
2020-05-17, 21:11
Medlem
Raskaoverisens avatar
Julias första kund efter BB är inte mindre än den världskända Svenska sångerskan Zara L
https://www.instagram.com/p/CATMEU2nEL_/
2020-05-17, 21:13
Medlem
Jassa heeeelt fläckig. Inget vatten på 8 timmar var instruktionen. Ja, inte vackert...
2020-05-17, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Julias första kund efter BB är inte mindre än den världskända Svenska sångerskan Zara L
Zara Larsson har varit kund hos Julia flera gånger innan BB också. Hon pratade om det i huset.
2020-05-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Men hur sjuk är du egentligen? Gör personen något brottsligt? Har personen skrivit värre saker än vad som skrivits här? Du står bakom att användare i tråden outas också då antar jag? Det är det här som bevisar hur sjuka i huvudet vissa av er är här, ni går till sådana extrema gränser för att ni tycker om Sami så mycket. Hänger ut ett konto med vadå? 500 följare? Aldrig varit med om en tråd på flashback med så lättkränkta användare, helt otroligt.

stick till familjeliv om du inte klarar av icke pk flashback
2020-05-17, 21:17
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Zara Larsson har varit kund hos Julia flera gånger innan BB också. Hon pratade om det i huset.
Jo det vet jag
Men detta är ifrån idag och Julias första dag på Salongen efter BB
2020-05-17, 21:18
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Julia är det finaste vi har! 😘

Imorgon blir en riktigt fin dag för Sami. Han ÄR BB2020. Utan honom (och PW the outfucker) hade säsongen varit så jääävla dålig.

Så sant min käre vän.
Julia är den enda värdiga vinnaren av årets PK-förpestade säsong, men eftersom hon tyvärr åkte lägger jag mina röster på den minst ovärdige som överraskande nog inte myglats ut av fyran. Nämligen SAMI.

Har även engagerat min pappa och min morbror, så sex röster på Sami från släkten Gnome.

Så härligt att den fjollige lille kakelalbanen inte kom vidare, det värmer mitt hjärta. Om nu bara Sami snyter millen framför näsan på den skuttande ryggradslöse klyktattaren och den blonderade vrålapan så är min lycka så stor den kan bli utan Julia.

MVH/Gnomegirl.
2020-05-17, 21:18
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Är inte du avstängd?
Ser det ut som det tycker du
2020-05-17, 21:22
Medlem
burialhexs avatar
så "Deltagarna får se olika avsnitt från säsong" blev alltså 1 avsnitt?
2020-05-17, 21:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Så sant min käre vän.
Julia är den enda värdiga vinnaren av årets PK-förpestade säsong, men eftersom hon tyvärr åkte lägger jag mina röster på den minst ovärdige som överraskande nog inte myglats ut av fyran. Nämligen SAMI.

Har även engagerat min pappa och min morbror, så sex röster på Sami från släkten Gnome.

Så härligt att den fjollige lille kakelalbanen inte kom vidare, det värmer mitt hjärta. Om nu bara Sami snyter millen framför näsan på den skuttande ryggradslöse klyktattaren och den blonderade vrålapan så är min lycka så stor den kan bli utan Julia.

MVH/Gnomegirl.
Vackra ord från den ikoniska Gnomegirl!

Imorgon blir det så jävla bra, alltså. Även kul att BUS-Jassa inte fattat att "less is more", så att hon kommer stå där helt fläckig i nyllet när hon blir trea i årets BB.
2020-05-17, 21:24
Medlem
Sami och Lennie fick en perfekt "bränna" medan Jasmine var så dum att hon tog en extra omgång när det redan såg bra ut. Inte nog med det har hon blivit fläckig nu också.
Tänker hon någonsin innan hon gör saker?
2020-05-17, 21:24
Medlem
Kan de inte få se fler avsnitt???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in